Halve marathon IJsselstein wordt twee lopers fataal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Re: Halve marathon IJsselstein wordt twee lopers fataal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:35

Renske20 schreef:
of naja een sporthart kan ook he,

aan een sporthart kun je niet overlijden als je bezig bent, het gevaar van een sporthart komt pas als je stopt met sporten, vandaar dat de topsporters het geleidelijk aan moeten afbouwen, het hart moet wennen aan een ander ritme.

wauw ik heb ook eens opgelet op school Haha!

onbekend2

Re: Halve marathon IJsselstein wordt twee lopers fataal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:44

plien had wel een beetje gelijk hoor! dus niet gelijk zo aanvallen!.... ze had het niet over de mensen die zijn overleden, maar de mensen die liepen... m'n vader had ook al zoiets gezegd...over een aantal lopers had hij ook gedacht (voor het bekend was dat er mensen overleden waren) "nou, ben benieuwd of die de marathon uit kunnen lopen"... beetje luguber dat het uiteindelijk waarder is dan gedacht... Verdrietig
een aantal sporters zagen er gewoon niet zo heel erg sportief uit... als ik ertussen zou lopen zouden mensen mij ook amateuristisch vinden, puur omdat ik niet de bouw heb voor een marathonloper... (ala korte benen, dikke kont, geen goede looptechniek)
Je kunt dus best zien of iemand amateuristisch is of niet!

ik heb het trouwens niet gezien, dus ik kan het niet beoordelen.... Knipoog ik hoorde het ook alleen maar van m'n vader.