Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikki schreef:Sylvia schreef:Omgeving Trier!
Heb je ook specifieke en betaalbare tips?
Menno schreef:Ze gaan hun best maar doen. Ik neem geen genoegen met een alternatief...
Zojuist met het hotel in Oostenrijk zelf gebeld. Het verhaal van de engelsen blijkt niet waar.
De reisorganisatie heeft 5 kamers gereserveerd en er waren er voor hun maar 4 beschikbaar. 1 stelletje moet dus met een smoesje naar een ander hotel gezet worden.
Ze kunnen hoog of laag springen, maar wij zullen dat niet worden. Verzetten is voor ons onmogelijk en ik neem geen genoegen met minder. Dit is 4 maanden geleden geboekt, dus het is hun probleem en niet de onze...
Binnen het uur wordt ik teruggebeld door de reisorganisatie...
Wat kan ik hier boos om worden!
Oscar schreef:vikki schreef:
Heb je ook specifieke en betaalbare tips?
* Kruipt even in de huid van Sylvia*
Berghotel Kockelsberg is een prima hotel met een gigantisch mooi uitzicht, echt een aanrader
En: niet duur !
www.kockelsberg.de
Sorane schreef:Jeetje hey!!! Wat een gezeik zeg![]()
Ik vind het heel naar voor jullie dat je niet kunt gaan.
Maar je hebt groot gelijk dat je geanulleerd hebt. 10 euro de man per dag. Pffff
Marreke schreef:Ik wil je niet nog bozer maken maar op de site van PL staat de reis en de datum nog steeds als beschikbaar![]()
Als het dezelfde reis is tenminste, deze toch? http://www.langhout.nl/Pages/tripspage.aspx
Sylvia schreef:Doe het eens anders: bel alsof je interesse hebt, voor info dus. En daarna terugbellen... Of láát iemand bellen.