Ik ken een echt boktkoppel.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:06

nee wnat pris hoort niet echt bij bokt. die roddelt veels teveel achter mijn rug om Tong uitsteken
maarje hebt wel gelijk pris zou de enige zijn wta leeftijd betreft die die 40 jaar kan halen. pris is namelijk al heel oud

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:09

Een boktkoppel vind ik dat ze allebei geregistreerde bokkers zijn en allebei regelmatig komen.
Nikki en Arjan zijn volgens mij niet echt een boktkoppel, of komt Arjan vaak?

Prisca en Spades maken een goede kans om het eerste boktkoppel te zijn

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:09

Linet en Frank!!!!!!

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 22:07

Marsje schreef:
Een boktkoppel vind ik dat ze allebei geregistreerde bokkers zijn en allebei regelmatig komen.
Nikki en Arjan zijn volgens mij niet echt een boktkoppel, of komt Arjan vaak?

Prisca en Spades maken een goede kans om het eerste boktkoppel te zijn

arjan is er meestal wel maar heeft hem niet op automatische login staan en reageert ook bijna nooit.....maar hij is er wel Sigaar(<------arjan)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 22:47

Ik ken ze ook Lachen Nou oke, ik ken de ene helft, de andere helft ga ik zaterdag ontmoeten Lachen (samen met de ene helft ) Haha!

En oja, assie en Sypheron, da's geen boktkoppel geweest, roy was nog niet op bokt toen.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:53

Nou Sommige zijn inderdaad alleen op internet om hun ware liefde te vinden, erg triest als je op die manier de ware moet vinden Lips are sealed

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:58

Huh? Het gaat toch niet over de ware vinden hier!?!
Arjen en Nikki is niet echt boktkoppel toch? Ze hebben elkaar niet leren kennen via bokt en Arjen kwam pas op bokt toen zij al wat hadden of niet? Verward

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:15

Manda schreef:
Nou Sommige zijn inderdaad alleen op internet om hun ware liefde te vinden, erg triest als je op die manier de ware moet vinden Lips are sealed

Verward Ik ken meerdere mensen die via internet al dan niet toevallig hun grote liefde hebben gevonden, vraag me af wat daar precies triest aan is? Net zoals ik mensen ken die 'm hebben gevonden via een contactadvertentie, is dat ook triest? De mijne heb ik opgedoken in de kroeg, is dat triest? Of dan juist weer niet omdat dat irl (toen had je nog geen internet Haha! ) was? Vraag me af wat dan in jouw ogen de normale manier (als die al bestaat) is van iemand vinden?

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:27

Sandra.k"]
[quote="Manda schreef:

Vraag me af wat dan in jouw ogen de normale manier (als die al bestaat) is van iemand vinden?

[/quote]

Dit vind ik een beetje jammer van je Anna (manda), ik dacht dat we dit hadden uitgepraat!
Linet en ik waren allebei niet opzoek naar iemand, maar aan het lot verander je niks.

En het klikt heel erg goed tussen ons, dus waarom ook niet. Ik kom echt alleen voor de paardepraat hier. En niets anders.

Mischien bedoelde je er iets anders mee Anna. Dan moet je me dat maar vertellen, dan haal ik dit weer weg.

Frank.

Verdrietig

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:31

haha er is zelfs nog een geheim boktkoppel haha en ik weet lekker wie hihi.
btw manda ik heb mijn vriendje mike 4 jaar geleden op een chat leren kennen. inmiddels al ruim 4 jaar samen. jammer dat jij dat triest vind!
Ik vind het namelijk geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:29

Geheim boktkoppel, klopt ja, heb ik ook gehoord. Toch geinig dat dit soort dingen kunnen ontstaan door internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:33

zou er ook sexuele getinte relaties zijn tussen moderators }>

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:35

Ik ken ook nog een boktkoppel.. nou niet helemaal echt, maar wel bijna.. Zijn moeder zit namelijk op bokt..
Het is mijn vriendje en we gaan binnenkort trouwen, (toch kriek en chinook??)
Voor foto's van mijn vriendje moet je maar even in dit topic kijken.. en dan naar de foto van de jongen in het midden. op de 5e foto ongeveer Lachen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=37080

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:23

ik ben samen met ilista_top een koppel... maar ik kon hem al en door mij kent hij bokt... maar pas nadat hij op bokt kwam, (hij weet nu niet meer wat dat is...foei foei foei) kregen we met elkaar, dus geen ECHT boktkoppel Hyper!) ik zal hem binnekort wel weer met bokt kennis laten maken

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:28

Manda schreef:

ja maar ik heb wel mijn ware liefde op internet gevonden!!! Berdientje!!!!

Tong uitsteken

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 15:41

ik heb ook een keer iemand ontmoet via de chat maar dat viel wel even tegen in het eggie...
maar goed ik geloof best dat het wel kan!

maar waarom weet ik nooit iets van al die koppels af...

moet ik dan nog vaker komen, ben er al dagelijks.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:00

pieterjan schreef:
zou er ook sexuele getinte relaties zijn tussen moderators }>

Inderdaad! Haha!