Het zou in ieder geval fijn zijn als de locatie een beetje in de buurt van de snelweg ligt, dat vergroot de bereikbaarheid al enorm en is ook veel fijner rijden met de trailer.
Hoor ik het wanneer ik het zou moeten vragen aan Bakker? Ik weet zeker dat het geen probleem zou geven, men is daar vrij gemakkelijk, maar moet het wel ruim op tijd vragen natuurlijk. Noordwijkerhout is ongeveer 10 minuten verwijderd van de snelweg.
Op zich maakt mij de lokatie niet uit, en de datum het liefst op een zaterdag of op een avond, dat is voor mij meestal wel te ruilen of vrij aan te vragen. En die locatie inMaassluis, is dat geen optie meer? Hoewel Breda oid makkelijker te bereiken is voor een hoop mensen denk ik.
Ik vind het wel super dat jullie toch nog op zoek gaan naar een andere datum. Ik had me er bij neer gelegd dat ik gewoon niet kon (en zo erg vond ik dat niet, ik deed het voornamelijk voor het goede doel).
Ik hoop dat ik met een nieuwe datum wel kan komen. Een zaterdag lijkt mij prima. Hier in de buurt zou ik zo niet iets weten en denk dat dat ook een beetje uit de richting is.
Ik snap f iets niet hoor. Is er een locatie beschikbaar of wordt er nu alleen geroepen waar we het liefst willen zijn Misschie nheb ik er overheen gelezen.