Ik vraag me iets af

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:45

He gaat ie lekker zo. Inderdaad zal hij zo rond het middaguur er af gaan. Inderdaad een week is een week en wij hebben die tijd ook nog wel even nodig om gewoon over het woord NEGEREN na te denken. *LOL* Dus doe het even rustig aan, hier helpen we Mytens ook niet mee. Bart is trouwens al wel wakker *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:05

Ik zit al een hele week in een depressie zonder mytens hier Huilen Ik mis haar echt, gelukkkig spreek ik der nog op msn! EN ach ik vind dit gewoon laag waarom ze gebanned is) Vergeet nooit: Men vind altijd wel een stok om een hond te slaan!! en als ik nog een spreek woord mag gebruiken ; doree; wie vrij is van elke zonde werpe de eerste steen oftewel, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet .

Voor iedereen die leden zijn van de amfclub, Puck en ik zijn net een hele kledinglijn aan het uitdenken trouwens met foto's van ons met mytje Lachen: sorry off topic

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:08

Pieterjan niet aanwakkeren jonge. Neem dat nou van mij aan *LOL*

BartVB
Eigenaar

Ik vraag me iets af

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:16

OMG wat een geweldig topic weer. De over en weer gegooide verwijten zijn weer niet van lucht...

PUCK schreef:
Vandaag vrijdag 25 januari zou de ban van mytens opgeheven worden. En ja ja de ban is er nog steeds!

En het is ook nog steeds 25 januari.

Een week is inderdaad een week en niet 6 dagen en een beetje.

Maar goed, ban is al weg hoor.