Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus ook als ik daarna niks ga doen. Wil gewoon ten alle tijde voorkomen dat ik ga meuren
drowning schreef:Vind het eigenlijk best apart dat er mensen zijn die het raar vinden dat je deodorant opdoet na het douchen
Volgens mij is dit juist het normaalste.. Zelf doe ik echt altijd deo op na het douchen, hoort bij het ritueel ofzoDus ook als ik daarna niks ga doen. Wil gewoon ten alle tijde voorkomen dat ik ga meuren
sjakie schreef:Alleen als ik daarna nog wat moet doen. Bijv werken, verjaardag, visite etc etc. Maar als ik gedouched heb en ik duik daarna mijn bed in of 's avonds nog even op de bank dan gaat er echt geen deo op
dana schreef:altijd behalve als ik daarna meteen m'n bed induik. Vind het juist niet zo fris om dan deo op te doen eigelijk. Ga liever helemaal schoon mn bed in.
sochtends gebruik ik altijd deo of ik nou wel of niet eerst douch.
Dat voorkom ik toch liever
Citaat:Deo is toch schoon, of ligt dat aan mij
wat een onderwerp eigenlijk, hahasjakie schreef:Alleen als ik daarna nog wat moet doen. Bijv werken, verjaardag, visite etc etc. Maar als ik gedouched heb en ik duik daarna mijn bed in of 's avonds nog even op de bank dan gaat er echt geen deo op
)
sjakie schreef:Alleen als ik daarna nog wat moet doen. Bijv werken, verjaardag, visite etc etc. Maar als ik gedouched heb en ik duik daarna mijn bed in of 's avonds nog even op de bank dan gaat er echt geen deo op
N_atasjaa schreef:Ik doe het echt altijd. En in de zomer doe ik ook altijd wel 10x opnieuw deo op. Ik weet dat het dan wel een beetje nutteloos is maar toch heb ik dan het idee dat ik anders ga stinken
Al is dat met de deo die ik nu gebruik minder, omdat ik die vertrouw
'zeg waar vertrouw jij nou in??' ' Jahaaa alleen in mn deo'
Frouk schreef:Jullie hebben het er allemaal over, dat als je niets meer doet saafs alleen beetje bankhangen of iets dergelijks dat je dan geen deo gebruikt... geldt dat dan ook voor midden in de zomer, met heel warm weer? Of ben ik de enige die dan zo zweterig me bed in duikt(ook ask net onder de douche ben geweest)
sjakie schreef:Frouk schreef:Jullie hebben het er allemaal over, dat als je niets meer doet saafs alleen beetje bankhangen of iets dergelijks dat je dan geen deo gebruikt... geldt dat dan ook voor midden in de zomer, met heel warm weer? Of ben ik de enige die dan zo zweterig me bed in duikt(ook ask net onder de douche ben geweest)
zomer en winter precies hetzelfde. Ik douche dan vaak heel koud en duik gelijk zeer afgekoeld mij bed in
daar kank echt niet tegen
In koud water zwemmen oke, maar douchen, nee da doek liever lekker warm
sjakie schreef:drowning schreef:Vind het eigenlijk best apart dat er mensen zijn die het raar vinden dat je deodorant opdoet na het douchen
Volgens mij is dit juist het normaalste.. Zelf doe ik echt altijd deo op na het douchen, hoort bij het ritueel ofzoDus ook als ik daarna niks ga doen. Wil gewoon ten alle tijde voorkomen dat ik ga meuren
Ik vind het niet raar, maar onnodig als ik niet meer de deur uithoef en niks meer ga doen. Ik word echt niet stinkend wakker de volgende ochtend