Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan word er zo'n glibberig siliconen ding geimplanteerd, dan zou ik iedere keer als ik op m'n buik ga liggen bang zijn dat ze knappen ofzo
.. nee bedankt. Ik ben tevreden met mijn 85B (nou van de breedte mag wel wat af hoor
)
Boogie*Girl schreef:ik vind het gewoon harstikke nep en ook zielig! dat je je daaraan laat opereren alsof je dan meer mannen kan krijgen, niet dus, alleen maar die mannen die dat intressant vinden en die zijn toch stom![]()
ik hoop dat ik hier nieman mee beledig..
Je hebt dus kennelijk niet het hele topic gelezen, anders zou je niet dit soort dingen opschrijven! Het gaat erom dat mensen die besluiten dit te laten doen, meer eigenwaarde en acceptatie krijgen, omdat ze jaren lang zijn gekwetst en niets meer durfde te ondernemen. Niet in badpak of bikini durven te lopen, geen strakke truitjes aan, alleen maar door botte, kwetsende, vernederende en vooral domme uitspraken zoals die van Boogie Girl. Het gaat er niet om hoeveel mannen er naar je kijken, het gaat erom dat je niet meer vernederd en gekwetst wil worden! 
Boogie*Girl"]
ik vind het gewoon harstikke nep en ook zielig! dat je je daaraan laat opereren alsof je dan meer mannen kan krijgen, niet dus, alleen maar die mannen die dat intressant vinden en die zijn toch stom![]()
ik hoop dat ik hier nieman mee beledig..
[/quote]
Lees het HELE topic en beoordeel dan! Er zijn (misschien) bokkers hier die het gedaan hebben, maar om andere redenen! Lees eerst en trek dan je conclusie!![]()
(ik wordt hier niet vrolijk van!)
[quote="Laura schreef:what about a tattoo...? Natuurlijk is dit wel even een andere stap, maar the basics zijn volgens mij wel hetzelfde. Je 'verfraait' je lichaam, (en anderen noemen het misschien wle verminken) en het kan er nooit meer af. En dat zou wel geaccepteerd zijn?

Esmee"]
Wat is het probleem van siliconen??? Als ik vragen mag! Ik bedoel die dingen lekken niet meer (tenminste als je die met gel heb!), ze worden steeds moderner op dat gebied , ze wetenschap gaat vooruit, he hebt ze een of ander soja mengseltje, maarook met zouoplossing, of een soort gel/gelei! De arts kiest echt wel goeie uit hoor!
[/quote]
[quote="Barb schreef:Ik zie mensen oordelen over siliconen terwijl ze er niet echt goed over ingelicht zijn!! De meeste mensen kennen alleen de negatieve verhalen over het lekken van siliconen en inkapseling!!
Tender"]
[quote="Esmee"]
Wat is het probleem van siliconen??? Als ik vragen mag! Ik bedoel die dingen lekken niet meer (tenminste als je die met gel heb!), ze worden steeds moderner op dat gebied , ze wetenschap gaat vooruit, he hebt ze een of ander soja mengseltje, maarook met zouoplossing, of een soort gel/gelei! De arts kiest echt wel goeie uit hoor!
[/quote]
[quote="Barb schreef:Ik zie mensen oordelen over siliconen terwijl ze er niet echt goed over ingelicht zijn!! De meeste mensen kennen alleen de negatieve verhalen over het lekken van siliconen en inkapseling!!

Tender schreef:
jongens jongens jongens jongens, mag ik ook mijn mening geven misschien?
Ik geef toch ook aan dat ik begrip heb voor mensen die ervoor kiezen er wel voor te gaan?
De laatste keer dat ik mij erin verdiept heb was enkele jaren geleden toen die vriendin "ze" heeft genomen en jullie kunnen l*llen wat jullie willen, destijds kleefde er echt nog wel enkele risico's aan. Ik geef slechts aan dat IK (met nadruk op IK) dat risico niet durf te nemen, omdat voor mij de risico's niet opwegen tegen de voordelen. Wanneer iemand anders iets anders beslist, zal ik de laatste zijn die persoon te veroordelen! Maar mag ik dan AUB ook mijn mening hebben?
ZOnder meteen uitgemaakt te worden voor iemand die snel oordeelt zonder ingelicht te zijn??