Leedvermaak...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 02:55

Hadden wij ook een keer tijdens wintersport.... Mijn tante schelden op al die snowboarders die middenop de piste aan het uitrusten waren...zegt er ook ineens één: "Oh ja, mevrouw, wat is er dan aan de hand???" Zij een boei... Bloos
Of ikke tijdens ons eerste jaar wintersport... We zouden de eerste dag wel even vast een proeflesje krijgen van een redelijk vlak stukje af... wat leren remmen enzo... Nou ja, ging eerst goed.. Totdat Ilona het opeens kwijt was hoe het ook alweer moest, in volle vaart steeds harder naar beneden schoof, recht op het hutje waar je wat kon drinken af.... Daar stonden dus allemaal bankjes vol met mensen die ff aan het uitrusten waren en ik ging er in volle vaart recht opaf.... Ik kon niet meer remmen, het ging gewoon niet... Haha! Ik heb me dus maar laten ompleuren voordat ik tussen al die bankjes belandde... En mijn familei en kennissen van ons lachen, nee ze kwamen niet meer bij. En ik was zo woedend dat ze me uit gingen lachen, dat ik spontaan in janken uitbarste.... Ik was me dood geschrokken toen ik recht op dat hutje afschoof.... Nu kan ik er wel om lachen, maar moet het nog steeds aanhoren, ook al ga ik al jaren niet meer mee.
Of tijdens de skiles, dat ik steeds niet goed kon remmen en steeds de iglo opgleed... Zag er vast komisch uit, erop en zoefff er achteruit weer af.... Tong uitsteken

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:28

hahahah ja dan voel je je echt voor l*l staan!!
ik had het gisterre bij de gym, wij moesten douchen maar daar heb ik nooizin in, want ik had helemaal niet gezweten ofzo, maar ja toen kwam dat mens zo binnen dus ik probeer haar te ontwijken, dus ik spring zo over zo'n rande heen maar mijn voeten waren nat dus ik ging plat op mijn bek!!
echt iedereen lache want ik sprong heel lomp over dat ranje heen, en toen ging ik nog is een keer op me bek Verdrietig Verdrietig Verdrietig , maar ik moet er ook wel om lachen *LOL* *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 17:40

Ik ben ook zo iemand Lachen Ik vind leedvermaak ook het beste vermaak, en eerlijk gezegd boeit het me totaal niet als ik ook uitgelachen wordt als ik iets doms doe...wat eigenlijk bijna nooit voorkomt *afkloppen*.

Laatst waren ik en een collega bezig met de verf in de winkel waar we werken. Komt er een vrouw langs en die struikelt over een blik verf en komt met haar kop tegen de schappen aan...ik natuurlijk helemaal dubbel, en mijn collega helemaal dubbel door mij, en die klant erg boos en snel doorgelopen hahaha!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 17:46

hahahaha ik lach me hier dood, nouja dan moet ik ook maar dat leuke verhaal van Maaike (party-girl) en mij vertellen, oei oei wat waren onze vaders kwaad Haha!

het was mooi weer en mijn ouders hadden mij naar maaike gebracht en ze bleven nog even koffie drinken
hun hadden het rubberen bootje (boot) opgeblazen en wij gingen met z'n drie'en varen, en Maaike en ik waren de hele tijd algen aan het scheppen met de peddels en pakten dat met onze handen en gooiden het in de boot
en later gooiden we het er weer uit
toen zag mariet ineens een reuzen kever, zei gillen wij wat is er, zij wijzen
echt een kever van zo'n 3 cm. groot
wij gillen
en waar die kever heen ging gingen wij weg, dus dat werd geren in de boot die boot vol met water, onze vaders maar schreeuwen: blijf stilzitten die kever doet niks!
na 5 minuten kwam maaike tot verstand en roeide naar de kant wij snel uti die bot springen en de wei in want onze vaders waren

haha, dat was echt maf Haha!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 18:35

Nouhou nou herinneren jullie mij aan die oooozo beschamende zomeravond op de camping in Italië! Huilen
Ik was met een paar meisjes naar de steiger gegaan (de camping lag aan een meer, en er was een steiger waar al de jongeren naar toe gingen), en toen liepen we weer terug maar dan moest je eerst zo'n groot grasveld over, en aan het eind lag een peuterzwembadje (het echte zwembad lag aan de andere kant van de camping), je weet wel zo'n klein badje, heel ondiep, met tuinstoelen ernaast... En ik weet niet wat me bezielde, maar ik stond zo aan de rand van dat badje, en ik zag niet dat er water in zat... En ik sprong erin, ik weet echt niet waarom (ik heb later gezegd dat ik uitgegleden was). En daar zat ik in het water, heel mijn (onder)broek nat, en de helft van mijn T-shirt. Zo'n meisje (wat ik een trut vond) lag al helemaal in een deuk omdat iemand anders zo gek deed, en toen ze mij zag kwam ze niet meer bij. Wat schaamde ik me rot, ze liep daarna wel gewoon weg, en alleen mijn vriendin daar hielp me eruit en vroeg of het ging!

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 21:12

En ik dacht dat ik erg was wat dat betreft....... Extreme duivel Wat heerlijk dat er meer mensen zijn met zo'n slechte eigenschap. Haha!

Er zijn zoveel momenten waarop ik zowat in mijn broek pies van het lachen, die bespaar ik jullie maar.

Nou ja, eentje dan.
Met 1 bepaalde vriend ben ik altijd zooooo melig, das niet normaal. We liggen de hele tijd dubbel om alles en iedereen. Op een bepaalde dag waren we zo melig, dat we iets nieuws uitvonden, slootje duiken, een droge sloot, en dan op de fiets erin. Jaja, en dit was vlak bij een druk kruispunt. Dus wij deden het een paar keer om en om, en dan moest je al die mensen zien kijken, het was zooooo melig gewoon. Toen gingen we tegelijk, en ja hoor, ik links, hij rechts, en ja, je raad het al, ik viel naar rechts, en hij naar links. Daar lagen we, op elkaar, fietsen in elkaar, in die sloot. En die mensen, haha, die moest je eens zien!

En ja, nu ben ik toch op dreef, diezelfde vriend, daar was ik gisteren mee "boodschappen doen". (Op zich al een hele belevenis }> ) Kwamen we net een persoontje tegen die we allebei op zijn zachts gezegd niet mogen. Dus wij fietsen proestend door, met het "eten" wat wij gehaald hebben" (Lees: chocola, koek, chips) zeg ik in een ultra melige bui; "we kunnen wel een puistenkwekerij opzetten met al dit eten hier" verslikt ie zich in zo'n chocorozijn, en ik kwam niet meer bij.. Haha! Moest op de stoep gaan staan, ben van de fiets afgestrompeld, bah, wat waren we toen melig zeg! En zoiets maak ik dus 3x in de week mee, ik mag echt niet klagen met zo'n melige kerel erbij!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:30

chantal, een vriendin ging laatst rijden op haar paard, en die deed wat raar, zij hangt eraan, om zijn nek, het paard bleef wat rondlopen,
chantal hangt zo half onder ied, heeeeelp heeeeelp doe nou wat , uiteindelijk liet ze toch los, midden met haar hoofd in een hoop van Toet!!

ik kom niet meer bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:36

hahaa moet nou al lachen...... Haha! Haha!

jackbeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:38

ja hier ben ik dus ondertussen weer schoon maar deed het eigelijk expres zodat er wat leven in de brouwerij kwam zodat tries het er hier bij kon schrijven een mens moet toch wat doe wat ruikt het hier lekker geen betere lucht als paardestront lucht

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:42

hahahahaaaaaa dat verhaal was dus helemaal niet waar
leuk grapje he??
hhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa
Haha! *LOL*
god wat heb ik weer een lol

jackbeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:45

grappig zijn wij he al zeggen we het zelf goed verhal verder toch?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 01:13

Ik was met een vriendin en haar familie naar de Ardennen, naar Spa om precies te zijn. Er was daar een stoeltjeslift de berg op, dus wij, vriendin, haar broertje en ik, hop, erin.
Eenmaal boven kon je nog een stuk verder omhoog klimmen, maar helaas moest je dan ook weer naar beneden. We besloten een stukje te rennen en toen gaf het broertje mij ineens een zetje. Nou, ik kon dus niet meer stoppen. Ik voelde me net een cartoonfiguurtje, ik ging steeds harder en harder en harder en.... BAF!!! Afgrondje met bramen en brandnetels.
Ik dacht dat die andere twee nooit meer bij zouden komen...

Vroeger had ik een Puch Maxi. Bovengenoemde vriendin zat achterop en we naderden een voorrangsweg. Ik wilde stoppen, maar ik zag dat ik het nog best kon halen. Mijn brommertje bleek meer vermogen te hebben dan ik dacht, dus ik spoot naar de overkant. Bij een stoplicht moest ik wachten, ondertussen vertelde ik een heel verhaal aan mijn vriendin. Ik zag wat mensen vreemd kijken, dus ik keek eens over mijn schouder en Bloos , niemand!
Ik reed helemaal in paniek terug en inderdaad, daar lag vriendin midden op de stoep en ze bewoog heel raar.... Frusty
Nadat ik bijna een hartverzakking had gekregen keek ik nog eens goed. Die rare beweging, was dat soms... uh, lachen?
Wist ik veel dat vriendin net even was gaan staan om haar onderbroek tussen haar billen uit te vissen, juist op het moment dat ik gas gaf...?

Ik liep het kantoor van mijn 2 bazen binnen, ondertussen iets vertellend. Bleef ik met mijn voeten achter de drempel hangen...

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 01:37

Oh, heerlijk dit soort verhalen....Ik zit me echt rot te lachen!! Haha!

Nou, om ook eens een duit in het zakje te doen:

Ik liep thuis door de kamer met een volle wasmand met wasgoed, had niks door, overal dingen verzamelt, in de machine gedaan...Gaat ineens de bel, visite....
Visite gaat in de kamer zitten terwijl ik koffie maak, kom ik terug de kamer inlopen zie ik ze een beetje dom naar de deur kijken, dus ik draai me om...................Dit raadt je nooit....... Bloos Bloos Hangt er een onderbroek aan de deurklink..... Frusty Frusty Frusty
Ik was dus met die volle mand aan de deur langs gelopen en schijnbaar was ik dus blijven haken, maar had niets gemerkt....
Ik schaamde me echt helemaal dood!!

Met een heel stel vrienden waren we vaak aan het flipperen, jaren geleden al....Ik was aan de beurt en had een gewone blouse aan met van die kleine knoopjes...Kom ik vast te zitten aan de flipperkast...Echt ongelofelijk!! Ik zat zo verschrikkelijk muurvast met dat knoopje dat we uiteindelijk (helemaal slap van het lachen) het knoopje maar van mn blouse af hebben geknipt, op die manier was ik bevrijdt...
Waar die flipperkast nu is weet ik niet, maar gegarandeert dat mijn knoopje er nog aan zit!!

En zo zijn er zoveel van die domme verhalen, ik kan er nu niet zo goed opkomen, maar als me iets te binnen schiet horen jullie het gelijk van me!

Haha! Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 10:23

Hahaha wat een verhalen!!

Nog eentje van mijn zus.
In de zomer gingen we altijd naar een camping van Staatsbosbeheer op Vlieland. Een primitieve camping dus je had er ook nog een echte ouderwetse wringer om de was doorheen te halen.
Zo ziet dat eruit:
Afbeelding
2 rollen die tegen elkaar in draaien als je aan een zwendel draait zodat het water uit de gewassen kleding geperst wordt.

Goed: mijn zus was heel geconcentreerd haar wasje door de wringer aan het halen, steeds even goed kijken of het allemaal goed netjes ging, dus ze hangt wat voorover met haar hoofd en draait zo haar lange haar tussen de wringer. Van schrik draait ze de wringer de andere kant op zodat het haar weer los komt maar als ze even beter had opgelet had ze gezien dat nu aan de andere kant het haar vastgedraaid werd dus toen zat ze van beide kanten vast met haar haar in de wringer *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Ze stond daar heel sneu te kijken, helemaal gebukt en ik maar lachen. Beetje bij beetje heeft ze haar haar gewoon los getrokken Bloos

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 12:23

Op de stal waar ik vroeger met m´n Dikke stond, woont ook "onkel Rudolph". dat is de vader van de stal-eigenaar en de goede man is al ruim 80!!! en heeft (of liever gezegd: had }> ) een hele lange, witte baard. Omdat die stal vrij groot is, reed onkel Rudolph altijd met z´n oude fietsje heen en weer, van de ene kant naar de andere. Op een dag staan m´n vriendin en ik met Alex (de stalbezitter) te praten, zien we vanuit de verte onkel Rudolph aan komen lopen, terwijl ´ie iets voor z´n gezicht omhoog houdt Verward . Komt ´ie dichterbij, zien we dat het z´n fiets is Verward Zit z´n baard in de ketting vast *LOL* *LOL* !
Zijn kommentaar: "Ik was bang dat m´n broekspijp tussen de ketting kwam en wilde hem even -tijdens het fietsen- in m´n sok stoppen" *LOL* *LOL* *LOL* !!

Dezelfde onkel Rudolph Lachen : We reden op een mooie zomeravond buiten en waren op de terugweg (het schemerde al) toen we onkel Rudolph tegenkwamen. Wij zeiden nog: "wil je niet mee terug rijden, het wordt zo donker?!" , Maar nee... hij ging nog even met z´n paard van de mooie avond genieten.
Afijn... nadat we terug waren op de stal, dronken we nog wat.
Na een uurtje (inmiddels stikdonker) begonnen we ons toch zoren te maken om de oude man Scheve mond , horen we een paard aan komen. Wij kijken, paard terug, onkel Rudolph niet Verward . Wij een fietsje gepakt, komt ´ie ons tegemoet gelopen, onder het wier en zeiknat. Wij natuurlijk vragen wat er gebeurd is??!!
Kommentaar: hij wilde ergens heen, maar zijn -goed opgevoede- paard niet; hij maar proberen en proberen, maar nee... paard wilde nog steeds niet. Hij is toen afgestapt om te kijken voor wat het paard nu zo bang was en swoep.... daar lag ´ie in de vijver *LOL* !, paard natuurlijk meteen naar huis Frusty !
Echt géén gezicht... al de groene slierten in z´n baard, helemaal druipend nat Pling .
Nou ja... dit is dus allemaal zo´n 2 jaar geleden gebeurd en onkel Rudolph leeft nog steeds Knipoog !!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 13:29

Sterre, Jij overtreft ze allemaal echt ik zit hier met tranen in mijn ogen achter mijn bureau .... *LOL*

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 13:40

Sjimmy schreef:
Sterre, Jij overtreft ze allemaal echt ik zit hier met tranen in mijn ogen achter mijn bureau .... *LOL*

Wat denk je hoe wij daar stonden, ik heb 2 dagen pijn in buik van het lachen gehad, allebei de keren *LOL* !
Als m´n vriendin en ik zo af-en-toe tegen elkaar zeggen: "weet je nog, toen met onkel Rudolph....." bescheuren we ons nog steeds *LOL* !

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 18:48

Jaren geleden poetste ik samen met de vriendin van het brommertje (zie een eindje hierboven) een kantoorpand. Toen we klaar waren pakten we daar ieder een blikje drinken uit de koelkast en we vertrokken met de lift naar beneden. Mijn vriendin nam een slokje, ik vertelde iets dat kennelijk grappig was en jawel, mijn vriendin verslikte zich. Zo erg dat de cola door haar neus naar buiten spoot...
Laat nou net op dat moment de liftdeur open gaan, omdat er iemand naar binnen wilde... Clown

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 19:10

hihi een nichtje van mijn oma vertelde laatst

Zij woont in een flat, en boven haar woont een forse man met zo'n klein frut poedeltje met zo'n strikje boven op haar kop, dus op een dag kwam die man weer terug van het wandelen met die hond, en stapt in de lift, maar die hond die liep nog ff terug maar ondertussen sloten de liftdeuren en ging de lift omhoog. hihi gelukkig hadden ze zo'n afrollijn, dus die lift gaat omhoog maar op een gegeven moment was de lijn helemaal afgerolt dus ging dat hondje me omhoog *LOL* *LOL* *LOL* gelukkig kwam op dat moment het nichtje van mijn oma eraan en haalde de hond los, hihi kwam evenlater die vent weer met de lift naar beneden stond die vrouw met dat hondje in haar armen, zegt die vent tegen dat hondje: Bis ze doar eindelijk!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

En ook iets minder funny's van mij. Ik was toen pas 3 jaar en was met mijn moeder aan het badmintonnen. Maar toen kwam er een brommer aan dus mijn moeder loopt naar een kant en ikke naar de andere kant (gelijk bedacht mijn moeder al dat het stom was om aan de andere kant als mij te gaan staan maar de brommer kwam er al aan dus ze kon niet meer oversteken) en ja hoor, kleine ikke wou naar mama, dus ik steek over precies op het moment dat die brommer voorbij kwam, en daar vloog ikke door de lucht, een meter of 5 toen ik weer met een kwak op de weg terecht kwam, mijn vader zat binnen en die hoorde de klap. Maar ikke leef nog, en ik had er eigenlijk helemaal niks aan overgehouden alleen kapotte kleren en een enorme bult op mijn hoofd maar verder niks.

jesdepes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 22:10

toen ik nog op school zat gingen we in de pauze altijd even naar het dorp. Er was net een nieuw overdekt winkelcentrum geopend...
de ingang is dus een hele mooie glas-pui met van die schuifdeuren...
we lopen lekker te kletsen en lopen naar binnen...althans... *LOL* ik moet al weer lachen als ik er aan terug denk Extreme duivel ik loop naar binnen en zij loopt met haar kop tegen het raam, precies op de plek waar een ijssalonnetje zit....je had die gezichten van al die mensen moeten zien *LOL* *LOL* *LOL* ik heb me dood gelachen. zij natuurlijk een superrooie boei en alle mensen op het terras lagen in een deuk *LOL* en doordat het zo galmde keken alle mensen die daar aan hetshoppen waren om... *LOL* *LOL* *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 02:36

Een soortgelijk verhaal als van Cody's waswringer heb ik ook meegemaakt. Haha!
Ik was eens met mijn nichtje aan het logeren bij mijn opa en oma en we lagen die avond in bed, ging Bianc dus in het nachtkastje scheumen. Vond ze een krulborstel in het laatje. Zij dus tegen mij: "Dat moet toch zo???" en draait dat ding in haar haar. "En dan kun je hem er zo weer uitrollen en dan heb je krullen...." Zij proberen, nooit dat dat ding er dus ook weer terug uitrolde. Echt, ik had het niet meer van het lachen. Wij later toch maar naar opa en oma om de borstel eruit te laten knippen. Cool

Of met een andere nicht van mij aan het logeren. Wij waren helemaal leip en hadden een hele poppenverzameling. Elke keer als wij bij oma logeerden bouwden we bijna de hele bovenverdieping om tot ons huis. Haha! Maar goed, we verzonnen dus ook toneel stukjes en vonden het geweldig om die op te nemen met een cassettebandje. Wij dus een keer het fantastische stuk (wie kent het niet) Grot van drakenslijm en problemen (erg vindingrijke nicht heb ik grinnik Knipoog ) spelen, waarin er een scene voorkwam dat iemand ergens inviel geloof ik. Dus ik was zo bezig met het spel dat ik een pop de lucht ingooide, ondertussen een gil slakend, dat hoorde bij het stuk natuurlijk, de pop middenin een op de grond staande brandende kaars smeet (was decor haha), de kaars dus omviel en bijna de vloerbedekking in de hens vloog. Schijnheilig Wij allebei schrikken en snel die kaars uitblazen grinnik.
Hoorden we later het bandje terug..."bla bla bla... en toen struikelde Sas over een richeltje en viel zo de diepte in (even improvisatie, ik weet niet meer hoe het echt ging...) .... AAAAGGHHH...." Toen opeens: "Whaagh oliebol hee, de kaars, fffff ffff fffff *blaasgeluiden*" zo ertussendoor. Nee, we kwamen niet meer bij..... *LOL* Ik kan het helaas niet zo boeiend vertellen, maar ik lig hier weer in een stuip van het lachen, die verdraaide poppestemmetjes van ons heel serieus en dan opeens dat geblaas ertussendoor en die paniek in de tent....schitterend.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 10:37

Een jaar of 16 geleden reed ik nog bij een ponycentrum in Aalst. Ik zou pony Rasha naar de wei brengen, een eindje verderop bij de Hut van Mie Pils (een boskroeg, tevens een begrip hier in de buurt). Dus ik erop zonder zadel, alleen een halstertje om, in een lekker drafje. Het was prachtig weer, het terras bij de Hut zat vol en de vogeltjes floten.
Fluitend kwam ik aangedraafd en net voor de hut wilde ik er vast afspringen, terwijl de pony mee zou rennen, dan kon ik verder naar de wei lopen.
Wat doet Rasha, keurig opgevoed als hij kennelijk was Schijnheilig , die oelewapper stopt! POF! Daar stortte ik neer op het beton pal voor al die mensen op het terras.... Bloos
Strompelend (ik wilde niet laten merken dat ik me pijn had gedaan) krabbelde ik terug naar het ponycentrum, alwaar ik mijn pijnlijke enkel ras in de drinkbadkuip van de pony's stak. Gelukkig was er niemand meer aanwezig.
Eenmaal thuis was m'n voet minstens 2 keer zo breed geworden en bleek ik mijn enkelband gescheurd te hebben. Oeps!

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 16:00

Schitterend al deze verhalen !!!!!!!!!!!

Meermeermeermeer!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!

Helaas laat mijn geheugen me momenteel een beetje in de steek volgens mij want er wil me maar niks meer te binnen schieten....

Behalve op vakantie, lekker met een vriendin naar Portugal, mooi aan de sangria geweest, fruit eruit zitten te snoepen, nou dan weet je wel hoe laat het is..... Haha!
'Savonds zijn we terug in het appartement, sta ik met de klink van de deur in de hand (deur was open) vraag ik aan Carla : "moet ik 'em dichtlaten of zal ik 'em open doen"...... Verward Verward Met als gevolg een slappe (sangria) lachbui van zeker een uur....
Daarna zware gesprekken midden in de nacht, ook weer zo'n stomme spraakverwarrring...Heel serieus zeg ik tegen Carla " meidje, die knoop zul je toch een keer moeten WEGhakken" met als gevolg dat we de rest van de nacht zo'n beetje in een stuip hebben gelegen van het lachen....

Om het zo op papier te zetten lijkt het helemaal niet zo lollig, jullie hadden er eigenlijk bij moeten zijn, 2 van die halfdronken meiden, zware gesprekken en dan zulke stomme dingen doen/zeggen...... }>

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 16:10

Wat een leuke verhalen allemaal *LOL*

Zal die van mijn oude buurmeisje hier even neerzetten (Riette, als je dit leest, het gaat NIET over Mieke hoor, nee, echt niet Schijnheilig ).

We waren een jaar of 9, 10 denk ik toen ze een nieuwe fiets kreeg, een roze sportfiets waar ze supertrots op was. Dus wij naar het bos, ze scheurde keihard met dat ding dus mijn zus en ik konden haar niet bijhouden op onze gewone fietsen en daar ging ze dan, over smalle bospaadjes...
In een keer horen we een enorm lawaai, we fietsen door en ja hoor, daar lag ze op de kop in de sloot *LOL* Er zat geloof ik geen water in de sloot maar ze lag wel met haar koppie naar beneden en de voeten omhoog.
Toen we vroegen waarom ze niet opstond zei ze boos: "omdat mijn voet vastzit!!!" Haha!
Haar voeten zaten vast in haar fiets dus ze kon niet omhoog komen en lag daar maar met haar benen in de lucht met haar roze fiets *LOL* Mijn zus en ik kwamen natuurlijk niet meer bij van het lachen maar dat vond ze niet echt leuk, ze werd heel boos op ons dat we niet even kwamen helpen Extreme duivel

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 16:16

Schiet me net nog iets te binnen.....Gisteravond...... Boos!

Eerst zal ik even zeggen dat ik dus doodsbang ben voor de tandarts en as dinsdag moet ik heen....Dus tegen de tijd dat mn afspraak is begin ik altijd superbraaf tandenstokers enzo te gebruiken..
Gisteravond op bed, gauw nog even de tandenstoker erbij, nog snel even voor het slapen gaan....Wat gebeurt er....Breekt dat ding af !!!!!!!!!!!!
Precies tussen mn kiezen....
Nou, ik heb dus de halve nacht zitten te peuteren, spiegeltjes erbij, ongeveer 20 andere tandenstokers/borsteltjes gebruikt maar het zit er nog steeds tussen en ik krijg het er niet uit....Heel mn tandvlees aan het bloeden, beetje kiespijn nu en dat stomme rotstokkie zit er nog steeds...

Ik denk dat als je er een filmpje van zou hebben dat we gegarandeert de hoofdprijs zouden winnen bij "de leukste thuis", mooi relaxed tandestoken, zo ineens "knap" en toen "totale paniek"....

Ik zie nu helemaal als een huis op tegen dinsdag, maar ik denk dat hij dat ding met zo'n haak erzo tussenuit pakt....

Nog een tanden verhaal....Vorig jaar, op de vergadering van de fokkersclub van de landgeiten...Ik was met vrienden heengegaan en er werd een of andere supersaaie lezing gehouden...
Henk zat een beetje gekkebekken te trekken en raar te doen want we verveelden ons allemaal een beetje, iedereen een beetje zitten te ginnegappen om Henk, pakt hij een pen en begint daarmee in zn mond te klieren, met de clipje tussen zn tanden enzo, dus iedereen lach in een deuk...Blijft dat ding ineens vastzitten tussen zn tanden...En niet gewoon vast, hartstikke muurvast!!! Je had die ogen ineens moeten zien, 2 handen voor zn mond om de pen los te maken en een paar grote ogen van paniek.... Haha! Haha!
We zijn met 2 man aan het friemelen en buigen geweest om de pen te verwijderen, midden onder de lezing, waar niemand natuurlijk nog enige aandacht voor had....Een kop als een boei omdat iedereen zat te kijken en het werd nu natuurlijk wel helemaal erg duidelijk dat wij met vanalles bezig waren behalve met de vergadering/lezing.....

Het is altijd moeilijk om zulke verhalen leuk op papier te krijgen, eigenlijk had je filmpjes moeten kunnen afspelen hier, dan zouden we allemaal helemaal in een deuk liggen..... Knipoog Knipoog