Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kortom, ik heb ook nog wel boeken die ik aan kan bevelen hoor...ik (29 btw) ben op het moment echt dol op de Harry Potter boeken, ik vind ze echt super verzonnen...ik ben echter ook dol op de boeken van Joy Fielding, met name "Life Penalty"...je wil alleen niet weten hoe dat bok er nu uit ziet door alle tranen die ik er boven vergoten heb...maar goed, een fantastisch boek zoals al haar boeken...verder houd ik van de Bridget Jones boeken, verslind ik alles van Dean Koontz en Nicci French, moet ik ook regelmatig al mijn Agatha Christie's even herlezen en natuurlijk de verhalenbundels van Roald Dahl. En de liefhebber van Jean Auel wil ik er nu meteen toe aansporen om bij de eerstvolgende gelegenheid naar de boekenwinkel te rennen om met spoed de boeken van Linda Lay Shuler te kopen!!! En als je er dan toch bent koop dan ook gelijk de reeks van William Sarabande...en als je van fantasie houdt is er de "Amber" reeks van Roger Zelazny en natuurlijk niet te vergeten de trillium trilogie...nou ja, ik zou nog uren door kunnen gaan, maar laat ik de rest maar even bewaren voor een later topic over boeken of anders een latere reactie...

Sterre schreef:*Elisabeth George, een amerikaanse schrijfster, haar verhalen spelen zich echter in Engeland af! (oa. zand over Elena, verrader van het verleden -ca 700 blz, had ik in een ruk uit!-)
weet niet zeker hoor. Maar het titel van het boek was 'In een sluier gevangen'