Ik heb net gekeken, ben de pestosaus, de aardbeiensaus, het potje met olie voor de feta (waar weer nieuwe in moet) en de Dubbeldrank vergeten (maar de laatste teld eigenlijk niet, want die zet ik er net in).
*schaam* nu kom ik over als een of andere aloholist.....
Lennon
Geplaatst: 19-01-02 09:18
Roos schreef:
Huh? Hoezo bewaar je grapefruits, sinaas- en appels in de koelkast dan? (koelkast is de frigo, he)
Meestal wel, dan blijven ze langer goed
Lielle
Geplaatst: 19-01-02 14:32
wel leuk om te lezen wat iedereen in huis heeft. Toch wel redelijk herkenbaar, afgezien van Doree dan }> }>
Spirit
Geplaatst: 19-01-02 14:49
Mijn moeder heeft net boodschappen gedaan dus de koelkast zit weer lekker vol Ik zal ff kijken en vertellen wat er allemaal in staat (niet weinig denk ik ): (Ok forgive me, het is heel veel maar ik heb niks anders te doen )
3x boter (voor op brood) fles cola fles sinas fles Spa Fruit fles Seven Up fles Bonici Blanco (oid, = alcohol) 2 pakken Dubbeldrank pak Spa Fruit 3 pakken melk 2 pakken karnemelk pak Multivit pak Appelsientje fles Season's Juice Sinaasappelsap (uit een kerstpakket) flesje Jagermeister (met twee puntjes op de a) pak vanille vla pak chocolade vla 14 kleine pakjes Wicky Aardbei 5 potten appelmoes bakje dipsaus van gisteravond pak witte wijn 2 potten mayonaise 2 potten Sandwich Spread pot augurken pot zure uitjes (oid) 4 pakjes kaas 2 pakken kippenlevers kip in braadzak pakje ham bolletje smeerworst fles ketchup knijpfles curry 2 knijpflessen fritessaus knijpfles hamburgersaus knijpfles Speciaal Saus flesje Mediterranean Olive Sauce (oid) 2 flesjes Whisky Cocktailsaus flesje bieslooksaus flesje shaormasaus flesje barbecuesaus 4 pakjes Croma boter pakje Bak & Braad boter pakje Brio boter fles slasaus fles Yofresh (saus) spuit slagroom krop sla bakje champignons 2 pakken met kleine saucijzenbroodjes pakje spekblokjes
Naz
Geplaatst: 19-01-02 22:50
Nou, ik zal ook maar ff kijken:
2 pakken melk
fles cola
pak Coolbest mango dream
5 flesjes bier
fles bessen (Coebergh)
pak yogho yogho
nog 2 kleine pakjes yogho yogho
pak sinaasappelsap
potje augurken
potje picalilli
potje sandwichspreds (staat er al een jaar ongeopend volgens mij...)
Euh, dit is allemaal voor mij alleen Ik geloof dat ik wel wat mensen kan uitnodigen om te komen eten cq drinken, best erg.....
Gwen
Geplaatst: 19-01-02 23:10
Uhm, onze koelkast was als volgt:
Zodra je het deurtje opendoet, Dan rennen de potjes je tegemoet...
Vandaar dat ik hem maar eens heb uitgemest waarna dit is overgebleven:
2 pakken sinaasappelsap 2 soorten mosterd 1/2 l magere yoghurt melk voor de katten (weet ik, is eigenlijk niet goed...) 1/2 fles witte wijn 1/2 fles rode wijn broccoli witlof paprika prei champignons tomaten zuurkool roosvicee bakje room-peperpaté pepersalami casselrib gesneden afbakbroodjes spekblokjes "mager" eieren nog wat onbestemd uitziende goedjes van mijn huisgenoten
Mmm, en nou ik het over yoghurt heb, ik denk dat ik maar eens wat ga pakken!
MarijeR
Geplaatst: 20-01-02 17:46
Mijn koelkast is erg leeg. Ik ben van vrijdag middag tot zondag avond laat altijd weg. (nu toevallig een keertje op tijd thuis omdat ik de paarden moest doen)
* yoghurt * vla * kaas * appelmoes (waarschijnlijk niet meer goed) * eieren * boter * sinas * cola * cassis * bier, bier en bier...
Ik hoop dat er voor straks nog wat in de vriezer zit...
ibikus
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 18:11
Ik heb na vandaag ook nog een flesje kattenmelk van het Kruidvat in de koelkast!