meestal ga ik gewoon in me paardrijkleren hoor..doet me niks..
en de meeste mensen weten wel dat ik paard rijd..dus daar zoek ik geen aandacht voor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
...

Ga ook rustig mee met mn mams boodschappen doen of even snel door de stad. Maar ik ga niet uitgebreid shoppen in mn paardenkleren, dan trek ik toch wel even wat anders aan
Ik ben laatst ook op mn werk langsgeweest in mn paardenkleren, mn collegas echt van
Nooit paardenmensen gezien jongens?
Charmant is anders, maar ik heb er geen problemen mee en als zij er wel problemen mee hebben kijken ze maar een andere kant op
en ik heb zo'n helm, zonder zo'n kinding zeg maar (die waren goedkoper en m'n geld was op
) En daar zit ik dan op in m'n stinkende rijkleding met m'n sokken hoog opgetrokken over m'n rijbroek heen, crossend door Delft 
uh nou neuj hoeft niet hoor
) en op een hoek wachte ik op een vriendin omdat we elkaar daar kruisde, om vervolgens naar de paarden te gaan.
en dan flink stampen, want ja laarzentrekkers en -knecht hadden we natuurlijk NIET meegenomen..

Citaat:
Oke ik zal het anders formuleren,
Ik heb een hekel aan dat als mensen in hun paardenkleren over dorp lopen.
Natuurlijk geloof ik wel dat mensen "oudere" mensen [18 eo]
niet op dorp gaan lopen showen met: kijk ik rij paard.
Maar ik erger me echt dood aan van die meisjes die van de manege komen [of verzorgpaard, whatever] die bewust in dorp gaan lopen met hun rijkleding aan.
en als ze dan nog met zo'n groepje al giechelend de supermarkt ofzo binnengaan om maar genoeg aandacht te krijgen.
als ik van mijn paard kom [en direct doorga naar dorp] en ik heb echt verschrikkelijke haast, natuurlijk gebeurt het dan wel is dat ik in me rijkleding over straat moet, maar ik schaam me, ik weet zelf hoe ik ruik, en ik weet zeker dat de mensen dat om mij heen ook ruiken, en ik vind dat in een supermarkt of winkel gewoon niet prettig, helemaal als ik mijn "baggerschoenen" er nog bij aanheb.
Hoop dat het zo wat duidelijker is
Ilkkah schreef:Misschien omdat je zo lekker ruikt?!
Ik heb zelf zo'n hekel aan mensen die expres met hun paardenkleren over straat gaan lopen van te laten zien van: "kijk ik rij paard tof he?!"
Als ik zelf naar dorp ga kleed ik me altijd even om.
1 omdat mijn kleren naar paarden ruiken en 2 omdat ze vies zijn.
Ik kijk iig nooit naar mensen met paardenkleren aan, puur omdat ik ze niet de aandacht wil geven die ze willen....

xtwisterx schreef:@Ilkkah: Wat heb jij een vreemd beeld van mensen in paardrijkleren zeg.
Als ik een druk leventje heb en de hele dag van hot naar her moet ga ik toch niet voor elke gelegenheid andere kleding aantrekken? Dat heeft niks te maken met aandacht trekken, maar met gemakzucht.
Jij gaat misschien een uurtje paardje rijden en daarna thuis andere dingen doen, maar er zijn ook mensen die 2 of 3 keer naar stal gaan omdat ze daar hun verplichtingen hebben. Je kunt van die mensen niet verwachten dat ze zich aan mensen zoals jij gaan aanpassen, omdat ze zouden stinken. Daarbij zie ik ook vaak genoeg jongens in voetbal of hockey kleren lopen, die stinken dan toch ook naar zweet?
Mij interesseert het niet hoe iemand er over denkt als ik dat doe, ik maak het leven voor mezelf teminste niet moeilijker dan dat het al is.
Ilkkah schreef:Lees mijn reactie op Karin eens, dan begrijp je het wsl wel