wie weet er een goed middel om af te vallen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

snoopy2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:04

ik ben 1.66 en ik weeg 38 kg, veel te weinig.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 10:41

Hoe oud ben je dan snoopy? En eet je veel?

snoopy2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 11:22

ik ben 13 (4 feb 14) maar ik drink en eet me vol.
maar er komt gewoon niks bij. ik zie er niet dun
uit ofzo maar ik voel me soms wel zwak. ik eet
en drink per dag wel:

2 flessen drinken,
6 sneetjes wit brood,
veel fruit, snoep ect...

maar ik kom gewoon niet aan Huilen

gr, tamara

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 11:38

Maak je maar niet druk. Gelukkig ben je pas 13 en dat is een leeftijd waarop je over het algemeen niet erg groeit in de breedte. Als je rond je 27e bent, zul je wel wat uitdijen, alleen moet je daar nog eventjes op wachten. Je figuur gaat toch nog helemaal veranderen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 11:41

Desiree schreef:
Als je rond je 27e bent, zul je wel wat uitdijen....

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? *SLIK* Huilen

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 11:41

Gewoon minder snoepen en vet eten vermijden en meer bewegen... haha dus geen macdonalds,snackbar enzo echt errug maar het helpt denk ik wel Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:20

Sorry roos, maar zo verging het mij. DAarvoor kon ik vreten vreten en vreten wat ik wou! Ik snoepte onbeperkt en ik bleef maat 38 houden en een 57 kilo wegen. En daarna ging het fout. Nu heb ik maat 40 en weeg ik iets van 64 kilo. Niet dat ik dik ben of zo, maar heb een normaal postuur. Nu ben ik gestopt met chips en chocola in huis halen. Dat helpt wel, maar mijn leven is in kwaliteit achteruit gegaan.....

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:29

Pino schreef:
Denk je dat zo`n abtronic geval werkt? dat is zo`n ding wat je bijv om je been doet en dan gaan ze spieren bewegen enzo. denken jullie dat het werkt?

Nou dat werkt dus NIET ze hebben het in nederland getest op een aantal mensen en het hielp geen F*CK! het is pure geldverspilling al die mensen die je op de reclame zag hadden al zo'n gespierd lijf!

MZZL, Lotte

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:45

Ik denk niet dat je dmv minder eten langdurig gewichtsverlies bereikt, wel door gezonder te eten. Wat dat dan ook is. Ik ben zelf normaal van postuur en ik beweeg veel. Gewicht is niet zo belangrijk denk ik wel de verhoudingen die je hebt. Ik heb door het paardrijden ook van die brede bovenbenen en gespierde kuiten. Daar doe je niks aan. De rest van mijn lichaam is ook vrij gespierd en mijn eigen graadmeter is: ik heb nu maat 36 taille en een platte buik. Zodra ik merk dat maatje 36 ECHT gaat knellen (niet de dagen dat je ongesteld bent meerekenen) dan zal ik wel gaan opletten. Ik ben echt een vreetmonster maar met een klein maagje. Ik zit zo vol. Dat scheelt denk ik ook.
Ik blijf gewoon goed op gewicht. Dat komt denk ik ook doordat ik elke dag veel in beweging ben ondanks een baan van 40 uur in de week. 3 paarden rijden. Naar de wei lopen, paarden wisselen. Stallen uitmesten. Ik denk dat deze beweging mij op gewicht houdt.
Dus ik denk dan ook dat je door meer te bewegen beter op gewicht kunt blijven en zelfs afvallen.

diana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 14:05

jaaaaaahhh!!!!!
ik ben met veel zwoegen in een week jaja Haha! ,maarliefst een half kilo afgevallen.
door weinig eten en veeeeeeeeel fietsen. Knipoog

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:08

snoopy2002 schreef:
:

2 flessen drinken,
6 sneetjes wit brood,
veel fruit, snoep ect...

gr, tamara

misschien ipv wit brood bruin brood gaan eten??? volgens mij scheelt t een hoop of je bruin of wit eet namelijk

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:57

Merilyn schreef:
Tsja natuurlijke middelen. Ik hoor Mayo nog seggen VEEL SEX tsja 1 uur sex staat voor 10 km hardlopen. Haha! Haha! Haha!

Heb ik dat gezegd????? Schijnheilig Nooit!!! Haha!

Snoopy2002, vooral ook meergranenbrood eten, heel voedzaam!

Ach, ik heb hetzelfde probleem, ik ben ongeveer 1.63m en ik weg ergens net iets onder de 45kg. Ik eet me helemaal het schompes aan alle dikmakers die er op deze wereld bestaan, maar het helpt niks... Op zich niet erg, anders was ik nu teruggegooid in de zee Haha!