nee hoor ze zijn wel heel lief! bij ons op de manege staan er 2 en 1 hele mooie ruin! is zwart wit bont of hoe ever je dat noemt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, daar mee basta. Ik hou op zich wel van ranke beestjes, maar het moeten GEEN pony's zijn. Ik vind dat zo vreselijk, je moet wel een beest onder je kont hebben natuurlijk. Voltrack was 1.60 toen we m kochten, kon net, en het was echt zo'n broekie, nu issie 1.64 (ik tikte 1.76 ha ha) en krijgtie eindelijk wat meer body. Iel enzo:
echt erg. En de meeste arabjes zijn zo... VAnd ie ponybeestjes. Nou, dat vind ik nix. Voltrack is ook helemaal niet zo'n heethoofd. Hij is zelfs erg koeltjes. En dat zijn alle araabjes, je moet ze alleen wel 24/7 iets te doen geven. VEel rijden, veel nwe indrukken, veel bewegen, veel spelen... GEwoon lekker bezighouden. Als je een heethoofd ziet issie zo gemaakt. Voltrack is hartstikke lief, maar hij gaat wel bij alles en iedereen proberen hoe ver hij kan gaan. Dat is dat hoog in het bloed staande, maar als je ze bezig houdt zijn ze leuker/beter/makkelijker dan welke KWPNer dan ook! VA: net een hondje. bijvoorbeeld...Citaat:Op 2001-04-22 19:56, schreef *-Spirit-*:
jah ijslanders zijn mijn oude favo ras.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffff een zwarte tinker!!!! die rulen helemaal!!! Maar Duna ruled t meeste:
http://www.bokt.nl/upload/124/duna.jpg[/img]
die vinnik zooooo cool maar de foto is alleen beetje vaag
die duna Citaat:Op 2001-04-22 19:58, schreef Thirza:Citaat:Op 2001-04-22 19:56, schreef *-Spirit-*:
jah ijslanders zijn mijn oude favo ras.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffff een zwarte tinker!!!! die rulen helemaal!!! Maar Duna ruled t meeste:
http://www.bokt.nl/upload/124/duna.jpg[/img]
die vinnik zooooo cool maar de foto is alleen beetje vaag
die foto bij die mensen heb ik Sya gekocht en het is zeker een heeeeele mooie tinkerdie duna
m'ja, ze zal nu wel al verkocht zijn? 
natuurlijk.
Citaat:Op 2001-04-23 13:31, schreef Karin:
Z-springen voor E-pony's is 1.20 m (barrage 1.30 m). Mijn moeder durfde in de B al niet te kijken en ik moet zeggen dat ik sinds Lau en Ameretto in de M zitten ook niet meer geheel relaxed langs de kant sta. Want het is toch vrij hoog en ze gaan ook errug hard!