Dus 1 tip...als er een bobbel in je tapijt zit....heeel hard op trappen..het kon wel eens een scary-movie-mannetje zijn
Anoniem
Geplaatst: 18-04-01 23:16
we hebben laminaat... Oh oh, in de slaapkamer hebben we wel tapijt, niet zo hoogpoliig maar ik zal er eens flink op stampen, of ik probeer vanuit d egang meten op mijn bed te springen. Daar is het namelijk veilig want ik heb een verzameling eeyore knuffels op mijn nachtkastje staan en mijn beer zit daar ook op wacht.
#Ymke#
Geplaatst: 18-04-01 23:19
hihihi... Eeyoor is heeeeel erg gevaarlijk!!! Echt monsterlijk...grrrrrrr hihihi.... je moet voooral niet je oor voor een gat houden in de douche...hahaha oh iedereen die de film gezien heeft snapt hem....normaal gesproken stopje dat ergens anders in
hahaha *lol_om_mezelf*
Anoniem
Geplaatst: 18-04-01 23:23
Oh, dat mag dus niet he. Eeyore is heilig!!! Die mag je niet beledigen cq voo rgek zetten. Eeyore is ten allen tijde betrouwbaar. Ik heb het nog even aan hem gevraagd maar dat klopt dus, Eeyore beschermt mij.
#Ymke#
Geplaatst: 18-04-01 23:24
je moet alleen oppassen dat ie niet met zijn dikke batterij op je gaat zitten,dan heb je namelijk een speld in je schoot *auw* hihihi.. }> oh ik ben irritant aan het worden
Anoniem
Geplaatst: 18-04-01 23:29
Heel irritant maar gelukkig heb ik Eeyore. en die heeft geen dikke batterij!!!!!!!!!! Maar een heel delicaat knuffel kontje (bij de exemplaren met losse staart, zit d estaart met klitteband vast)
#Ymke#
Geplaatst: 18-04-01 23:30
ik wil ook ior met plakstaart....ik had vroeger een papieren ior met prikstaart...deed best pijn }>
Anoniem
Geplaatst: 18-04-01 23:39
Eeyore is zo koel!!!!!!!!!! dat staartje doet het hem,moet je ok niet op jezelf prikken sufferd it belongs to Eeyore!