Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vientje schreef:Ik heb het wel gezien, en ga die serie zeker volgenMaar die ijsbeer heb ik weer gemist, zat waarschijnlijk met mijn ogen dicht
Missy schreef:Vientje schreef:Ik heb het wel gezien, en ga die serie zeker volgenMaar die ijsbeer heb ik weer gemist, zat waarschijnlijk met mijn ogen dicht
Dat met die ijsbeer heb ik ook gemist![]()
Was dat net helemaal aan het begin, want de eerste minuut ofzo heb ik wel gemist
lolletje schreef:Als je de lamp aan had, licht het jou (op) ja.maar ff wat anders: er is toch maar 1 aflevering uitgezonden of licht dat aan mij
loveshaffies schreef:volgende week meteen weer kijken maar dan vanaf het begin, ik wil nog niet weten wat er allemaal in de bossen rondzwerft dus ssshhh...!!
pmarena schreef:Dat is het ook1Truman Show (denken dat het echt is maar allemaal georganiseerd om te kijken naar reacties) ???
Voorlopig de eerste 2 seizoenen niet. Het eerste seizoen leer je voornamelijk de mensen kennen en geloof mij het wordt alleen nog maar vreemderCitaat:Wanneer krijg je te zien / horen wat er met dat vage eiland is ?
Citaat:Wat is het , een overgebleven oer-eiland met dino's erop ?
pmarena schreef:Ja dus. Het hele eerste (en gedeelte 2de) seizoen draait 1 aflevering om 1 persoon en zie je ook elke aflevering wat hij/zij in het vliegtuig deed of zat. Omdat Jack dus weinig meer wist na de turbulentie, werd er van hem ook niet meer gezien.Komen er verderop in de serie nog meer flashbacks van in het vliegtuig ,
waardoor alles duidelijker (of juist nog meer![]()
![]()
) wordt ?
pmarena schreef:Hoe komen al die mensen eigenlijk IN dat vliegtuig , waar gingen ze naartoe , en hoe kwamen ze erbij om daar naartoe te gaan ??
Of is dat ook weer een spoiler