.maar voor de mensen die het nog niet wisten Dildodee spoort ECHT NIET. Oeps moet zijn Dildoree.
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Ik vind het inderdaad een beetje raar en asociaal dat als iemand anders dit flikt dat er meteen een slotje op komt en als een mod het dan doet dat het gewoon verder kan gaan.....
Citaat:Ik vind het inderdaad een beetje raar en asociaal dat als iemand anders dit flikt dat er meteen een slotje op komt en als een mod het dan doet dat het gewoon verder kan gaan.....
Citaat:HALLO:
Keiharde regels:
Het is absoluut verboden andere gebruikers (Bokkers) opzettelijk te kwetsen en/of
uit te schelden.
BLIJFT moeilijk he?
doe dit via PB ofzo!
Felice schreef:Nou ja, obsession, zulke domme reacties zijn het ook weer niet. Hoe kunnen zij dat nou weten? En bovendien als een ander zogenaamd "ruzie-topic" ook grappig bedoeld is en een modje snapt het niet, komt er ook een slotje op hoor!
Maar goed, laten we het
gezellig houden
ene ik kon aan de smilies wel lezen dat ze lol zaten te trappen.
Sannetje schreef:Doree je moet edelate niet zo afsnouwen ja! Zij is volgens mij heel aardig en ik ben het 100 procent met haar eens!

) kun je aan de smileys wel zien of ik het meen of niet.
Het gaat erom dat we heel erg veel lol hadden. En k*twijven vind ik niet eens zo erg hoor, als je opzettelijk gaat zeggen dat mensen lelijk zijn etc en er nergens uit blijkt dat het grappig bedoelt is... tsja... ik heb trouwens ook nog nooit een pb van iemand gehad die dan zei dat het een geintje was en het kon uitleggen... Maar goed... Zoals ik zei: slotje!