Donkere kringen (ogen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N_atasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:06

HEb er ook erg last van Boos!

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 18:40

Bedankt voor jullie reacties OK dan!

Ellepel, ga zeker even kijken, misschien heb ik er idd wat aan Lachen

Ik probeer zo gezond mogelijk te leven, alleen 1 ding, ik rook. Krijg al vaak genoeg op m'n lazer van m'n moeder dat ik daar eens mee moet stoppen, dat dat de oorzaak is. Tja, ik weet het niet, kan er erg moeilijk vanaf blijven Scheve mond
Verder eet ik gezond, sport ik heel veel, drink voldoende (water), nachtrust is nog weleens lastig, maar ook al heb ik 8 uur geslapen, ik schijn er toch niet helemaal gezond uit te zien Frusty

Bedankt voor al jullie tips & tricks, ik ga er zeker wat mee doen!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:26

ik rook ook en heeb geen kringen dus dat is onzin. en ja we weten allemala wel dat roken slecht is.
blablabla.......

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:33

Van roken krijg je geen kringen om je ogen hoor Knipoog Je huid schijnt er wel door te verslechteren, maar die kringen om je ogen is geen afbraak van collageen (collageen schijnt afgebroken te worden door het roken oid).

Dus gewoon biergisttabletten slikken, veel water drinken en verder je leefpatroon houden zoals het is, je klinkt als een gezond mens Haha!

Overigens, schiet me ineens te binnen, hoorde ik laatst op de radio dat de kringen om je ogen geen bloed is, maar pigment en dat het dikwijls alleen te verwijderen is door een operatie.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 21:35

Tja, ken ook genoeg mensen die roken en er geen last van hebben...het zal vast wel iets minder worden als ik stop, maar dat het echt weggaat...

Nog bedankt voor je info! Ga zelf ook nog maar eens google-en Knipoog

@xono: ik ben ook heel gezond Haha! fysiek tenminste...geestelijk...Lips are sealed

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:41

Citaat:
Donkere kringen
Donkere kringen rond de ogen zijn ook erfelijk. Er zijn oog geen middeltjes te koop die helpen tegen donkere kringen. Vooral als je een goudachtige beige huidstint hebt zie je onder de ogen, waar de huid op zijn dunst is, de weerspiegeling van het bloed.

http://www2.intermediair.nl/kv_artikel.jsp?id=2115

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 21:47

Citaat:
De blauwe randen rond de ogen ontstaan doordat de bijnier niet genoeg tijd krijgt te herstellen. Dit vindt plaats in de slaap en niet tijdens het waken. De tijd dat iemand slaapt, bepaalt of iemand randen krijgt rond zijn ogen. De juiste slaaptijd hangt sterk van de persoon af. Het heeft weinig te maken met hoe vermoeid iemand zich voelt.

Interessant, maar staat niet bij of er iets aan te doen is? Een operatie wat jij noemt, zit ik niet direct om te springen.

ElianeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:41

Het stukje van Xono is dus inderdaad100% van toepassing op mij...