jaah das ook leuk. of gewoon rood papier in leuk vormpje doen of van dat sumoklei of wat dan ook is altijd leuk. maar wil gewoon bloed zien.
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 20:47
ik heb nog een verhaaltje dat ik zelf ga illustreren, ga ik wel inscannen, is geen bloed, maar wel leukies! over krokodil! ENGGGGGGG *onder bureau bij gedachte aan eng*
Marjolein
Geplaatst: 16-04-01 20:48
ow leuk hmmm denk dat ik mn paps digicam ook eens ga lenen. hij heeft er 2 een filcamera en een foto nouja zeg wat een asocialiteit. maar is wel leuk kan je de meest onzinnige dingen mee fotograveren
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 20:51
gewoon pikken die hap, 1 is meer dan genoeg toch? NOU DAN... zeg je gewoon: "ik ben zo lief, ik MOET wel een digi-cam hebben, anders kan ik nooit tegen Laui op" en alssie dan heel vaag kijkt dan zeg je gewoon: "daarom!" of niet? zou gewoon beginnen met krantje bellen enzo... wereldwonders enzo.. krijg je er misschien een gratizzzz.... Ohoh, i'm really full of sh*t! *bezwijkt*
Marjolein
Geplaatst: 16-04-01 20:54
ja denkd at ik m met bokteling maar ff ga lenen. en dan wil ik van iedereen een handtekening en foto. maarreh ik ben nog steeds voor een rode BUtton met je naam erop want hier kan ik iedereen uitelkaar houden maar daar wordt t een grote bende denk ik allemaal leuke gezichies bij mensen plakken
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 20:57
mijn god... nou, ik vond dat we vandaag op de minimeeting niemand door elkaar gooiden. Dus je moet het opbouwen. Kom je een keertje deze kant op, als Pris enzo bij mij komen kijken bijv (drie paarden in een) en dan heb je er weer een paar gezien, gaan we een keer naar A'doorn, zo bouwen we dat op!
Djiez, dit gaat ergens over, maar toch, DIT GAAT NERGENS OVER. Kijk, ik ben ook onzinnig, wat doe ik eigenlijk op deze wereldbol?
Marjolein
Geplaatst: 16-04-01 20:58
ja kom een keer langs. moet ik wel een keer vrije dag hebben maar die neem ik anders gewoon. tralalalalalala zullen ze op mn werk leuk vinden.
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 21:04
ja is goe! meivakantie is erna he... maar goed, je moet het maar zeggen... Ikke regel wel dat je hier boktbroodje krijgt, en sapje, en dat je ff paardjes mag kijken. Joopje eet je op (als je tenminste lekker ruikt) en Herc knuffelt je omver en Vol doet heel arrogant (altijd naar vreemden).. joop is wel eenkennig, dus je moet wel veel eten mee hebben, dan vindtie je op eens lief...
Marjolein
Geplaatst: 16-04-01 21:14
ow veel eten mee dat lukt wel mei vakantie vast ook wel. mits ik maar ffr egel dat ik niet al te veel hoef te werken. nouja zie dan wel en anders is pinksterren ook al heel snel
UrbanL
Geplaatst: 16-04-01 22:41
LAUI hoe zit het met de andere foto's die je NIET geplaatst heb ???
Ze lijkt zo'n braaf meisje maar ondertussen hihihihi
gr pris
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 15:49
2 foto's van jou, en de groepsfoto waar leys niet op staat (z'n koppie) en verder kijken wij allemaal ook vaag. Zallik mezelf ff weghalen, en dan zet ik hem op ware grootte op bokt ok? Die van jou zijn niet zo erg hoor, maar ik heb al ide foto's in mijn bokt-upload dingetje staan (sssstttt), dus ik wilde niet gaan overdrijven. Maar jij staat wel weinig op de foto he... En Mayo ook al... Tssss...
Mayo
Geplaatst: 17-04-01 20:11
Huh??? Ik??? Hey!!! Foto's plaatsen!!! Wil ik zien!!!