hij heeft 10 mishandelingen bekend, waarvan 5 de afgelopen anderhalve week. Politie houdt er rekening mee dat er meer aangiften zullen volgen. Een aantal mishandelingen waren vorig jaar al gepleegd. ik hoop dat ze m een tijd vasthouden en dat ze eens goed op m inpraten, dat ie psychologische hulp krijgt want dat heeft ie dus echt wel nodig. hoe kom je er toch op om zoiets te doen???
Spikkel
Geplaatst: 05-02-02 18:53
tsja dat vraagt iedereen zich wel af denk ik ! het is een echte smeerlap en vooral voor diegene die hij mishandelt heeft maar hij zal wel problemen hebben gehad maar dan doe je zoiets nog niet...
doei
Nathalie
Geplaatst: 05-02-02 19:22
Pfieuw.. Nu durf ik weer gewoon naar Apeldoorn!!
Maaike
Geplaatst: 06-02-02 15:16
meneertje heeft inmiddels 18 mishandelingen bekend. en de politie verwacht nog meer...... wat een ziek persoon om dat te doen ik kan er niet over uit
Wilona
Geplaatst: 06-02-02 15:32
Hij heeft een vriendin uit mijn klas geslagen met een ketting van een brommer... Die vent is gestoord....
Dorine_81
Geplaatst: 06-02-02 15:52
Nu we geen last meer van hem hebben heb ik weer wat nieuws heeft nog niet in de krant gestaan maar het speelt zich af bij mij in de straat daar loopt een vrouw rond met een muts en een joggingbroek aan die kinderen lokt met een snoepje volgens de kinderen uit de buurt praat ze als maxima de politie is hier ook al geweest ik hoorde het van mijn buurvrouw die 3 kleine kinderen heeft en 1tje is helemaal verzot op snoep ik hoop dat ze haar snel kunnen vinden want we hebben ontzettend veel kinderen in de straat lopen...
angel
Geplaatst: 06-02-02 19:27
Wilona schreef:
Hij heeft een vriendin uit mijn klas geslagen met een ketting van een brommer... Die vent is gestoord....
jupz ze hebben hem nu wel te pakken dat meisje moest janken onder wiskunde omdat ze niet alleen naar huis durfe helle mascara uitgelopen enzo heel snielig vind ik dat voor haar maar geloof dat ze nu wel van de schrik bekomen iz en ze hebben ook de dader blijkt dattie nog veel meer uitgevreten heeft zoals bushokjes ingooien.. echt aso!! die iz zeker gestoord!! XXXangel
angelfire
Geplaatst: 06-02-02 20:54
ohh echt eng gewoon het zal iemand maar overkomen! dit gun je gewoon niemand nou ik durf nie alleen 's avonds naar buiten hoor! misschien lopen er nog wel meer rond? in het park zijn er zoveel van zulke enge mannetjes geweest!!!
angel
Geplaatst: 07-02-02 20:25
dit is het boktnieuws van 5 voor half 8. De vrouwenmepper uit apeldoorn is opgepakt en bekent. t blijkt nu dat hij er 18 geslagen heeft!!!!!!!!! waarvan 17!!! aangiftes!! dit was het korte boktnieuws....
Vind het wel heel erg hoor best wel veel erover omdat dat meisje uit onze klas ook geslagen is en die krijgt alles van de politie weer te horen... vind het echt een L u L!!! XXXangel