- B.W.P. (bruin, merrie, 11 jaar) - Haflinger (3, 1 donkere (8), 1 hele stevige (9), 1 hele mooie haf (4)) - Welsh A (donker bruin, 8) - welsh B (palomino, 10) - KWPN (meerdere) - IJslander (vos met lichte manen en staart (10)) - Fjord (dit is niet de jongste meer, en ook niet echt rastypisch, heeft ook lange manen, dus niet recht op staand (26))
We hebben ook mooie omgeving voor foto's, zoals een grote zandvlakte midden in het bos, het bos en weilanden...
Hey ik heb nog geen Fjorden zien staan, nou ik heb een hele mooie merrie (vind ik zelf) van 6 en gaat naar keuringen. Mijn E-mail staat wel op mijn site.
PS, dat van die PRE zou ik toch maar overwegen, tis niet echt een allerdaags ras. Ik weet ook nog wel iemand met een Criollo uit Zuidlaren, zal ik wel even sms-en
Zeg karoliena, ik zit net even de moeite te doen om op je site te kijken. En daar zie ik dat je een foto-sessie aanbiedt tegen betaling. Ik zie daarentegen niets staan over een rassendatabase. Kun je dat toelichten?
Want ik vind het bijvoorbeeld prima dat je mijn paard gebruikt als rastypisch paard o.i.d., maar ik heb zelf echt wel foto's genoeg en een zeer goede digitale camera. Dus ik vraag me af want nu precies de bedoeling is.
Ik heb een Tinker merrie ong. 7 jaar oud en 1e premie bij het stamboek. Ze is bruin bont met zwarte staart en maanogen. Foto's van d'r staan in m'n profiel
M'n zus heeft een welsh-cob. Goldy , 6 mei 20 jaar geworden en in geschreven bij het stamboek Een stekelharige vos met 2 bruine vlekken op d'r bles
Op deze foto is het de middelste
Je hebt zeker niets aan de mini shet (89 cm) links op de foto. Is in zeer goede conditie, maar niet ingeschreven bij het stamboek. De pony rechts op de foto is een valkkleurige , 1.13 hoog maar ook niet ingeschreven bij het stamboek (is een kruising shet x welsh waarschijnlijk)