Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Spetterlover: alternatieven zijn niet altijd mogelijk. zelfs proefdieren zijn niet zaligzakend, het zijn namelijk geen mensen en kunnen dus anders reageren. Maar soms de enige alternatieve mogelijkheid, zoveel mensen bieden zich niet aan namelijk..
Roosmarijn schreef:Spetterlover schreef:
Weinig last van de proeven? Bij sommige proeven misschien, maar dat wil niet zeggen dat er nooit wat gedaan wordt waarbij die beesten pijn hebben.
Alternatieven zijn mogelijk, maar kosten wat meer, daarom gebeurt het vaak niet.
Welke alternatieven zijn er dan precies volgens jou?
Roosmarijn schreef:Het lijkt mij dat er vele medicijnen zijn die noodzakelijk zijn om te gebruiken en dat men wil onderzoeken wat voor gevolg en effect deze medicijnen hebben op/bij de foetus en later ook bij het 'jong'.
machie schreef:je had er wel bij mogen vertellen dat dit om duitse dieren gingIn duitland gaat het hele dierpeoevengedoe anders dan in nederland
Marye78 schreef:machie schreef:je had er wel bij mogen vertellen dat dit om duitse dieren gingIn duitland gaat het hele dierpeoevengedoe anders dan in nederland
ik heb het ook niet over een specifiek Land/Plaats.
tamary schreef:En zullen sommige proefdieren inderdaad pijn moeten lijden.
LIL schreef:Marye78: Wat is je bron als ik vragen mag?
Desiree schreef:tamary schreef:En zullen sommige proefdieren inderdaad pijn moeten lijden.
Dat is subjectief. ik denk niet dat lijden moet. Het zou gewoon niet moeten mogen.
machie schreef:schandalig dat eij maar even bepalen dat ons paard brok krijgt en een mens op zn rug
machie schreef:schandalig dat eij maar even bepalen dat ons paard brok krijgt en een mens op zn rug
Marye78 schreef:machie schreef:schandalig dat eij maar even bepalen dat ons paard brok krijgt en een mens op zn rug
okee, ik een mens op mijn rug, en brokken vreten, jij wasmiddel in je ogen, en je schedel blootgelegd
deal?![]()
(lekkere vergelijking)