Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

XoNo schreef:...
Daarnaast vind ik het idee van een Boktshirt (weer een nieuw woord) ook wel tof! Wie gaat dat organiseren??
Misschien iemand die korting krijgt bij zo'n druk-iemand ofzo??
.
.
al kan ik dat wel een beetje begrijpen. Persoonlijk heb ik wel een aantal ideeen, en ik wil mijn bedrijf daar best een beetje voor misbruiken
.
. Prisca schreef:Lageveld ik wilde juist HELEMAAL NIET voorfinancieren waarom omdat al snel bleek dat er een hoop zeiden IK DOE MEE. En wanneer er betaald moest worden zeiden ze af.
it is eigenlijk niet meer dan normaal, ik bedoel, te verwachten en in te calculeren. Datum stellen en ruim het aantal wat betaald is af laten komen. Niet zo geweldig moeilijk.
Het is dus absoluut niet verstandig om dit zelf te gaan financieren. Ook als is het een bedrijf. Straks blijf je met een hoop spul zitten en dat is toch sneu geld gaat ook ten koste van je liquiditeit vn het bedrijf.
*Als je mij kunt vertellen hoe ik zonder voorfinanciering een bedrijf kan runnen neem ik je graag in dienst![]()
Ook een van de redenen is dat de caps die ik had via het huidige bedrijf reeds door div. personen waren goedgekeurd. Er waren een hoop mensen die nogal wat eissen aan de kwaliteit van de caps stelde.e voorwaarden had je natuulijk wel heel erg nadrukkelijk zelf in de hand.
Als we het via het huidige bedrif laten lopen scheelt het weer een hoop geld omdat de borduurkaart al gemaakt is.
*Misschien dat het handig is om te proberen die borduurkaart in handen te krijgen na levering ? Zijn ze niet happig op natuurlijk, maar je hebt hem wel betaald uiteindelijk. Bovendien, mocht dit niet lukken dan is er ook niet meteen een man overboord.
Alleen zouden we dan zelf dekjes moeten aan leveren ??
*Kan, maar hoeft niet natuurlijk, is maar net wat je wilt afspreken.
Laten we maar eerst even wachten totdat de caps er zijn en dan verder kijken.
*Wat de caps betreft, en in dit stadium ben ik dat met je eens.
Ik vrees dat er weer een hoop mensen zeggen dat ze er wel een willen maar uiteindelijk NIET betalen.
*Nogmaals, ik heb daar niet zo'n probleem mee.
Citaat:
XoNo schreef:...... Maargoed, vertel eens was over die ideeën, en de kosten en waar het naar toe moet e.d.....

Merel Blom schreef:uhm, over die dekjes kun je het ook anders doen:
Gewoon op bokt de emblemen gaan verkopen! Dus gewoon met het bokt plaatje. Dan kan ieder voor zich dat op een sjabrak of t-shirt of iets naaien!