Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pinky_girl"]
[quote="party-girl schreef:ach iedereen moet het zelf weten stap maar eens een disco binnen om 3 uur nou iedereen is hartstikke dronken behalve de bobbers

Citaat:Verder hou ik er niet van dat iemand een of ander foldertje over zit te typen op bokt en zichzelf vervolgens riant op de schouders klopt van O wat ben ik goed, ik rook niet en ik drink niet, wat sta ik een end hoger dan al die mensen die dit wel does!
sunshine schreef:ik drink NOOIT![]()
echt vies moet er niks van hebben en als ik iets drink blijft het bij een passoa meer niet......het hoeft voor mij allemaal niet maar ja ieder zijn eigen mening.

Dorine_81"]
[quote="sunshine schreef:ik drink NOOIT![]()
echt vies moet er niks van hebben en als ik iets drink blijft het bij een passoa meer niet......het hoeft voor mij allemaal niet maar ja ieder zijn eigen mening.

Sypheron schreef:Maar zodra er verkeersongelukken door ontstaan moeten ze gewoon het rijbewijs en desbetreffend vervoermiddel inbeslag nemen. Dan drinken ze niet meer voordat ze gaan rijden.

Nathalie schreef:Je bent pas stoer als je niet drinkt en niet rookt!
). Er zitten namelijk gewoon bepaalde voordelen aan dit soort gewoontes die voor de een 'smerig' en 'vies' zijn en voor de ander relaxed en lekker....