Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cathelijne schreef:Ze is zélf van mening dat zolang mensen niet goed voor zichzelf kunnen zorgen, dat ze dan niet aan een kind moeten beginnen. En ja, hier valt ze zelf ook onder. .
Huisvrouw schreef:Dat is niet echt een relevante redenering; het éne praat het ander namelijk niet goed! Of deze genoemde mensen wel of niet voor een kind kunnen zorgen is een totaal andere discussie en heeft niet zo veel met dit topic te maken.En alle alcoholverslaafde ouders dan? En drugsverslaafden? Die zouden dan ook geen kinderen mogen krijgen. Of er zou een test ofzo moeten komen of je kinderen mag krijgen? Zoiets? Er zijn zoveel mensen die slecht voor hun kinderen zorgen!
Joyckuh schreef:daarom ben ik ook voor eerst kijken wie er wel niet voor kinderen kan zorgen. het is ook weer zoiets om te zeggen ''vooruit, neem maar kinderen want sommige van jullie kunnen wel voor kinderen zorgen'' en dan uiteindelijk dode baby's op je geweten hebben.
Joyckuh schreef:ik ben wel voor verplichte anticonceptie, MAAR ik vind wel dat je eerst moet kijken of ze echt niet in staat zijn om voor een kind te zorgen, door middel van bijvoorbeeld een levens echte pop. zo moet je dat per persoon bekijken. werkt het niet, dan anticonceptie.
Huisvrouw schreef:En alle alcoholverslaafde ouders dan? En drugsverslaafden? Die zouden dan ook geen kinderen mogen krijgen. Of er zou een test ofzo moeten komen of je kinderen mag krijgen? Zoiets? Er zijn zoveel mensen die slecht voor hun kinderen zorgen!