BvA in Wolvega: mijn debuut op de drafbaan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 16:11

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 16:53

Ontzettend leuk verslag, geweldig leuke ervaring. En zag op de foto's dat je het paard gewoon wat ingefluisterd hebt, en dat heeft zeker geholpen!!
Haha!
Nu de foto's van huybers maar eens bekijken. Leuk hoor!!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:26

We moesten je vriendje de winnaarsring in stúren, die was eigenlijk van plan gewoon aan de reling te blijven staan Schijnheilig Maar ik vind het echt geweldig dat je gewoon gewonnen hebt OK dan!

Ik hoop dat je vandaag nog wat glazuur op je tanden hebt zitten, maar met zo'n smile Haha! Op de sulky blijven je tanden nou eenmaal niet schoon...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 17:30

Haha, kon ik niks aan doen, ging vanzelf! *LOL*

Op mijn serie parachutespringfoto's van een paar jaar geleden sta ik ook met een big smile en twee opgestoken duimen. Dat laatste ging gisteren wat lastig, maar het gevoel was zo ongeveer hetzelfde! *LOL*

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:42

Wat een leuk verslag !!! En het is echt een hele ervaring om mee te maken. Ik mag weleens mee op de duo-sulky van een vriendin bij ons op stal en dat vind ik al erg hard gaan. Kan me voorstellen dat een echte koers helemaal geweldig is.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:03

Zo wat een superleuke ervaring moet dat geweest zijn zeg!
Ik ga zo meteen je foto's bekijken.
En die 22 euro die jullie gewonnen hebben, komen die in de pot voor Ret's verjaardag voor de nieuwe sulky?? Haha!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:03

Hai karin, het was echt geweldig he!! Kon alleen mijn zeer brede smile niet inhouden dus was na een uur nog zand aan het knarsen Haha! Leuk dat jij gewonnen hebt. Het ging wel ontzettend hard he?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:24

Dit leek mij ook ontzettend gaaf, maar kon niet bieden omdat ik al wat anders had Scheve mond

Karin, gefeliciteerd met je overwinning

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:48

leuk verhaal!

dat je juichde omdat jullie gingen winnen hoorde ik toen jullie ons voorbij racden:D, vrolijk stel:D

leuke foto's van iedereen!

en dat zand dat had ik overal ook zitten, tot in mijn oren, haha.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 20:30

Van http://www.nakoersen.nl/laatstenieuwsNederland.htm

Citaat:

Impressie Wolvega 22 januari 2005

door: Robin Ganzinotti

Koers 7 (1609 meter)
Nevele W aan kop voor Mardi Dijkhoeve. Marianne Dragon maakte een startfout. Pegasus Dragon kwam naar voren in het tweede spoor en werd gevolgd door Opale Vivant. Revel Rapid was op dit punt nog te vinden op de laatste plaats. In de laatste overzijde kwam Opale Vivant wat naar voren en ook Revel Rapid trok mee. Toen Ppale Vivant vanuit de laatste bocht de kop over kon nemen kreeg hij de aanval van Revel Rapid die niet te stoppen was en won. Opale Vivant werd tweede voor Nevele W en Pegasus Dragon.

Uitslag in cijfers: 5-8-6-4 Geschrapt: Nr.7 Out run BJ

Km.tijd: 1.23.2

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:01

gefeliciteerd Haha! !Ik word zelf ook gewoon helemaal vrolijk van jouw verhaal Haha! !

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:34

Wat een bijzonder ervaring, Karin en een heel leuk verslag.
Je was het idd een beetje aan Ret verplicht Haha!

De foto's op de site van Huybers zijn ook erg gaaf!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 00:10

Leuk Karin !! Ik had ook eerst een bod geplaatst, maar we moesten vrienden verhuizen...jammer, maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad en super dat jullie gewonnen hebben !!!

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 00:38

Leuk dit verhaal zo lekker uitgebreid te lezen! Klinkt als een wereldervaring!
En wat gaaf dat Marco nog geld aan je verdient heeft ook! Tong uitsteken

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 01:01

Wat gaaf voor jullie!
En wat een leuk verhaal! OK dan!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 01:33

Gaaf lijkt me dat zeg! Maar ja, had ik maar mee moeten bieden...als jij het al verplicht bent aan Ret, dan zou ik het natuurlijk al helemaal verplicht moeten zijn, maar ja...dan wordt J Lo misschien jaloers dat ze niet mee mag doen Haha!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:37

Afbeelding

Gave foto!!!!!! OK dan!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:38

Afbeelding

Even off-topic......voor dit paardje zie ik wel een dressuurtoekomst in het verschiet Haha!

vonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:49

Het was inderdaad erg gaaf. Was er ook, werd helaas vijfde met Mardi. Maar ik had echt zoiets van: Wauw, dat wil ik wel iedere week doen! Haha!

Gewoon dat kijkje achter de schermen, het ervaren van de snelheid en de pit van een draver. Zoooo gaaf en ik moet zeggen, dit trekt me wel. Maar ja, als ik straks in Suriname woon, zal dat vast niet lukken Verdrietig . Maar ik mag nog een keer meekijken op de stal bij Willem Steur, dus dat is altijd leuk. *LOL*

vonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:50

Oh ja, Jorie, er lopen echt leuke paardjes tussen die dravers hoor!! Ik had er altijd al wel iets mee, maar nu ik er geweest ben.....

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:59

He jij stond in de eerste stal!!! Met die mooie hond waar ons zoontje heel bijdehand naar stend te kijken!!!

vonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:09

Ja, dat was ik. Mardi was ook de enige draver die heel mooi aan de teugel liep, zeg maar! Ik had het ook super getroffen met de pikeur, hoor! Onwijs veel gevraagd en ze vertelden uit zichzelf ook heel veel. Gewoon leuke en enthousiaste mensen. Ik mocht bij het inrijden ook al mee op de baan en even sturen. Tja, net als Karin vond ik het ook te gek. Ik krijg ook nog foto's over de email, ben benieuwd!
Ik dacht trouwens dat het een veel "harder" wereldje zou zijn, maar ik vond het erg meevallen. Hadden de anderen dat ook??

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:48

vonne schreef:
Ja, dat was ik. Mardi was ook de enige draver die heel mooi aan de teugel liep, zeg maar! Ik had het ook super getroffen met de pikeur, hoor! Onwijs veel gevraagd en ze vertelden uit zichzelf ook heel veel. Gewoon leuke en enthousiaste mensen. Ik mocht bij het inrijden ook al mee op de baan en even sturen. Tja, net als Karin vond ik het ook te gek. Ik krijg ook nog foto's over de email, ben benieuwd!
Ik dacht trouwens dat het een veel "harder" wereldje zou zijn, maar ik vond het erg meevallen. Hadden de anderen dat ook??

dat komt omdat die geen ckeck ophad, de anderen lopen met een check op, daarom is hun hoofd zo hoog.

het wereldje valt op zich wel mee. Knipoog

vanavond heb ik 4 filmpjes, van de start, en finish:D en nog een van ale bokkers die langrijden en dan achterelkaar geplakt. als ik snap filmjes op bokt moeten zet ikze vanavond erop, samen met de fotshoots:D

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:55

leuke filmpjes! heb ze net van de cdrom bekeken. ik moet nu echt naar stal, en vind vanvond wel uit hoe het wertk,

die bij de finsh hoor je iedereen roepen, en die commetaar erbij! super! en de handjes van karin en geertje de lucht in gaan:D.
en bij de start hoor je nog ping start over 20 seconden , en stukje deelnemers startvrij.
en iedereen komt er wel in voor!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:36

Karin schreef:
BTW mijn vriendje had uiteraard ons als winnaar voorspeld en daarmee won hij 22 euro! *LOL*

Cool Haha! Vriendjelief was toch wel heeeel wat minder zeker van de zaak toen jullie op het rechte stuk aan de overkant (voordat je de laatste bocht in ging) bijna achteraan lagen.... Knipoog

Het was erg leuk om jullie allemaal te zien rijden OK dan!