Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Acilon schreef:tja, als je stapelgek bent en een spychose had...
maar daarom verdient die man niet levenslang of de doodstraf...medicatie en in en goed en veilig thuis ondebrengen lijkt me een betere oplossing voor dit soort mensen
het is daarom niet minder afschuwelijk.
caranthir schreef:Ik ben tegen de doodstraf, maar deze man mag wat mij betreft de rest van zijn leven een inrichting in. Hij is ontzettend ziek en zo iemand genezen is heel moeilijk.
MaryKate schreef:En dus probeer je het niet eens en laat je hem maar sterven? Lekker makkelijk. Laten we dan ook alle mensen met aids preventief een spuitje geven, die zijn ook niet te genezen. Of alle mensen met kanker, ja is ook moeilijk te genezen.
MaryKate schreef:caranthir schreef:Ik ben tegen de doodstraf, maar deze man mag wat mij betreft de rest van zijn leven een inrichting in. Hij is ontzettend ziek en zo iemand genezen is heel moeilijk.
En dus probeer je het niet eens en laat je hem maar sterven? Lekker makkelijk. Laten we dan ook alle mensen met aids preventief een spuitje geven, die zijn ook niet te genezen. Of alle mensen met kanker, ja is ook moeilijk te genezen.

MaryKate schreef:caranthir schreef:Ik ben tegen de doodstraf, maar deze man mag wat mij betreft de rest van zijn leven een inrichting in. Hij is ontzettend ziek en zo iemand genezen is heel moeilijk.
En dus probeer je het niet eens en laat je hem maar sterven? Lekker makkelijk. Laten we dan ook alle mensen met aids preventief een spuitje geven, die zijn ook niet te genezen. Of alle mensen met kanker, ja is ook moeilijk te genezen.
carola schreef:Psychose of niet, als je dit doet ben je echt enorm ziek, en verdien je het om levenslang achter de tralies te zitten (of nog beter, de doodstraf). Zo iemand mag echt nooit meer in de maatschappij komen. Echt heel erg verschrikkelijk...
Er lopen wat zieke mensen rond in de wereld...MaryKate schreef:caranthir schreef:Ik ben tegen de doodstraf, maar deze man mag wat mij betreft de rest van zijn leven een inrichting in. Hij is ontzettend ziek en zo iemand genezen is heel moeilijk.
Zep schreef:volgens mij is het een broodje aap...
hebben jullie Silence of the Lambs nooit gezien dan...
)