Dames: Borstvergroting??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou je een borstvergroting overwegen?

Ja, als ik genoeg geld had... zou ik het misschien wel laten doen
12 (100%)

Totaal aantal stemmen: 12

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 15:28

Zou het zelf niet laten doen om de reden die Sjuimpje noemt (het vervangen om de 10 jaar0 en gezondheidsredenen: het is me allemaal nog te vaag! Niet dat ik tevreden ben met mijn borsten: die heb ik eerlijk gezegd nooit erg mooi gevonden...
Wat iedereen verder doet meot hij zelf weten. Mijn zus heeft 80AA en als zij implantaten had laten inbrengen had ik dat heeel goed kunnen begrijpen!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:14

ik heb een D -cup gehad, en u ben ik erg gelukkig met een C-tje veel strakker en dus mooier
nope geen borstvergroting voor mij! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:25

marloes-joy schreef:
ik heb een D -cup gehad, en u ben ik erg gelukkig met een C-tje veel strakker en dus mooier
nope geen borstvergroting voor mij! Haha!

hoe kom je dan aan die C-cup?! Verward

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:27

sorry sorry, verkeerd gelezen
je had dus een verkleining gedaan.... Frusty

dropjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:08

naja het is maar wat je zelf wil he.
Ik wil het dus niet.
Ik ben blij wat ik heb Haha! . Maar als je het echt heel graag wil moet je
het doen.
Het is jou lichaam

manon

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:32

Ik heb dus een D 90 en ik hoef dus echt geen borst vergroting.

Met rijden bv. of met slapen op de buik. Dan zou ik best wel wat willen missen. Een b-tje ofzo.

Hier ben ik het dus ook wel mee eens Haha!

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:09

Ik zou er niet aan moeten denken. Ik heb z'n operatie op de tv gezien Misselijk Dan word er zo'n glibberig siliconen ding geimplanteerd, dan zou ik iedere keer als ik op m'n buik ga liggen bang zijn dat ze knappen ofzo Haha! .. nee bedankt. Ik ben tevreden met mijn 85B (nou van de breedte mag wel wat af hoor Haha! )

Ook al zou ik zo plat als een dubbeltje (ong. 5eurocent) zijn dan zou ik nog niets laten verbouwen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:27

tot mijn 17de had ikcup 70AA en nu ik 18 was had ik 'ineens' 70C! ik had echt zoiets van HALLO STOPPEN NU en gelukkig hebben ze geluisterd. ik moet wel zorgen dat ik iets stevigs aantrek want het is geen gezicht zo'n tenger meisje met zulke borsten. ik heb ook echt enorm veel vragen gehad of ik een vergroting had gehad. de meeste mensen geloofde me niet. maar degene die mij onder de douche gezien hebben of op het strand die weten dat het dus echt niet zo is!
een vriending van mij heeft A en ik vind dat echt verschrikkelijk mooi. zij is ook tenger en klein en dat vind ik dus echt veel mooier. tenminste gewone kleding.

ik moet wel toegeven dat ik het wel mooier vind in een bikini als het een beetje meer is.

groetjes [naam]

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:03

Ik vraag me wel eens af waarom zou je je borsten vergroten? Om indruk te maken bij de mannen? Omdat er in de media het beeld wordt geschetst dat een vrouw grote borsten moet hebben om mee te tellen?
Ik snap dat niet zo goed, ik zie liever een goed karakter in een minder "mooi" lichaam, dan een "mooi" lijf met een secreet erin.
Een borstverkleining omdat je de ganse dag met pijn rondloopt van het gewicht, daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen, maar andersom. nou nee.

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 22:26

Ook ik heb 'maar' een B maatje. En ik ben daar heel tevreden mee. Natuurlijk heb ik ook wel eens gedacht dat ik wel een maatje groter wilde hebben, maar daar bleef het bij. Tegenwoordig kan je ook van die siliconen-borsten borsten gewoon zo kopen en ze in je BH douwen. Ik geloof dat ik dat eerder zou doen dan ze in m'n borsten te 'douwen'.

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 23:04

ik vind het gewoon harstikke nep en ook zielig! dat je je daaraan laat opereren alsof je dan meer mannen kan krijgen, niet dus, alleen maar die mannen die dat intressant vinden en die zijn toch stom Knipoog

ik hoop dat ik hier nieman mee beledig.. Bloos

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 23:18

Ik vraag me wel eens af waarom zou je je borsten vergroten? Om indruk te maken bij de mannen? Omdat er in de media het beeld wordt geschetst dat een vrouw grote borsten moet hebben om mee te tellen?
Ik snap dat niet zo goed, ik zie liever een goed karakter in een minder "mooi" lichaam, dan een "mooi" lijf met een secreet erin.
Een borstverkleining omdat je de ganse dag met pijn rondloopt van het gewicht, daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen, maar andersom. nou nee.

Boogie*Girl schreef:
ik vind het gewoon harstikke nep en ook zielig! dat je je daaraan laat opereren alsof je dan meer mannen kan krijgen, niet dus, alleen maar die mannen die dat intressant vinden en die zijn toch stom Knipoog

Wat Ikke schrijft daar kan ik nog enigzins in mee gaan, ondanks dat ik uit ervaring heb meegemaakt dat altijd maar vernederd te worden omdat je "geen" borsten hebt je jezelf gewoon een "nul" gaat vinden( mijn moeder had nog niet eens een AA cup, vandaar dat ze het heeft laten doen!).

En wat Boogie Girl schrijft is idd zeer kwetsend en beledigend Boos! Je hebt dus kennelijk niet het hele topic gelezen, anders zou je niet dit soort dingen opschrijven! Het gaat erom dat mensen die besluiten dit te laten doen, meer eigenwaarde en acceptatie krijgen, omdat ze jaren lang zijn gekwetst en niets meer durfde te ondernemen. Niet in badpak of bikini durven te lopen, geen strakke truitjes aan, alleen maar door botte, kwetsende, vernederende en vooral domme uitspraken zoals die van Boogie Girl. Het gaat er niet om hoeveel mannen er naar je kijken, het gaat erom dat je niet meer vernederd en gekwetst wil worden!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 10:33

Tsja, enkel voor 'mannen' het doen, zou mijn beweegreden niet zijn. Maar ik had in het verleden een vriendje die riep 'wat heb jij toch kleine borsten!' daar wordt je ook niet echt vrolijk van Haha!
De twee hoofdredenen als ik ooit zoiets zou doen is omdat a. ik aardig afgevallen ben en dat vnl van mijn boezem is afgegaan (oftwel welkom theezakjes) en b. het dan meer in proportie met de rest van mijn lichaam zou zijn. (oftewel; niet meer bikini's broekje L en bovenstukje A hoeven matchen, eens een triangel bikini aankunnen zonder zo plat als een dubbeltje te zijn)
Dus enkel groter, daar zou ik het absoluut niet voor doen.

Maar ehm, misschien een vreemde redenatie hoor, maar zoals boogiegirl (die idd haar operking wel wat minder kwetsend en met argumenten en nuancering neer had kunnen zetten)
what about a tattoo...? Natuurlijk is dit wel even een andere stap, maar the basics zijn volgens mij wel hetzelfde. Je 'verfraait' je lichaam, (en anderen noemen het misschien wle verminken) en het kan er nooit meer af. En dat zou wel geaccepteerd zijn?

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 11:08

Boogie*Girl"]

[/quote]

Lees het HELE topic en beoordeel dan! Er zijn (misschien) bokkers hier die het gedaan hebben, maar om andere redenen! Lees eerst en trek dan je conclusie! Boos!
(ik wordt hier niet vrolijk van! Verdrietig )

[quote="Laura schreef:
what about a tattoo...? Natuurlijk is dit wel even een andere stap, maar the basics zijn volgens mij wel hetzelfde. Je 'verfraait' je lichaam, (en anderen noemen het misschien wle verminken) en het kan er nooit meer af. En dat zou wel geaccepteerd zijn?

Mijn broer heeft er een, en ik hem ontzettend mooi! Ik zit er zelfs aan te denken om er zelf ook 1 te nemen over een paar jaar als ik eht echt zeker weet!
En het is wel weg te halen dmv. laserbehandelingen!

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 11:57

aan mijn lijf geen polonaise!
ik heb nog geen eens een B-cup geloof ik (exact zou ik het niet weten, want ik draag al jaren geen BH meer, lekker niet nodig!), maar ik heb ermee leren leven.
Als je daadwerkelijk psychische problemen erdoor krijgt, dan kan ik me de beslissing heel goed voorstellken, hoewel ik me niet voor kan stellen dat ik het zou durven...

Een vriendin van mij heeft het laten doen, ze had B en nu geloof ik C of D. Tja, het is haar keuze geweest, ik kon er niet achter staan, maar what the hack, het is haar leven, haar lijf, haar geld en haar toekomst!

Inderdaad is het uiteraard waar dat je alleen de 5% slechte verhalen hoort, bij haar is er ook nog niets aan de hand, maar wat ik me dan afvraag: durf ik het risico te nemen dat ik dus ws wel bij die 95% procent zult zitten en niet bij die 5%???

Ik niet, echt niet!

En inderdaad, ik ben dus nooit gepest met mijn gebrek aan, dat is mijn geluk geweest. Eerder zat ik er wel mee, maar naar mate ik ouder werd, ontdekte ik dat de meeste mannen er zo over denken als Ikke en Prima, waardoor ik er zelf vrede mee heb leren krijgen. Nu ben ik er zelfs blij mee, lekker makkelijk zo hoor!

Maar nogmaals: mensen die er WELOVERWOGEN voor kiezen om het wel te doen, die zal ik zeer zeker niet veroordelen!

Borstverkleining heb ik ook begrip voor, maar dat valt voor mij persoonlijk in een hele andere categorie, omdat er geen siliconen aan te pas komen!
Laatst bijgewerkt door Tender op 05-02-02 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 12:05

Wat is het probleem van siliconen??? Als ik vragen mag! Ik bedoel die dingen lekken niet meer (tenminste als je die met gel heb!), ze worden steeds moderner op dat gebied , ze wetenschap gaat vooruit, he hebt ze een of ander soja mengseltje, maarook met zouoplossing, of een soort gel/gelei! De arts kiest echt wel goeie uit hoor!

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 12:52

Ook ik stond niet in de rij toen de boobies werden uitgedeeld. Ik heb altijd hele mooie boobies gehad. Op zich was er eigenlijk nix mis mee. Ze waren alleen een beetje heel erg klein. Met een strak truitje of badpak aan verdwenen ze helemaal. Veel kleding stond voor geen meter, puur omdat het boven maatje 36 was en onder 40. Ga dan maar eens een bikini kopen, of een leuk jurkje. Ik had altijd de lappen stof onder mijn oksels hangen.

Toch heb ik nooit een minderwaardigeidscomplex gehad of zo. Ik woon al 7 jaar samen met mijn vriend en die neemt me zoals ik ben. Ook daarvoor heb ik nooit een gebrek aan aandacht van mannen gehad. Goed, sommige maakten wel een eens flauwe grapppen maar dat waren gewoon eikels.

Op mijn 28e kon ik er natuurlijk wel vanuit gaan dat het op een natuurlijke wijze niet meer zou komen.
Ik heb een jaar lang met verschillende chirurgen gesproken en uiteindelijk ben ik bij een van de beste chirurgen van Nederland terecht gekomen. Ik heb zowel thuis als met de chirurg alle voor- en nadelen tegen elkaar afgewogen. De implantaten waar ik voor heb gekozen gaan in ieder geval een heel leven mee en kunnen niet lekken en dat was voor mij toch wel een van de belangrijkste punten.

Afgelopen zomer heb ik de knoop doorgehakt en sinds December ben ik in het bezit van een stel prachtige BooBies. En over een paar maanden kan niemand meer zien dat ze een beetje van mezelf, en een beetje van de chirurg zijn. Haha!

Nu nog ff fanatiek sporten en ik ga strak de zomer in!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 12:58

Ik zie mensen oordelen over siliconen terwijl ze er niet echt goed over
ingelicht zijn!!
De meeste mensen kennen alleen de negatieve verhalen over het
lekken van siliconen en inkapseling!!

Denken jullie nou echt dat als mensen overwegen om siliconen te nemen
zich dan niet goed laten informeren??
De artsen geven je een langere tijd om er over na te denken hoor, het
is heus geen beslissing die je in 2 minuten neemt!!

En geloof mij, als mensen er psychisch aan onder door gaan omdat ze
al jaren gepest en getreiterd worden dan durven ze dat risico te
nemen!!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:19

Knap hoor meid dat je het zo durft te zeggen! Er is nogal wat overt ezeggen natuurlijk, maar als je iets zegt denk dan eerst aan eventuele bokkers die je ermee kan kwetsen, ik heb mijn verhaal erop gezet omdat ik boos werd van de reacties die geplaatst werden, ik voelde me bedreigd en aangevallen! Maar ik hoop dat de meesten nu zien dat je moet uikijken bij zulk soort onderwerpen! Ieder zn eigen mening maar kijk wel hoe je het formuleerd!

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:20

Esmee"]
Wat is het probleem van siliconen??? Als ik vragen mag! Ik bedoel die dingen lekken niet meer (tenminste als je die met gel heb!), ze worden steeds moderner op dat gebied , ze wetenschap gaat vooruit, he hebt ze een of ander soja mengseltje, maarook met zouoplossing, of een soort gel/gelei! De arts kiest echt wel goeie uit hoor!
[/quote]

[quote="Barb schreef:
Ik zie mensen oordelen over siliconen terwijl ze er niet echt goed over ingelicht zijn!! De meeste mensen kennen alleen de negatieve verhalen over het lekken van siliconen en inkapseling!!

jongens jongens jongens jongens, mag ik ook mijn mening geven misschien?

Ik geef toch ook aan dat ik begrip heb voor mensen die ervoor kiezen er wel voor te gaan?

De laatste keer dat ik mij erin verdiept heb was enkele jaren geleden toen die vriendin "ze" heeft genomen en jullie kunnen l*llen wat jullie willen, destijds kleefde er echt nog wel enkele risico's aan. Ik geef slechts aan dat IK (met nadruk op IK) dat risico niet durf te nemen, omdat voor mij de risico's niet opwegen tegen de voordelen. Wanneer iemand anders iets anders beslist, zal ik de laatste zijn die persoon te veroordelen! Maar mag ik dan AUB ook mijn mening hebben?
ZOnder meteen uitgemaakt te worden voor iemand die snel oordeelt zonder ingelicht te zijn??

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:29

Tender"]
[quote="Esmee"]
[/quote]

[quote="Barb schreef:
Ik zie mensen oordelen over siliconen terwijl ze er niet echt goed over ingelicht zijn!! De meeste mensen kennen alleen de negatieve verhalen over het lekken van siliconen en inkapseling!!

Ik geef toch ook aan dat ik begrip heb voor mensen die ervoor kiezen er wel voor te gaan?

De laatste keer dat ik mij erin verdiept heb was enkele jaren geleden toen die vriendin "ze" heeft genomen en jullie kunnen l*llen wat jullie willen, destijds kleefde er echt nog wel enkele risico's aan. Ik geef slechts aan dat IK (met nadruk op IK) dat risico niet durf te nemen, omdat voor mij de risico's niet opwegen tegen de voordelen. Wanneer iemand anders iets anders beslist, zal ik de laatste zijn die persoon te veroordelen! Maar mag ik dan AUB ook mijn mening hebben?
ZOnder meteen uitgemaakt te worden voor iemand die snel oordeelt zonder ingelicht te zijn??
[/quote]

Tuurlijk mag jij je mening geven! Maar ik val jouw niet persoonlijk aan en de reactie van mij was niet op jouw bedoeld! alleen die van mijn vraag! Het kwam op mij over dat iedereen denkt dat die dingen zo snel kapot gaan enz. Dat slaat niet allen op jou reactie maar er zijn er meer waar ik dat uit afleid! Vndaar mijn reactie!

En de reactie van Barb geld daar ook voor! Zij heeft ook het hele topic gelezen en is ook tot de conclusie gekomen dat er meer zijn die er over oordelen dat hoeft niet alleen over de siliconen te gaan!! Hoe vaak hoor je wel niet dat de siliconen gingen lekken of over de foute inkapseling..... heel vaak hoe vaak hoor je dat het goed gaat... minder vaak want die mensen hoeven geen 'come-out' te doen! Het gaat och goed!

De wetenschap gaat vooruit! Het risico zit eraan vast helemaal vroeger, maar nu al niet emer!

Ieder zn mening!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:34

Tender schreef:

Het spijt me dat jij je persoonlijk aangevallen voelt, maar ik bedoelde dit meer in zijn algemeen. Als je het topic door leest zie je eigenlijk heel veel negatieve reacties op silliconen!!
En daar wilde ik op reageren.......

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:35

okee, Esmee, no offence. Haha!

Ik ging er even van uit dat deze "aanval" tegen mij gericht was. Dank je wel voor de uitleg!!! Lovers

Ik zal namelijk zelden tot nooit iemand veroordelen Schijnheilig , en al helemaal niet wanneer een beslissing goed doordacht is genomen Sigaar

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:40

oke!!! Lovers Als je het hele topic leest, kom je verschillende reacties tegen die zomaar geplaatst zijn zonder het idee te hebben dat je mensen kan kwetsen! ik kan daarop heel fel reageren! Maar ik probeer het zo neutraal mogeljik te houden, maar soms lukt het niet altijd! Haha!