Maxima een mooie bruid, en Klauss er gelukkig ook bij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 12:11

Vond het een mooie jurk!
Das eigenlijk het enige wat ik gezien heb, nog geen 5 minuten...
*tja, les op Tos, hockeywedstrijd... Tos op de wei.. Tos uit de wei...*
maar wat ik gezien heb vond ik wel mooi...

En toch goed dat Klaus erbij was...

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:00

Wat er in Argentienie is gebeurt keur ik helemaal af. Of pa Z. er wel of nix mee te maken had maak mij niet uit, de Oranjes zelf zijn ook niet zo brand schoon. Maar op de mooiste dag van je kind er niet bij "mogen" zijn vind ik wel heel erg. Ik vind dit ook een straf naar Maxima toe, terwijl zij er nix aan kan doen. Zij is op de mooiste dag van haar leven gestraft wat er jaren geleden is gebeurt, toen zij nog maar een kind was.
Ik weet wel zeker dat zij het liefst naar Las Vegas waren gegaan om daar lekker stiekum te trouwen om alle zooi er omheen te vermijden. Ik gaf ze groot gelijk. *LOL*

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 00:06

Die Maxima is idd een leuke, spontane meid, echt een schatje! Ze straalt zo, dat het op W.A. afgeeft, ik vond/vind hem altijd een beetje boers Bloos , door haar valt dat nu mee/niet meer zo op Lachen !
In de eerste instantie vond ik d´r jurk een beetje truttig, zo´n typisch "de smaak van Beatrix" ding, maar bij nader inzien was hij natuurlijk wel perfect gemaakt door Signore Valentino himself Lachen , alleen die sleep en die sluier, dat lijkt me wel een gigantisch gesleep zeg, je nek en schouders zouden van minder al pijn gaan doen!