Update Boktcaps: ze zijn in zicht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:34

sjabrakken en t shirts vind ik allebei wel leuk !!! hahaha goed idee!!!!! Knipoog Cool

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:17

Ik hoop ook dat er shabrakjes komen met Bokt-logo.
Zal ik nog maar niet zo vlug veel shabrakken kopen voor Cerise.
Ik moet ook nog een zadel kopen.
Is die er ook met Bokt-logo? *LOL* *LOL* *LOL*

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:08

Als er nog iets komt wil ik een tshirt!!!
Shabrakjes moeten voor Pinky altijd op maat gemaakt worden Verdrietig
En bovendien zie je mi niet veel rijden dus kan ik niet meedoen aan het bokt-promotie-team Haha!

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:13

Prisca... ik hoop dat je me vergeeft dat ik met een grote gijns op mijn gezicht zit na dit gelezen te hebben Haha! Extreme duivel

Sjongejonge.. we hadden nu ook bij "vers drie" kunnen zijn toch ?

Bertus

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:29

Ok...misschien een goedkoop idee (kan ook wel leuk zijn)...kweenie zeker of het al eens is langsgekomen...maar misschien zijn buttons een idee? Met bokt logo Haha!

Daarnaast vind ik het idee van een Boktshirt (weer een nieuw woord) ook wel tof! Wie gaat dat organiseren?? Haha!

Misschien iemand die korting krijgt bij zo'n druk-iemand ofzo?? Haha!

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 02:25

XoNo schreef:
...
Daarnaast vind ik het idee van een Boktshirt (weer een nieuw woord) ook wel tof! Wie gaat dat organiseren?? Haha!

Misschien iemand die korting krijgt bij zo'n druk-iemand ofzo?? Haha!

IK misschien ??
Boktshirt is prima idee trouwens. Bovendien ben ik zo'n "druk-iemand", oftewel.. eigenaar van zo'n soort bedrijf dan.
Dat die petten er nu nog niet zijn is een een lachertje.. sorry, maar moest er even uit.
Bertus

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:14

Had je dat niet eerder kunnen zeggen bertus, dan had jij ze toch gewoon kunnen leveren, dan hadden we ze dus al lang gehad. Nu heb ik de hele winter met een koud voorhoofd gereden Huilen

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 01:24

Nou Astridh, de ironie van het verhaal is dat ik dat wel heb gedaan. Alleen waren de afspraken indertijd met de huidige leverancier al in een te ver gevorderd stadium. (?!?!?!?)
Vandaar ook de teneur van mijn reactie eerder in dit topic Knipoog

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 01:28

even een berichtje hierop bertus:

het ligt niet geheel aan de leverancier maar ook aan de bokkers die zeer laat met betalen bleken te zijn.

en daardoor kon prisca pas heeeeeeeeeeeel laat
de bestelling doorgeven.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 01:52

Lageveld...ik zou zeggen...begin er maar mee! Hoeveel gaat het ons kosten? En misschien kun je ons een voorbeeldje geven hoe het eruit gaat zien? Ik wacht met smart Haha!

Wel gaaf dat je 'zo iemand' bent!!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 09:16

mocht er een nieuwe actie komen , dan ben ik voor de T-shirts. heel gaaf idee!
alleen geen witte bokt-shirts , die worden zo gauw vies .... Haha!

en mocht er ooit nog een 2e ronde petten komen , dan wil ik ( net als sophietje )ook een bokt-pet !

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 12:52

haha leuke ideeen hebben jullie allemaal ?? Maare wie gaat dat regelen ?? het klinkt zo leuk maar vergis je niet het kost een hoop tijd allemaal. Aangezien ik het voor 1 jan. geregeld wilde hebben (omdat ik dan een drukke periode in ga met werk) wat helaas niet gelukt is omdat sommige nog niet betaald hadden. Is het dus veeeeeel later geworden.

En zoals al bleek gaven er ruim 180 mensen zich op en uiteindelijk heb ik maar van 144 mensen geld ontvangen Verward .

Mocht er een cpa over zijn of zoiets zal ik het laten weten Lovers .

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 01:20

Ik wil dat met alle plezier regelen, maar het kan natuurlijk niet op de manier zoals XoNo zegt: "begin er maar mee". Dat zou wel heel erg onfatsoenlijk zijn. Haha!

Ik begin uiteraard niets zonder medewerking van Heike en/of Bart !!

Een aantal goede ideeen van wie dan ook zou natuurlijk ook heel welkom zijn; wat leeft er zoal.

Het zou natuurlijk prachtig zijn wanneer we van het voorjaar op wedstrijden en keuringen allerlei bokt-logo's tegen zouden komen.

En Prisca (+ Heike en Bart) ... ik begrijp dat voor jullie de voorfinanciering het grote struikelblok gebleken is. Dat schiet niet echt op natuurlijk Knipoog al kan ik dat wel een beetje begrijpen. Persoonlijk heb ik wel een aantal ideeen, en ik wil mijn bedrijf daar best een beetje voor misbruiken Extreme duivel

Aan mij hoeft het in elk geval niet te liggen.

Bertus.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 14:45

Lageveld ik wilde juist HELEMAAL NIET voorfinancieren waarom omdat al snel bleek dat er een hoop zeiden IK DOE MEE. En wanneer er betaald moest worden zeiden ze af Frusty .

Het is dus absoluut niet verstandig om dit zelf te gaan financieren. Ook als is het een bedrijf. Straks blijf je met een hoop spul zitten en dat is toch sneu geld gaat ook ten koste van je liquiditeit vn het bedrijf.

Ook een van de redenen is dat de caps die ik had via het huidige bedrijf reeds door div. personen waren goedgekeurd. Er waren een hoop mensen die nogal wat eissen aan de kwaliteit van de caps stelde.

Als we het via het huidige bedrif laten lopen scheelt het weer een hoop geld omdat de borduurkaart al gemaakt is. Alleen zouden we dan zelf dekjes moeten aan leveren ?? Laten we maar eerst even wachten totdat de caps er zijn en dan verder kijken. Ik vrees dat er weer een hoop mensen zeggen dat ze er wel een willen maar uiteindelijk NIET betalen Boos! .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:23

Nee lageveld, ik snap dat je er niet zomaar mee kunt beginnen, iets te letterlijk opgevat Haha! Maargoed, vertel eens was over die ideeën, en de kosten en waar het naar toe moet e.d. Lachen
Overleg het eens met Bart of Heike (waarom reageren jullie trouwens helemaal niet??) Haha! Ik hoor het wel.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 01:52

Prisca schreef:
Lageveld ik wilde juist HELEMAAL NIET voorfinancieren waarom omdat al snel bleek dat er een hoop zeiden IK DOE MEE. En wanneer er betaald moest worden zeiden ze af Frusty .

Plingit is eigenlijk niet meer dan normaal, ik bedoel, te verwachten en in te calculeren. Datum stellen en ruim het aantal wat betaald is af laten komen. Niet zo geweldig moeilijk.

Het is dus absoluut niet verstandig om dit zelf te gaan financieren. Ook als is het een bedrijf. Straks blijf je met een hoop spul zitten en dat is toch sneu geld gaat ook ten koste van je liquiditeit vn het bedrijf.

*Als je mij kunt vertellen hoe ik zonder voorfinanciering een bedrijf kan runnen neem ik je graag in dienst Haha!

Ook een van de redenen is dat de caps die ik had via het huidige bedrijf reeds door div. personen waren goedgekeurd. Er waren een hoop mensen die nogal wat eissen aan de kwaliteit van de caps stelde.

Plinge voorwaarden had je natuulijk wel heel erg nadrukkelijk zelf in de hand.

Als we het via het huidige bedrif laten lopen scheelt het weer een hoop geld omdat de borduurkaart al gemaakt is.

*Misschien dat het handig is om te proberen die borduurkaart in handen te krijgen na levering ? Zijn ze niet happig op natuurlijk, maar je hebt hem wel betaald uiteindelijk. Bovendien, mocht dit niet lukken dan is er ook niet meteen een man overboord.

Alleen zouden we dan zelf dekjes moeten aan leveren ??

*Kan, maar hoeft niet natuurlijk, is maar net wat je wilt afspreken.

Laten we maar eerst even wachten totdat de caps er zijn en dan verder kijken.

*Wat de caps betreft, en in dit stadium ben ik dat met je eens.

Ik vrees dat er weer een hoop mensen zeggen dat ze er wel een willen maar uiteindelijk NIET betalen Boos! .

*Nogmaals, ik heb daar niet zo'n probleem mee.

Citaat:

Bertus

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 01:58

XoNo schreef:
...... Maargoed, vertel eens was over die ideeën, en de kosten en waar het naar toe moet e.d. Lachen ....

De ideeen moeten natuurlijk van de bokkers komen. U vraagt, wij draaien.
Waar het naar toe moet: Wedstrijden en evenementen vergeven van de boktlogo's Haha! Haha!
Hoe krijg je trouwens die verhipte puntjes op de e ?

Bertus.

(p.s. zelf denk ik aan bodywarmers, truien, t-shirts, petten, jassen etc. Voor dekens en shabrakken heb ik nog niet zo'n geweldig inkoopadres moet ik zeggen. Ik ben daar niet zo in thuis, maar is vast wel een adres voor te vinden.)

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 12:45

uhm, over die dekjes kun je het ook anders doen:

Gewoon op bokt de emblemen gaan verkopen! Dus gewoon met het bokt plaatje. Dan kan ieder voor zich dat op een sjabrak of t-shirt of iets naaien!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:00

Merel Blom schreef:
uhm, over die dekjes kun je het ook anders doen:

Gewoon op bokt de emblemen gaan verkopen! Dus gewoon met het bokt plaatje. Dan kan ieder voor zich dat op een sjabrak of t-shirt of iets naaien!

Hoezo zou je met reclame gaan rijden? Als je met reclame rijdt krijg je die artikelen waar de reclame opstaat altijd gratis hoor, ik weet niet hoe het bij jullie werkt..

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:05

Idd dat is de bedoeling van reclame, jij maakt reclame voor iets en meestal krijg de daar zelfs wat voor terug....

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:11

Zo zeker wel een leuke rente opgelopen doordat het bedrag een tijdje op je rekening heeft gestaan ofniet Haha! Pris? of moest je vooruit betalen?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 13:23

Hahah valt mee hoor aangezien het bij de postbank staat. Ik betaal contant bij overdracht van de caps.

Maare geen probleem om die paar centjes rente naar Brooke over te maken hoor Lovers .

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 17:55

lageveld schreef:

Hoe krijg je trouwens die verhipte puntjes op de e ?

Heel makkelijk!!
Dat doe je met Alt 137. Dat heb ik mij ook maar door iemand anders laten in fluisteren hoor!!! Haha!

Grtjs!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 18:13

Gaby schreef:

en mocht er ooit nog een 2e ronde petten komen , dan wil ik ( net als sophietje )ook een bokt-pet !

en ik ook !! Haha!

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 22:11

ja mytens, dat is ook wel zo, maar ja, het gaat voor de echt bokt fan's onder ons...
Ik ben het met je eens dat je dingen met een naam erop altijd gratis krijgt...