Laura in the USA - update 22-07

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloise

Re: Domme acties en gekke Amerikanen (Laura in The USA)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:10

haha klinkt allemaal leuk..je schrijft ook leuk!

hou je ons op de hoogte? Knipoog

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:12

Zie het zo voor me. Laura dit is smullen. Vingers aflikken Haha! Ik ga snel even je appartement bekijken.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:00

Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat voor mannen je allemaal gaat ontmoeten en hoe je ze gaat afpoeieren of versieren. Ben je er al uit geweest?

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:41

Geweldig Laura, gaat helemaal goedkomen daar lees ik al wel weer.
Leuk dat je hier je verhaal even post .. ben erg beneiwud naar de volgende leuke annekdotes..

Ik denk dat ik maandag maar mijn gympen mee naar werk neem kijken of ik een nieuwe rage kan beginnen hahahahahaha.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:44

Laura schreef:
(speaking of which, we hebben hier in het complex een erg leuke complex-agent….)

Dit is het eerste slachtoffer.... Knipoog Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:04

Aimee schreef:
Laura schreef:
(speaking of which, we hebben hier in het complex een erg leuke complex-agent….)

Dit is het eerste slachtoffer.... Knipoog Haha!

Denk het ook. Haha!

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:36

Hey Laura,

Geweldig verhaal weer! Haha!
Veel plezier daar en ik hoop nog vaker iets van je te lezen.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 18:41

Wauw, ik kom er net achter dat we ook een afwasmachine hebben! En ik ben gisteren uitgebreid in bad geweest, die heb ik thuis ook niet. Ik wil nooooit meer naar huis! *grin*

Oh Desiree, ik ben al uitgeweest, ik zal dat berichtje even opzoeken!

Laura

Superbowl en vervelende Peruanen in de kroeg (Laura in USA)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 18:49

(dit bericht hoort vóór het gekke Amerikanen en Nieuw appartement stuk)

Ik heb gisteren de Superbowl night doorgebracht met de Amerikanen. Ik heb weer één ding geleerd; dat ik de lol niet inzie van American Football... Ik bedoel, je kan amper zien waar de bal is, en de clou is zoveel mogelijk op elkaar in te hakken en bovenop elkaar te springen zodat het publiek er helemaal niks meer van snapt..? Verward
Misschien lag het er aan dat ik niet genoeg bier ophad ofzo..? Ik voel me trouwens echt lat tussen al die dikke vette Amerikanen. Echt waar, we waren gisteren met zijn 8en, en behalve Bronwen was iedereen gewoon dik. Koe Niet gek trouwens, want waar je ook bent, je komt alleen maar pizza en hamburgertenten tegen. Verdrietig In de supermarkt is het gelukkig wel iets beter; daar begint de low carb rage door te breken dus gelUkkig zit er in de meeste producten geen suiker. Ja Afijn, ik krijg mijn eigen personal gym in mijn appartementencomplex dus het moet mogelijk zijn om met hetzelfde gewicht terug te keren (alhoewel ik dat van mijn baggage niet kan zeggen - ik denk dat ik nu al moeite heb om mijn koffers dicht te krijgen...) Bloos

Eerste weekend stappen in Columbia was ook lachen. Meteen Mardi-grass weekend... Er was een bar met dansende dames en wedstrijdjes om beads te verdienen... een wedstrijd was de mannen die de vrouwen zo snel mogelijk een tshirt moesten uittrekken zonder hun handen te gebruiken.. lachen! Haha!
We waren eerst met Bronwen en wat vrienden in een of andere pub waar ze zelf bier maken. Ik heb een Floatie gekregen; een donkerbruin biertje met chocoladeijs erin... dat verzin je toch niet.. Clown best lekker ook. Bronwen was nogal moe dus is zij naar huis gegaan en ben ik met een vriend van haar, Alberto uit Peru, wezen stappen. Bij Deva vu, een soort comedy club boven (zouden heleboel famous comedians komen - moet nog even de komende agenda nakijken-) en een discotheek beneden. Wel lachen. Alleen meteen tegen een klein cultureel verschilletje aangelopen. >;) In Peru is het blijkbaar zo dat als je met iemand naar een kroeg gaat - het direct een date is ofzo. Wilde hij dansen (prima, hele dansvloer vol mensen) dus staan we op de vloer, dus ik kijk een beetje in het rond of er nog wat mannelijks leuks te spotten is; Pling heb ik oogcontact met een enorme neger (haha, die hebben we thuis niet..) komt die eindelijk naar me toe, pakt Alberto me (nog vrij gewelddadig ook!) bij de pols en trekt me weg. Halloo??!! Gestoord Dat gebeurde dus ook een tweede keer, vervolgens was hij aan het zeuren dat mannen altijd meisjes proberen af te pakken waarmee hij danst... Stoom uit je oren toen heb ik hem even subtiel duidelijk gemaakt dat ik A. Zijn meisje niet ben, B. Niet met hem aan het dansen was, C. Een grote meid ben en voor mezelf kan zorgen, en D. mijn eigen gang ga en dat hij geen kinderoppas is. Lips are sealed Okee, bij die tweede meneer voelde ik me ook niet helemaal gemakkelijk, die kwam namelijk even informeren 'can I take a pic of your tits?' Blond Dus ik begreep hem echt niet (ik bedoel, zo'n vraag verwacht je toch niet??!!) en toen ik hem door kreeg heb ik hem maar even gezegd dat ik daar niet zo'n behoefte aan had.. Maargoed, vervolgens was Alberto chagerijnig en moe dus zijn we naar huis gegaan (althans, heeft hij me afgezet bij Bronwen) Vervelend Peruaans mannetje. De Superbowl party bij hem hebben we dus maar overgeslagen en bij anderen gevierd...

Ik heb trouwens al een lekkere blunder begaan; ze hebben hier die enorme Sorority houses, waar de studentenclubs zitten, alpha beta gamma etc. En in de boekjes over Mizzou hebben ze het dan ook over The Greek Community. Dus ik dacht echt *blond* dat er veel grieken waren hier. Dacht dat het een soort club was van Griekse exchange studenst ofzo. Blond Weet ik veel... kwam weer heel intelligent over toen ik daarnaar vroeg...

Gelukkig kom ik op het werk(tot nu toe) wel intelligent over.... ik ben vandaag strak in pak aan de slag gegaan (oeh, heerlijk, eindelijk een baan waarbij je het dress to impress principe toe kan passen Pling ) en ben samen met Scott nu een 200.000 dollar kostende conference aan het organiseren. En ze hebben dus echt geen flauw idee wat ze aan het doen zijn hier... beetje knullig allemaal. Wat is de doelgroep, was mijn eerste vraag. Toen was het stil... Dat wisten ze niet precies. Daar zijn ze dan al drie maanden mee bezig. Rolleyes Mensen; les 1...? Afijn, ik heb wel het eea bij te dragen dus. Ik heb nu een eigen cubicle (je weet wel, zo'n erg depressing hokje van 2 bij 2) en van arbo-omstandigheden, koffieautomaten en ruisgeluid hebben ze hier geen kaas gegeten. Ik kan er nog wel een stage werkplekinrichting en kantineoptimalisatie achteraan plakken heb ik gemerkt.... Afijn, ik ga aan de slag en zie het wel.
Nou, ik ga mijn fan Dustin even terugmailen; die is vanmiddag voor me bij een auto van $500 aan het kijken. Heb de arme jongen nog niet eens ontmoet maar hij kruipt al voor me. Wat een schatje...
Haha! Tot later!!

Rinoa

Re: Superbowl en vervelende Peruanen in de kroeg (Laura in U

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 18:56

Wat een geweldig verhaal weer Laura.

Jij komt me toch met een verhalen thuis na 6 maanden Knipoog
Print je ze wel uit? Want na een paar maanden weet je de helft al niet meer, dat gaat zo snel!

Ben benieuwd naar de volgende Laura-story Lachen

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:08

Als je weer terug in NL bent Laura moet je echt alles in een boek zetten Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 19:11

Bloos is al bezig met deal mbt het publiceren Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:26

Laura troost je, de Amerikaanse journalist George Will zei ooit: American Football combineert twee van de ergste dingen van Amerika. Het is geweld dat onderbroken wordt door vergaderingen.
Die begreep er dus blijkbaar ook niks van Haha!

En Peru schrap ik maar van mijn lijstje met "daar wil ik ooit naar toe"... Of zou Alberto een uitzondering zijn?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:18

Hahahaha afschuwelijk joh..wist niet eens dat ze die opdringerige enge jij bent van mij ventjes ook in Amerika hebben Haha!
Bbbbrrr....denk je lekker te kunnen stappen.

Iig weer veel plezier van deze kant gewenst, het klinkt echt mega en wordt steeds jaloerser op je..vooral dat dress to impres...kunnen we dat ook niet eens in NL toe gaan passen Tong uitsteken

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:31

ik als american footbal liefhebber en amsterdam admiral ven schud heftig met haar hoofd.......
als je wilt wil ik je gerust een keerte uitleggen hoe dat spel in zn werk gaat Haha! Clown

Laura

Re: Laura in the USA - update 16-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 17:25

Lieve allemaal!

Nou, ik kom net uit de sportschool vandaan en guess what, ik heb een nieuwe verslaving. De elliptic trainer. Hyper! Als counterstrike tegen de ultra-vette Amerikanen heb ik besloten om mijn vrije tijd maar in de sportschool door te brengen. En je gelooft het niet, maar ik stond dus gewoon naast zo’n enorme dikke Amerikaanse dame op de loopband…. Pakt ze haar mobiele telefoon…. En ja hoor, belt ze Domino’s pizza of ze twee pepperoni pizza’s willen bezorgen. !!!! Mén… Rolleyes

Mijn huisgenoten vinden me ook maar vreemd, sta ik champignons te snijden, uitje te hakken en spaghetti te koken, is het ‘what are you making?’ terwijl zij een pakje de magnetron in schuift. ‘Pasta.’ ‘Ahhhh, me too!’ Ugh.., dat is geen pasta, dat is Velveeta, macaroni and cheese zooi. *bibber*, heb er nog trauma’s van dat we dat op summercamp als ontbijt aten…

Speaking of which, ik heb vandaag mijn eigen lunch gemaakt en meegenomen naar het werk. Ik was tot de conclusie gekomen dat – hoewel de salad bar erg lekker en gezond is – ik binnen de kortst mogelijke tijd failliet zou zijn als ik daar elke dag zou lunchen á $5 per keer…. Dus ik had vandaag mijn eigen boterhammetje Philedelphia, Tuna salad en Dannon yoghurtje bij me. Goed he? Pling

Afgelopen weekend was super. Ik had vrijdag vrij omdat het de verjaardag van Truman was (aanstaande maandag is het de verjaardag van Washington en ergens in maart is het de verjaardag van Jefferson dus ook die dagen hebben we allemaal vrij. Jeeeej! *o/* ) dus die tijd heb ik nuttig gebruikt: uitgevogeld hoe de wasmachine werkt, uitgevogeld dat we een afwasmachine hebben (na een hele vaat gedaan te hebben… >;) ) uitgebreid in bad gezeten, gesport en alle tvkanalen bekeken. En dat zijn er wel honderd…. Ziek Ben blij dat ik hier geen vent heb die zap-neigingen heeft, want 100 kanalen langs is om gek van te worden Ik heb al uitgevogeld waar ABC zit, TBS, CNN, NBC, genoeg te bekijken. En dan heb je nog The history Channel, Court-tv, Hallmark-tv, Lifetime-TV, etc etc. Cool

Zaterdag ben ik maar eens op onderzoek uitgegaan. Met de bus downtown geweest. Ze hebben hier een hele straat met onwijs leuke vintage-shops, dus die moet ik iedere week wel even gaan bekijken zodat ik leuke goedkope dingetjes kan verzamelen. Party!! Vervolgens wilde ik de bus terug nemen, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Het kreng rijdt namelijk maar vanaf een paar plekken, verschillende routes, en in het weekend maar één keer in het uur tot een uur of 6. Boos! Erg handig. Dus toen ik eindelijk had uitgezocht welke bus ik moest nemen om langs de supermarkt te komen, had die aardige meneer me doorgegeven dat ik dan dezelfde lijn een uur later weer moest pakken naar Campusview. 4.55 zou dat zijn. Sta ik netjes om 4.50 te wachten langs de kant van de weg (ook geen bushalte ofzo, voelde me net zo’n prutsmuts… Bloos! ) 4.55, 4.59, 5.10. Goed, dan zal mijn horloge wel achterlopen en zal ik de bus wel gemist hebben gvd. Hamer Dus ik overweeg terug te lopen, en loop even naar de Cellular shop om te vragen of dat te doen is vanaf hier. Staat dat meisje me de weg uit te leggen, wat rijdt er langs? GVD MIJN BUS!!! Stoom uit je oren Die dus ongeveer 20 minuten te laat is!!! So much voor openbaar vervoer!! &!(@%#!(@#%!!! Inmiddels had ik al 4 busritten erop zitten, was het half 6, had ik 4 tassen met boodschappen (waaronder diepvriesgroenten en kip) en was ik het helemaal ZAT Huilen dus heb ik een taxi gebeld die me naar het appartement kon brengen. Grrrrrr…… Boos!

Zaterdagavond hadden we chocolade fondue voor Valentijnsdag bij Alberto, Zijn hele appartement was volgepakt met mensen dus ik heb weer erg interessant volk leren kennen. Hyper! Mensen uit Brazilie, Korea, Griekenland, Japan, China, Chili, noem maar op. Er was ook een Nederlandse jongen bij, Alex, die half NLs half Amerikaans is, dus met hem kon ik leuk even Nederlands praten. Erg gezellig. Heb meteen een uitnodiging gekregen om bij zijn ouders te komen eten, die wonen in Jefferson city, want die zouden het wel heel leuk vinden een Nederlandse te zien. Haha! Alex zijn beste vriend Desmond is volgende week jarig, dat is een chefkok, Vingers aflikken en die heeft me uitgenodigd voor een diner bij hem thuis, gaat ie eend koken. Dat lust ik wel, dus jammie! Hij was ook nog eens salsa-leraar, en ook jammie, Cool dus we hebben een aardig rondje gedanst. Al die dames uit Latin america onder de indruk dat ‘een blanke’ ook kon salsa-dansen… Ik moet wel zeggen dat de heupen van een black man aardig loszitten... De chocolade fondue was heerlijk, maar had natuurlijk weer als spelregel dat zodra iets van je stokje viel, je een gele kaart kreeg en iets van je outfit uit moest trekken. Gestoord En wie was weer de gelukkige? …. Juist…. Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig had ik een warm vest aangetrokken dus kon ik vrij veilig strippen *LOL* Er zijn een heleboel digitale foto’s gemaakt dus die post ik zodra ik ze van Alberto krijg! Alex kreeg het briljante idee om de rode-hartjesballonnen stuk te prikken en de helium in te ademen, en ik prik erg graag rode-hart-ballonnen lek, Extreme duivel dus hebben we de halve avond aan de helium gezeten en met hele grappige stemmetjes gepraat!! Super lachen… Haha!

Over Valentijn gesproken, ik heb zo mogelijk een nog grotere hekel aan dat k-feest nu… op kantoor in Amerika geldt blijkbaar een ‘elkaar overtreffen-mentaliteit’, de één kreeg zo mogelijk een nog grotere bos rozen/knuffelbeer/kaart/taart/whatever dan de ander. Gatverdamme. Misselijk Ik kan de eerstvolgende weken geen rode rozen meer zien. (Maar mocht iemand zich geroepen voelen me wat te sturen zal ik over mijn hart strijken *proest* Schijnheilig )

Ik dacht een slim idee te hebben trouwens, we hadden vandaag een hele vergadering over state vehicles. Ik denk, die dingen staan toch stil in de weekenden, kan ik geen state-vehicle van de staat meekrijgen als hard-werkende-niet-betaalde-intern?? Pling Leek mij een prima plan. Zij vonden het niet zo’n goed idee geloof ik, want er is hier een gedoe met insurance, om naar van te worden J Helemaal als je State employee bent. Een kennis van Bronwen is eens onderuit gegaan in de supermarkt omdat de vloer nat was, die had zijn enkel bezeerd, heeft de supermarkt aangeklaagd en heeft 10.000 dollar gekregen. Wow! Zo gaat dat hier… Ik denk dus dat ik dat state-vehicle maar laat zitten, in de supermarkt ergens per ongeluk ga liggen en van mijn opbrengst een cadillac koop ofzo… tssskk,,,,, Clown En dan ze überhaupt insinueren dat ik onvoorzichtig zou zijn met de auto.. ik bedoel, er zijn hier in geen velden of wegen tuinhekken te bekennen hoor Afijn, het State-vehicle heb ik niet gekregen, maar toen ik doorzeurde stelden ze voor dat ik een dag in de week vrij mag om op campus te gaan werken bij McDonalds zodat ik een eigen auto kan bekostigen.. Gestoord hahahaha… Ik gok dat dat zo’n 3 dollar per uur oplevert, = $24, nou kijk eens, een week je eigen broodjes meenemen en ik heb het benzinegeld er weer uit (plus dat ik geen gek pakje aanhoef, dank je feestelijk). Doei, doei

Als je trouwens in Columbia’s laatste mode wilt rondlopen, heb je twee items nodig. Een pyama broek en een Mizzou-sweater. Serieus, 99% van de mensen die ik zaterdag tegenkwam in de stad had zo’n lekker onopvallende grijze sweater aan. Verdrietig Vervolgens kom ik mijn huisgenoten tegen in sweater en joggingbroek, vraag ik of ze lekker ge-workout hebben, kijken ze me aan of ik gek ben. Clown Dat blijk je overdag aan te moeten hier. En je kan dus ook gewoon in pyamabroek naar college, no problemo. Liefst een ‘Mizzouri Tigers’ pyama natuurlijk. Tsja,…. What can I say, college-fashion is niet helemaal mijn soort mode… >;)

Bronwen geeft me voor the time being trouwens haar fiets cadeau. Compleet met helm, want de laatste keer dat ze fietste is ze hier twee keer aangereden. Geen fietspad te bekennen namelijk en de Amerikanen zijn absoluut geen fietsers gewend. Ach, zolang ze me goed raken en ik niet al te ernstig gewond ben maar wel een dollartje of $10.000 rijker, Pling hoor je mij niet klagen. En zondag ga ik met Scott op auto-jacht, want ik heb besloten dat ik doodongelukkig wordt als ik in het weekend beperkt ben tot die vier bushaltes die Columbia heeft of verplicht met mijn huisgenoten in pyama naar Walmart moet… Huilen

Nou, ik ga maar eens even uitgebreid douchen en even history-channel kijken voor het slapen gaan… Slapen

Knuffel,

Laura

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 19:15

We want more! Clown

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 19:22

Wow klinkt allemaal echt héél amerikaans, echt geweldig dus! Alleen snap ik niet veel van je werk, het lijkt allemaal heel veel en moeilijk iig Knipoog
Have veel fun daar en blijf goed op de hoogte houden want dat hebben we hier wel nodig! Lachen

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 22:17

Geweldig! Vriendlief kwam vanuit de woonkamer naar boven om te vragen of ik iets zachter kon lachen...hahaha

Ik kijk uit naar je volgende update! Knipoog Knipoog

bassistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:31

Haha! Haha! Zit hier gewoon met een bigsmile je verhalen te lezen.
Meid, wat kun jij heerlijk schrijven, je ziet het gewoon zo voor je Haha! Haha!
Ik kijk dus ook met veel interesse uit naar je volgende update's Knipoog

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 20:01

heerlijk verhaal weer meid, ik kijk uit naar de volgende

Laura

Re: Laura in the USA - update 21-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 21:58

Nou, vandaag is het weer een presidents-day (wie er nu weer jarig is? Jefferson, Washington, Truman? No clue. Maar het zal Clinton wel niet zijn… ) dus ik ben lekker vrij. Wel zo fijn na het heftige weekend…. Zij zijn groot en ik is klein!

Ik ben dit weekend namelijk maar eens fanatiek aan het feesten gegaan. Donderdag naar het nieuwe Jazz-café met een collegaatje; een heel apart drankje uitgeprobeerd met drie rietjes waarin ze Bacardi, Rum, en nog iets goten. Vervolgens mocht je alle drie de rietjes in een keer leegdrinken, mjam Vingers aflikken Ze hebben daar trouwens de beste cajun crabfish die ik tot nu toe gegeten heb. Dingen zien er niet uit – enorm enge kreeft/garnaalachtig spul, maar errug lekker! Ja

Afijn, vervolgens lag ik vrijdagavond al in pyama op bed –verlate jetlag ofzo Gaaaap - toen het ineens druk werd in de woonkamer. Bleken de vrienden van Megan te zijn, die overkwamen voor haar verjaardagsfeestje zaterdag, vanuit Dexter (5 uur rijden hier vandaan). Afijn, aan slaap kom je dan niet toe, dus ben ik er maar bij gaan zitten (in pyama, Clown maar dat boeit toch niemand aangezien dat standaard kledingstijl is Knipoog ) Nou werkelijk, wat een volk. Heren de hele avond aan het bier, en maar blowen. >;) En toen kwamen ze erachter dat ik uit Amsterdam kwam (nouja, wat heet…) en was ik helemaal hot. Cool Of ik een heis wilde, en ik rookte zeker all the time, afijn… zulk lekker hersenloos half dronken en stoned volk dat ik me geroepen voelde om een erg mooi verhaal op te hangen. Pling Heb ze wijsgemaakt dat ik alles wat god verboden heeft al vaak zat geprobeerd heb, en dat ik wiet maar suf spul vond. Of ze niet wat sterkers hadden *grin* *LOL* Vervolgens waren ze erg geïnteresseerd in The Red Light District en heb ik er ook nog maar omheen verzonnen dat de helft van mijn vriendinnen daar werkte (sorry dames… Knipoog ) Afijn, inmiddels stond de woonkamer blauw van de blow Sigaar en lag de helft laveloos op de bank te boeren, dus toen heb ik ze vriendelijk verzocht wat zachter te doen en ben ik naar bed gegaan. Godzijdank heb ik een slot op mijn deur, haha… Waarop ik ’s ochtends met mijn suffe kop wakker word en een kop thee wil halen en prompt struikel over een man of drie die op de grond waren blijven overnachten. Ehhh, goedemorgen?! Gestoord

Zaterdag ben ik weer enorm wezen shoppen (no worries, ik heb alleen maar gekeken en ben met lege handen thuis gekomen maar wel met een hoop ideeën van wat ik hebben wil!) met de meiden. Vervolgens besloot er eentje (formaat Bambi, ernstig ielig meisje met enorm bruine kijkers) dat zij ook maar een tattoo moest, want dat hadden de anderen tenslotte ook. Koe Dus zijn we met z’n allen naar de tattoo shop gegaan, waar één van de mannelijke rednecks met het bier nog in zijn hand eens even een extra grote ring door zijn oor liet jassen Misselijk waarna de dametjes met zijn allen de boeken doorbladerden op zoek naar een tattoo voor Amber. Wat die precies wilde wist ze ook niet, en waar ze hem moest laten zetten was ze ook niet over uit. Rolleyes Uiteindelijk besloot de groep dat ze een lelietje moest nemen, en die heeft ze vervolgens laten zetten op haar heupbot. Ouch. En Iewww. Vervolgens was het natuurlijk: “Hey Laura, Wanna tattoo too?? Or Piercing?? They’re only 30 bucks here!” Rolleyes Dus Laura voelde zich weer geroepen te zeggen dat ze er al één had op een Very Private Spot. Pling Grinnik. Heren natuurlijk weer overstuur….

Zaterdagavond was de verjaardag van Megan dus. En ik was per ongeluk double booked, Bloos! want ik had ook al een diner bij Desmond. Dus tot acht uur maar bij Megan op het feestje gebleven; zelfde volk alleen dan vermenigvuldigd. Alleen hadden ze zich zowaar opgedoft, de pyama had plaatsgemaakt voor de party-outfit. Voor de fashionata’s hier: Laatste partymode is een spijkerbroek met satijnen spaghettihempje. Dat hadden álle meiden aan. En weer erg mooie vooroordelen. Beugelbekkie dat naar me toe komt, giechel giechel, where are you from? Afijn, weer het verhaal… “so, can you say something in Russian?” Ehhhh? Verward Wat we dan voor taal spraken. En hoe ver ik van Polen vandaan ben, want er zitten twee Polen in hun klas. Ehhhh??!! Verward Verward

Goed, dat feestje ingeruild voor het more classy diner bij Desmond, de chefkok. Zalmtaart, Eend, Flan, jammie jammie. Kwijl Grappig wat een ander soort mensen dat ook is… dat is echt de internationale groep met de mensen uit Peru, Colombia, Libanon, Lissabon, Spanje, noem maar op. Daar ook eindelijk een fatsoenlijke wijn gevonden (mensen, de wijn kost hier in de supermarkt dus gewoon minimaal 7 dollar per fles en dan heb je toch een bocht.. Huilen boehoehoe….en de meiden thuis laten me een doos wijn halen, 8liter met een kraantje, maar ook dat is niet te drinken…) dus dat werd me het feestje wel. Na het eten ging de merengue en salsaplaat weer op; en mijn salsalessen blijken weer een erg goede investering te zijn. OK dan! Iedereen is onder de indruk van mijn salsakwaliteiten, haha. Merengue kan iedereen hier wel, salsa niet… Desmond wel, dus hebben we de vloer aardig onveilig gemaakt. Pling En natuurlijk werd Alberto (de Peruaan) weer erg irritant. Die had een nieuwe routine uitgevonden; een of andere merenguepas waar de clue van was dat je erg aan elkaar zat. Die heb ik maar even overgeslagen… >;)

Afijn, vervolgens bracht Alberto me naar huis, en vroeg ie of ie mee mocht lopen naar het appartement. Ik had al verteld dat er een feestje was, dus ik vroeg; “Why? Do you wanna join the Freshman party?” Nee, dat leek hem geen goed idee. Maar toch ging ie mee naar binnen? Dus ik mijn badkamer in (grenst aan de woonkamer, daaraan zit mijn slaapkamer vast) dus Alberto hobbelt achter me aan… >;) Ehhhh, “So this is your appartment?” “Yeah, this is my bathroom, that’s my bedroom which is apparently still locked, so that’s good. Well, I’m going to party. Wanna join?” Doei! Toen droop ie eindelijk af. Vervolgens heeft de helft van de vrienden van Devon en Megan mij met die creep mijn appartement in zien gaan, dus was het meteen weer ‘Laura took a guy home!!’ Gestoord (Op de een of andere vreemde manier hebben ze hem niet weg zien gaan) Dat mijn slaapkamer nog op slot zat was mooi, want de lege kamer naast me wisten ze zo open te krijgen met credit card. Dus daar bleef weer een stel mensen slapen. En de volgende ochtend belde Alberto weer dat hij en zijn roommate gingen lunchen, of ik mee wilde. Heb toen maar even geroepen dat ik al andere plannen had, want ik had even een Alberto-overdose. Koe En ik heb al genoeg afspraken de komende week, ik ga lunchen met Desmond, kwam Tom tegen in Jeff City en die wilde komende week ook lunchen en ik moet de ouders van Alex nog bellen voor een lunchafspraak. Dat wordt dus ook veel sporten Knipoog Wat ik al trouw elke dag 40 minuten doe trouwens…!

Ohja, nog een lijstje met enorm blonde dingen die ik deze week heb gedaan: Blond

- Geroepen dat ik een hekel heb aan de fraternities (de alpha beta gamma studentenverenigingen) en dat ik niet snapte waarom mensen in hemelsnaam Bush hadden gestemd. Dat zei ik dus tegen mijn collega. Die vervolgens voorzitter van de grootste Republikeinse Fraternity bleek te zijn. Me and my big mouth…. Bloos

- Gewapend met een glaasje bocht (wijnaftreksel) en een leuk tijdschrift in bad willen gaan. Tot de conclusie komen dat je temperatuurknop van de kraan het niet doet en hij op bloedheet staat. Gereedschap halen. In bad gaan staan om de juiste hoek te vinden om de knop te kunnen draaien met een waterpomp tang. Je beide voeten verbranden omdat het water wel erg heet is… vervolgens de temperatuurknop op koud draaien en zo het bad vullen, wat bijna overstroomt. De gootsteen even open draaien, een handdoek gaan halen en dan concluderen dat je hele bad in twee seconden is leeggelopen en het warme water inmiddels op is. Grmbl. Huilen

- Je skype tegoed opwaarderen met 10 euro om iemand uit Nederland terug te bellen die een Hele Belangrijke Mededeling had midden in de nacht. Denken dat het 0,1 eurocent per minuut is en 45 minuten bellen. Na het ophangen concluderen dat het naar mobiel 27eurocent was dus dat je voor 9 euro hebt gebeld. Frusty

- Mensen vertellen wat je uitgaansroutine thuis is en zeggen dat er een hele leuke TAPAS-bar is waar je elke week naartoe gaat. Er na een uur achter komen dat ze serieus denken dat je het over een TOPLESS-bar hebt. *LOL*

Nou, ik geloof dat ik er nog wel een aantal heb maar voor nu was dit wel weer voldoende knullig, hehehe.

Ohja, ik kreeg zaterdag de eerste kaartjes binnen van een collegaatje. Leuk!! Which reminds me – ik ren al de hele week naar de brievenbus, om telkens niks te vinden; vrijdag was het officiële dieptepunt met geen enkel kaartje maar wel een kledingcatalogus for Big Woman. *huil* Huilen

Nou mensen, Knuffels vanuit Columbia (waar het overigens 20graden is en ik met de laptop buiten zit. Lekker puh. )

Liefs, Laura

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:09

Wow dat klinkt erg leuk Haha!
Je schijft t ook zo lekker comisch!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 23:12

Keep posting Laura Vingers aflikken

Lame