Lost (Net 5)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: Lost (Net 5)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 12:09

Ik heb het jammer genoeg niet meer gekeken.
Ik was liar liar aan het kijken van Jim Carrey!
Super film!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:27

Ik heb het wel gezien, en ga die serie zeker volgen Ja Maar die ijsbeer heb ik weer gemist, zat waarschijnlijk met mijn ogen dicht Bloos

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:47

zeker een gaaaaave serie en als mn vader en moeder meewerken ga ik zeker iedere keer kijken en anders lees ik hier wel wat er is gebeurt hahaha
maar ff wat anders: er is toch maar 1 aflevering uitgezonden of licht dat aan mij Verward

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:48

Zooooo, ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten (eigenlijk lag in in bed), zo spannend!

Erg leuke serie die ik zeker vaker ga kijken Haha!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:19

Vientje schreef:
Ik heb het wel gezien, en ga die serie zeker volgen Ja Maar die ijsbeer heb ik weer gemist, zat waarschijnlijk met mijn ogen dicht Bloos

Dat met die ijsbeer heb ik ook gemist Scheve mond
Was dat net helemaal aan het begin, want de eerste minuut ofzo heb ik wel gemist Clown

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:18

Missy schreef:
Vientje schreef:

Dat met die ijsbeer heb ik ook gemist Scheve mond
Was dat net helemaal aan het begin, want de eerste minuut ofzo heb ik wel gemist Clown

ik heb val het hele begin gekeken en mijn ogen niet dicht gehad en ik heb ook geen ijsbeer gezien
*kan ook zijn dat ik kippig ben hoor Tong uitsteken *

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:36

lolletje schreef:
maar ff wat anders: er is toch maar 1 aflevering uitgezonden of licht dat aan mij Verward
Als je de lamp aan had, licht het jou (op) ja.

De pilot bestond uit 2 afleveringen, ieder een uur. Ze hebben dus gisteren deel 1 van pilot uitgezonden. Volgende week deel 2 en ergens daar na alle 2 na elkaar.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:43

hijs super Haha! ik heb er weer een nieuwe verslaving bij (nog even en k zit alleen nogmaar tv te kijken Nagelbijten / Gniffelen )

kreeg het alleen ff doodsbenauwd toen dominic (charlie geloof k in de serie) op de grond lag en met zijn voet vast lag... dacht echt van nee niet meteen dood gaan Verdrietig maar gelukkig redde jack hem.. mijn held *LOL* Tong uitsteken

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:33

Ik vond het een hele leuke serie, die ga ik zeker volgen.

Maarre... ijsbeer?? Verward
En jongetje met stripboek??

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:09

loveshaffies schreef:
volgende week meteen weer kijken maar dan vanaf het begin, ik wil nog niet weten wat er allemaal in de bossen rondzwerft dus ssshhh...!! Vork

Ik wil het wel weten !!!!! Ja

Wat is het , een overgebleven oer-eiland met dino's erop ?
Of 1 of andere geheime experiment-plek van een regering ofzo , dat er iets engs "los" is daar ??
Of worden die mensen allemaal aan een raar onderzoek onderworpen ,
soort Matrix (virtuele belevingen allemaal) / Truman Show (denken dat het echt is maar allemaal georganiseerd om te kijken naar reacties) ???

Wat is het nou ??!!

Spannend Ja

Ik dacht eerst even dat het enorme bluf was , iets helemaal niet zo bedreigends maar dat wel eng overkwam...maar toen die piloot zo toegetakeld werd viel dat wel af Tong uitsteken

Wanneer krijg je te zien / horen wat er met dat vage eiland is ? Lachen

Ik kan me dus echt geen stripboek of IJsbeer herrinneren he Scheve mond
Zat ook maar half te kijken , kijk die maandag wel goed alle 2 de afleveringen Pling

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:21

pmarena schreef:
Truman Show (denken dat het echt is maar allemaal georganiseerd om te kijken naar reacties) ???
Dat is het ook1
Citaat:
Wanneer krijg je te zien / horen wat er met dat vage eiland is ?
Voorlopig de eerste 2 seizoenen niet. Het eerste seizoen leer je voornamelijk de mensen kennen en geloof mij het wordt alleen nog maar vreemder

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:22

Haha, mijn moeder zei ook al dat ze zeker op een jurassic eiland waren neergestort.
Ik dacht eerder aan een soort gigantische stenen beelden zoals in tomb raider. Misschien wel bestuurt door de kannibalen die daar leven Haha!

Ik las net weer een reactie dat er een ijsbeer zou zitten. Zag trouwens wel een hond

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:32

Citaat:
Wat is het , een overgebleven oer-eiland met dino's erop ?

Helemaal correct.

Steven spielberg heeft Jurrasic park op Hawaai opgenomen. Lost is ook op hawaii opgenomen.

Ik denk dat Steven een van zijn dino's is vergeten Haha!

Er zaten wel een paar goede stukjes tussen maar de scene dat Jack tussen de bomen rent richting het vliegtuig en daarna de mensen gaat helpen kon ik amper volgen. Wat een vreselijk camera werk, ik werd er helemaal Ziek van.

Daarna was er direct reclame Misselijk om vervolgens nog eens 10 minuten tekst in beeld te zien wie er allemal meespeelde en de kever op het juiste takje van de boom zet.(let wel toen was het al 20 minuten aan de gang!!!!)
Toen was het even rustig om weer zo'n Ziek scene in het bos te krijgen en ja....toen was het ineens af.

Ik vind het erg jammer van die Ziek scene's.
Want verder is het wel okay.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 23:52

vond t retespannend, maar wanneer was de ijsbeer in beeld????
Ik knipperde net even met m'n ogen denk ik!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:41

Die hond wel inderdaad ja !!!! Viel me ook al op , die weet er gegarandeerd meer van , de schurk Tong uitsteken

Zal ook wel wat meer dan een hond blijken te zijn Schijnheilig

Ook raar dat niemand het zich afvroeg waar die hond vandaan kwam.....
ben benieuwd of die al in dat vliegtuig zat.

Dat hobbelige camarawerk had van mij ook niet zo gehoeven inderdaad ,
je zag de stress er zo ook wel aan af Knipoog

Komen er verderop in de serie nog meer flashbacks van in het vliegtuig ,
waardoor alles duidelijker (of juist nog meer Verward Verward Verward ) wordt ?

Getver ik trap hier altijd zo in , MOET weten wat er aan de hand is..... Clown

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:46

pmarena schreef:
Komen er verderop in de serie nog meer flashbacks van in het vliegtuig ,
waardoor alles duidelijker (of juist nog meer Verward Verward Verward ) wordt ?
Ja dus. Het hele eerste (en gedeelte 2de) seizoen draait 1 aflevering om 1 persoon en zie je ook elke aflevering wat hij/zij in het vliegtuig deed of zat. Omdat Jack dus weinig meer wist na de turbulentie, werd er van hem ook niet meer gezien.

Het wordt er trouwens niet duidelijker op alleen maar vreemder, wil wel het eea vertellen maar dan krijg je last van spoilers Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:50

Mwoah daar ben ik dus weer even zoet mee zo te horen de komende tijd Knipoog

Ik vond First Wave altijd zo'n leuke serie , was ook zo spannend !!

Hoe komen al die mensen eigenlijk IN dat vliegtuig , waar gingen ze naartoe , en hoe kwamen ze erbij om daar naartoe te gaan ??

Of is dat ook weer een spoiler Tong uitsteken

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:13

pmarena schreef:
Hoe komen al die mensen eigenlijk IN dat vliegtuig , waar gingen ze naartoe , en hoe kwamen ze erbij om daar naartoe te gaan ??

Of is dat ook weer een spoiler Tong uitsteken

Dat wordt allemaal duidelijk in de volgende afleveringen. Zoals Sammie zegt, in elke aflevering leren we iets over een bepaald persoon dmv flashbacks.
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb de samenvattingen van de eerste 18 afleveringen al gelezen Bloos
Het een en ander weet ik dus al, maar zin om te kijken heb ik nog steeds. Eigenlijk nog meer sinds ik het gelezen heb Haha!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:27

ik heb het gekeken, en kan niet wachten tot het volgende week verder gaat, echt een goede serie lijkt het me!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:36

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 12:24

jeeej vanavond weer!!!!

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:34

Ik had me er vorige week ook de hele week al op verheugd.. maar ik vond het leuk totdat er onwaarschijnlijke dingen in ging gebeuren..

Die vent die door een dino-achtig iets in de boom wordt geslingerd en die stukken bos die ineens wegvallen...

Dat vind ik niks aan..dan vind ik het ook meteen niet spannend meer.. Ik had er echt meer van verwacht...

(neem het vanavond wel op hoor, wil toch weten hoe het verder gaat..)

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:35

In 2 woorden: GEWELDIGE SERIE OK dan! Ik ben op dit moment bij deel 16 Haha! Schijnheilig en het wordt spannender en spannender. Ik zal verder mijn mond houden anders krijgen jullie een hoop spoilers te lezen Lips are sealed

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat er alleen maar gefocussed wordt op een bepaalde groep mensen van ongeveer 12 man (waarvan jack de 'leiding' heeft), dit terwijl er 48 mensen bij de crash betrokken waren. Mijn theorie is dat aangezien het een serie is met meerdere jaargangen er elke jaargang (of 2 jaargangen) een bepaalde groep wordt belicht. Dit jaar wordt gefocust op de 'groep' van Jack en volgend jaar of het jaar daarop weer op een andere groep. Die andere groep ontdekt dan weer andere dingen die door de groep van Jack gemist zijn en in de laaste jaargang worden door alle groepen alle stukjes bij elkaar gelegd om vervolgens tot het plot te komen Haha!

Zo zou ik het doen als ik schrijver was van 'Lost' om de spanning erin te houden Haha!

Edit @Lame: weest niet bevreest. Dit soort scene's komen niet zo heel vaak voor. Er zit genoeg andere suspense in de serie Knipoog

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:44

Oke dan! Dan blijf ik toch maar kijken!!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:49

Ik heb de eerste 18 afleveringen al Haha! Dat wordt een lekkere Lost Marathon! Haha!