Wat heb jij gehad/ gegeven voor Valentijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 19:00

*off-topic* 't beertje zal wel vlekjes zien nu Bloos arm ding, nog geen dag bij me en nu al onder de zonnebank Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 19:03

Ik heb toch nog een roos gehad, dus m´n eerste berichtje was wat voorbarig Haha!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:26

a
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:35

ik lag heel de dag aan de brievenbus Knipoog maar er kwam maar nix....tot ik heel braaf boven aan mijn huiswerk zat...

TRINNGG!!!! de deurbel...mn moeder doet open, staat er zo'n kereltje (lekker ding trouwens Tong uitsteken ) voor de deur..."ik moest dit afgeven voor susan"

WHAHA ik in een scheur natuurlijk Haha! maak ik het open, zit er een schaal in met daarin van die rozen in een hartvorm... aaaaaah Kwijl wat lief!!

maar ik wist bij god niet van wie Haha! zat er een kaartje bij... voor pluusje, van je jeroentje Haha! hihihi... wat lief he Lachen

later!! Party!!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 21:53

Afbeelding

Afbeelding

Dit heb ik aan mijn man gegeven *LOL*

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:03

een SMSJE!!!!!!!!! yeay met heeeeeeel veeeeeeeeel kusjes Lovers

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:07

ahhh wat een lief me-to-you beertje!!!! ikke ook hebbuh helaas zijn ze zo duur....
ik heb een kettinkje gehad (had er 1 kapot gemaakt*oeps* dus kreeg ik van vriendje een kettinkje), 2 sleutelhangers van me-to-you, 1 met together en de ander met forever. errug cute. En nog een grote poster met een me-to-you beertje erop, ben mn kamer aan t veranderen dus die krijgt nu een mooi plaatsje.

en nog een grote kaart van vriendje en een gewoon kaartje van een goede vriendin van me

*verwend* Haha! Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:23

Ik vanmorgen tikken dat ik niks heb gekregen dat we er niks aan doen.....
Schijnheilig jaja. Staat een enorme bos bloemen op me te wachten thuis, had íe vorige week al geregeld bij de bloemist Lovers Lief he.
Cody jou beertje is echt lief!!!
Enne orri, bij jouw cadeau schoot mij gelijk een gedachte te binnen..... Of het waar is Verward Haha! Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 23:48

Ik kreeg een lief email-kaartje van mijn zusje.

En bij ons op het werk kreeg iedereen een leuke brief thuis gestuurd met 2 VVV-bonnen erin met een totale waarde van €30,-! Lachen Leuk, hè? Kun je wel wat moois van kopen. Moet alleen nog even uitvinden waar je die dingen allemaal om kunt wisselen. (Dus, als iemand suggesties heeft...?)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 00:20

Sjimmy schreef:
Ik vanmorgen tikken dat ik niks heb gekregen dat we er niks aan doen.....
Schijnheilig jaja. Staat een enorme bos bloemen op me te wachten thuis, had íe vorige week al geregeld bij de bloemist Lovers Lief he.
Cody jou beertje is echt lief!!!
Enne orri, bij jouw cadeau schoot mij gelijk een gedachte te binnen..... Of het waar is Verward Haha! Haha!

Welke gedachte?
Of de rest van het bostrolletje onder de plant verstopt zit?
Mijn man spaart figuren, magiers, tovenaars, draken, eenhoorns etc.
Voor zijn verjaardag had hij een tovenaar met kristallen bal gehad.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 09:07

Oeps is dit een bostrol... Bloos Niet goed gekeken. Nou ja dan gaat mijn gedachte niet op (hoop ik Schijnheilig ) Ik dacht dat het een baby was, in die versie heb ik die plant namelijk weleens gezien......
Mijn gedachte dus....Leuke manier om duidelijk te maken dat je zwanger bent haha.....

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 13:33

Wij zouden er helemaal niet aan doen, omdat het idd een "dag van de commercie" geworden is, kreeg ik toch een grote doos Mon Cherie van m´n man Lovers (hij weigerde om de kas van onze bloemist op "valentijnsdag" te spekken *LOL* ).
Toch wel errug lief!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 20:17

Sjimmy schreef:
Oeps is dit een bostrol... Bloos Niet goed gekeken. Nou ja dan gaat mijn gedachte niet op (hoop ik Schijnheilig ) Ik dacht dat het een baby was, in die versie heb ik die plant namelijk weleens gezien......
Mijn gedachte dus....Leuke manier om duidelijk te maken dat je zwanger bent haha.....

ASJEBLIEFT NIET pffffffffff ik heb al 2 kinderen!!!