Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. De rest woont in de keuken, buiten en op stal. Helaas is de keuken favoriet, vooral als we gaan eten
. Laatst zat ik een keer alleen te eten aan de keukentafel en op elk van de overgebleven vier stoelen zat een kat te wachten of ze ook iets zouden krijgen. Ze kunnen zo vreselijk zielig kijken dat je acuut een schuldgevoel krijgt als je het alleen opeet.
Mijn poek is van origine boerderijkat dus bedoeld om muisjes te vangen. Toen ik hem bij zijn mamsie zag lopen waren we spontaan verliefd op elkaar dus nu is ie van mij maar nog steeds op de boerderij om muizen te vangen. Alleen hij doet het part time, en de rest van zijn broers, zussen, neefjes en nichtjes full time. 't Is heel hippisch. Okay, wij hebben geen paarden vooralsnog alleen rundvee.... Dus eigenlijk heb je wel gelijk.
aankijken. Maar als ik dan thuis kom kletst hij de oren van me kop en gaat meteen klaar liggen om geaaid te worden.
)
En wat heb ik sinds afgelopen zomer?? Juist ja, een katje 

)
) 
)
. Toen kreeg Simba (de lapjeskat) een nestje waar weer een rode bij zat. Ook die rode kater hadden we weer Tommy genoemd. Dus toen hadden we weer een rode kater en een lapjeskat. Maar ook die Tommy werd weer overgereden toen ie drie was
Nu hebben we WEER een nieuwe rode kater genaamd Tommy en hij leeft nog. Drie keer is scheepsrecht, hij zit nu in z'n derde jaar dus hopen......

Ik zat net in draf op de volte, komen er twee katten aangescheurd. Perry kon niet meer stoppen en wat ie deed weet ik niet maar volgens mij trok ie iets van 4 benen tegelijk op om ze te ontwijken. En toen lagen we plat op de grond....paard getekkeld door twee katten, hoe diep kun je zinken
Maar wel heel lief van Perry dat ie zo`n moeite deed ze te ontwijken! Mijn katten gaan trouwens nooit uit de weg voor m`n paarden. M`n paarden stappen gewoon over ze heen als ze weer eens in de weg zitten. Zelfs Elena weet inmiddels hoe ze over mijn katten moet stappen! Perry is favoriet bij mijn katten. Hij is nl. ontzettend lief voor ze. Ze mogen in z`n staart klimmen en op zijn rug liggen. Als Per ligt te pitten in de wei en hij heeft een deken op dan liggen er soms ook een paar katten op z`n rug, echt poepig
Verder kunnen er 3 paardrijden. Als ik met m`n paard bij een hek ga staan en ik roep ze dan klimmen ze via het hek bovenop m`n paard (zodra ik ga stappen flikkeren ze er vaak af) Heb ik maffe katten of gewoon maffe katten?