ik weet ook niet wat btw, kmi ofzo betekenen,

maar ik denk dat een baby zelfs beter typt.

anders moet je gewoon de msn uitzetten en
dan normaal op bokt zitten, en als iedereen
zich eraan ergert dan zou ik gewoon nl. praten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charmotte schreef:Ben het met Debbie eens.
Konduh jullie zelf ook wel raden want ik praat ook altijd zoals Deb.
Bij mij gaat het ook vanzelf, en ik heb echt geen zin om het steeds na te lezen en tuh verbetere. Op school prate Debbie en ik ook altijd zo, als we briefjes schrijven ofsow.
Ik praat net als Debbie hoe ik praten wil en wie het daar niet mee eens is leest ut maar niej!
Sonja schreef:Ja sorry hoor, misschien komt er nu wel een stukje werkfrustratie bij me los ofzomaar zulke 'gevallen' krijg ik dus echt dagelijks aan m'n bureau. Komen ze binnen (soms zelfs kauwgom kauwend) met de mededeling "ik moet solliciteren", en dan willen ze wel "iets op kantoor". Maar helaas, computerkennis is er wel, maar fatsoenlijk Nederlands? Mwoaaaah...... Tja, toch lastig als je het visitekaartje van een bedrijf wilt worden....
Bart heeft volkomen gelijk met zijn reactie: je moet leren je aan te passen. Dat heeft niks te maken met het verliezen van je eigen identiteit, maar met een stukje sociaal gedrag.
Charmotte schreef:Ben het met Debbie eens.
Konduh jullie zelf ook wel raden want ik praat ook altijd zoals Deb.
Bij mij gaat het ook vanzelf, en ik heb echt geen zin om het steeds na te lezen en tuh verbetere. Op school prate Debbie en ik ook altijd zo, als we briefjes schrijven ofsow.
Ik praat net als Debbie hoe ik praten wil en wie het daar niet mee eens is leest ut maar niej!
Percy schreef:het lijkt me toch sterk dat jullie de werkstukken voor Nederlands zo inleveren
xxxdebbiexxx"]
[quote="marije b schreef:je past je maar aan