3e keer rijexamen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 14:23

Juist heel veel, ik over Voltracks super kopstoot actie, en zij maar zeggen: arabieren dit en dat... Neuh, viel mee. Ik geloof dat ze gewone KWPNers fokte, ze kende nl wel heel veel hengsten, alleen Aram niet. Nou vráág ik je, wie is er nou belangrijk.... *grinnik*
We hebben het vooral over de DA's hier in de buurt gehad... maar ach, ik ben geslaagd, dus wat doet het er nog toe. Leuk joh, in je eentje rondrijden.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 14:40

Gefeliciteerd. Clown

Ga vooral door voor A en E. Ik heb ze al een paar jaartjes, maar het is echt supermakkelijk om met bijna alles rond te mogen rijden. Nu alleen nog mijn vrachtwagenrijbewijs..... Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 15:10

Beetje laat Laui, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen!

Van harte gefeliciteerd en door voor E.

Ik had het trouwens ook de 3e keer pas.
Ik weet nog goed dat ik in ons toenmalige kleine dorpje een rondje met mijn moeder's auto ging rijden. Ging hartstikke goed, alleen kwam ik toen ik de oprit weer opreed (taalkundig ook erg leuk) er achter dat ik de hele weg vergeten was richting aan te geven. Haha!
Ach ja, je kunt niet alles in 1 x goed doen .... al mijn medeweggebruikers zullen wel gedacht hebben: ja hoor, een vrouw achter het stuur!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 18:58

Bij mij vast ook. Ik moest gister nog een boodschap doen. Dus ik kijken, geen plek, maar omdat het nogal wat sjouw werk was heb ik hem gewoon pontificaal op een invalidenplek gezet. Ohoh! Was binnen 2 minuten toch weer weg, maar toch...
En keihard met dat dingetje naar huis scheuren. Volgens mijn moeder lijkt het maar zo, maar ik zit de hele tijd te grijnzen: oh ik scheur! Haha! 't Went vanzelf, nu nog een keertje een lang stuk, met mijn zusje naar Groningen naar m'n broer ofzo... Niet in m'n eentje, maar wel lekker lang rijden.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 19:00

Laui! schreef:
't Went vanzelf, nu nog een keertje een lang stuk, met mijn zusje naar Groningen naar m'n broer ofzo... Niet in m'n eentje, maar wel lekker lang rijden.

Hoor ik dat goed? Groningen? Waarschuw je ff als je deze stad onveilig gaat maken? Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 19:30

heyyy

ik mag volgende week woensdag weer, voor de 3e keer (dat rijmt hihi)
Dus de 27e om half 11 ga ik BREDA onveilig maken! Haha! Party!!

En nu maar hopen dat ik het nu wel haal.......

gr linda

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 20:20

Naz schreef:
Hoor ik dat goed? Groningen? Waarschuw je ff als je deze stad onveilig gaat maken? Haha!

Ja, hij studeert daar. Technische natuurkunde. Hij zei gelijk dat ik dan maar eens de gok moest wagen en de polder overwinnen. Ik zie hem toch al heel weinig, dus dat komt mooi uit!
Mijn zus zal denk ik niet gaan, want die zit op het moment in Zuid Afrika... is mij iets té lang rijden... Vork