Ja, fijn he, zo'n klootzak beinvloed je hele doen en laten. De Utrechtse serieverkrachter is ook nog steeds niet gepakt, alleen hoor je er nooit meer wat over. Maar toevallig had een vriendin van me pas de politie gebeld om te vragen hoe het er mee zat, nou ze hadden hem dus niet. Maar ondertussen heeft hij er naar het schijnt wel nog 10 of zo geprobeerd te verkrachten. Lekker dus, je kunt 's avonds nergens meer alleen naar toe op de fiets, an ja, op mijn studentenkamer heb ik mijn pa niet bij de hand die me ff weg kan brengen. Lang leve de weekOV, dan kun je tenminste nog iets. Als we 's avonds college oid hebben, zorgt de faculteit dat er meer beveiliging op het terrein is en dan fietsen we in groepjes. Je ziet heel veel politie, maar hem oppakken lukt nog steeds niet. Zucht... gelukkig kan ik meestal gewoon overdag naar Fokke toe en het wordt 's avonds ook weer langer licht!
joostvangestel
Geplaatst: 14-02-02 10:57
Kijk, dit soort figuren moeten ze dus gewoon oppakken en voor de rest van hun leven in een psychiatrische inrichting douwen.
Heeft waarschijnlijk geen preventieve invloed (die vent denkt dat ze hem toch niet pakken), maar in ieder geval doet hij dit niet meer.
zita
Geplaatst: 14-02-02 11:01
creepy idee.....
love2angel
Geplaatst: 15-02-02 01:30
he is misschien niet helemaal hetzelfde maar biij ons in de straat woont een gluurder dus als je s'avonds. op de bank zit en je ziet een kier in het gordijn kun je hem gerust dichtdoen dus hoe jullie nu dus met grote groepen fietsen zitte wij op de bank te denken van voor hetzelfde geld staattie achter
dreiklange
Geplaatst: 21-02-02 19:00
hoooi , kijk als je blieft uit. ik moet er niet aan denken dat we straks een bokker missen groetjes!!
dreiklange
Geplaatst: 21-02-02 19:07
ik heb nu ook gehoort dat er een jongetje en een meisje is verkracht het meisje had een schoen veter om haar nek en het jonmgetje ook het jongetje werd gestoken met een mes in zijn buik en bij andere lichaams delen!! en hij deedt net als of hij dood was zelf toen hij gestoken werd met een mes het meisje is dus verkracht het gaat om een man met een wenkbrouw piercing maar ik moet gaan eten dus doei kijk als je blieft uit!!!