Er is echt werk zat hoor! Ik heb mij laatst ingeschreven bij het uitzendbureau en twee dagen later kon ik solliciteren en daarna direct aan de slag. En ik heb alleen maar havo gedaan... Werkervaring en motivatie is tegenwoordig belangrijker en gewilder dan een set leuke papiertjes. Een vriendinnetje van mij werkt sinds kort bij de Aldi, die verdiend dus voor 37 uurtjes in de week minimaal 3800 bruto ex. toeslagen en maandelijkse winstdeling over haar eigen omzet. Ga ik misschien ook doen.. kan mij dat nou schelen, het enige nadeel vind ik dat als je bij een supermarkt werkt mensen je behandelen alsof je een klein en infantiel kind bent.. Werk is werk hoor... En waar jij woont is toch ook praktisch randstad? Succes in ieder geval. Maar hoe zo heb jij überhaupt een uitkering gekregen? Je bent Nederlands, onder de 25, getrouwd en gezond.. (toch)
Anoniem
Geplaatst: 18-04-01 11:46
Briljant Roos, ik zal maar niet zeggen wat ik proef uit jouw laatste opmerking, hihi
Anoniem
Geplaatst: 18-04-01 11:49
Oke Stef, zo te zien leidt het niet ergens toe, dus je moet zelf maar zien. Ga iets doen! van mijn part Tafeltje dek je ofzo. Kan niet schelen. En als je niet wilt werken, nou dan werk je maar niet. Maar waag het niet om te frauderen met je uitkering, want ik kom het je persoonlijk afleren hoor!
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 11:56
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik wel wil werken!!!!!!??????/ Naja, laat maar gaan ook
Anoniem
Geplaatst: 18-04-01 12:02
Je zegt het wel, maar je werkt niet.
Ik roep ook de hele dag tegen mezelf dat ik steenrijk wil worden, ik ben het nog steeds niet. Het is niet iets wat je moet willen, het is iets wat je moet doen. We zijn hier al maanden bezig om jou op te peppen stef, daar is niks op tegen, maar doe er eens iets mee.
Mytens_oud
Geplaatst: 18-04-01 12:06
Ik heb ook naast mijn HBO opleiding prod. werk gedaan bij een kennis. Ik moest daar vioolsteunen (ik zie jullie denken ). Dat is een steun voor onder een viool en daar hebben ze een patent op, er zijn tig modellen en aan elke steun zitten 65 handelingen. Dus afwisseling genoeg lijkt mij !! En ik werkte daar met 3 meiden en we hadden de grootste lol hoor !! . Dus het valt allemaal wel mee hoor met de productiewerkzaamheden, en als je wilt werken pak je alles aan. Ook al is het maar tijdelijk.
Desiree
Geplaatst: 18-04-01 13:41
als je even door de zure appel heen bijt (dus een baan aanneemt die je niet echt aanstaat in de eerste instantie) zul je zien dat het allemaal meevalt: je komt weer onder de mensen, je hebt collega's en je verdient je eigen geld. dat is zo fijn, dat je na verloop niet anders meer wilt. Geef het een kans.