29/1-12u: Boswandeling in Drenthe met hond & paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 14:51

Uiteraard ga ik mee.. heb alleen geen hond haha... Wel een peerd maar dan moet ik vervoer hebben en dat word een probleem.. of dr moet nog iemand een plaatsje over hebben in de trailer Schijnheilig
Heb wel een parkiet. hehe maar denk dat die het niet zo leuk vind aan een lijntje..
Zal nog wel even wat meer mensen charteren! is natuurlijk voor het goede doel.. eens even denken.. Scheve mond Wie heeft er zo een hond hehe

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:34

Miekjuh schreef:
Uiteraard ga ik mee.. heb alleen geen hond haha... Wel een peerd maar dan moet ik vervoer hebben en dat word een probleem.. of dr moet nog iemand een plaatsje over hebben in de trailer Schijnheilig
Heb wel een parkiet. hehe maar denk dat die het niet zo leuk vind aan een lijntje..
Zal nog wel even wat meer mensen charteren! is natuurlijk voor het goede doel.. eens even denken.. Scheve mond Wie heeft er zo een hond hehe

Loop gezellig met mij mee alleen geen 2 paards trailer maar meelopen kan altijd Haha!

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:36

Mensen die hoogst waarschijnlijk of zeker meegaan.
Ran
Miekjuh
Faniek
Cinvaro
Sting???????

Willen jullie nog even doorgeven of jullie echt meegaan en met hoeveel personen. Pb mij maar even.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:09

haha Oke.. ik loop wel mee.. is ook weer goed voor de condititie ja!1 Haha!.. een van de goede voornemens van het nieuwe jaar haha

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 11:53

joehoe mieke Tong uitsteken
goed zo
ik ga met mn dikke fjord mee, dus als je moe bent Tong uitsteken haha

dan wil je zeker ook nog een prive rondleiding door onze stallen haha

ik zal vandaag ff route maken dan kan iedereen zien waar ze aan beginnen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:58

Ik heb nog geen idee of ik mee kan, want ik heb nog geen vervoer....

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:43

Mmh de foto's lijken wel erg aanlokkelijk en moet eerlijk zeggen; lijkt me nu ook wel eens leuk om het bos eens niet van een paardenrug te zien...count me in!! Denk en hoop dat ik wel kan, wel gezellig in ieder geval Haha!...

Geen hond, maar misschien dat ik wel ergens wat kan charteren, even bekijken...en anders nemen we de denkbeeldige hond wel mee Tong uitsteken
(als het goed is heb ik de auto ook wel mee, dus heb een aantal plekken vrij Haha!;))

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:12

Goedzo OK dan!

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 16:42

mooi zo belle Tong uitsteken haha

zijn de fotos toch nog ergens goed voor haha

ik neem aan dat je samen met mieke komt ?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:27

Het is dus 5 euro per persoon?
En we storten dan rechtsstreeks op de rekening van bokt?

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:47

haha.. Nou ik heb misschien honden Schijnheilig zal Daan even vragen of ze mee wilt die heeft er toch 2.. hehe Bel.. neem je die hond van Gea mee.. (niet luck maar dat andere mormel.. Knipoog ) Of Suus met dr topconditie hehe..

Ik denk wel dat anna en ik dan samen komen hehe

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 17:58

Ran schreef:
Het is dus 5 euro per persoon?
En we storten dan rechtsstreeks op de rekening van bokt?

Ja ik denk dat we even moeten kijken, dat we allemaal op de zelfde dag geld storten op de rekening van bokt.

1 van de laatste dagen dat het topic nog open is en dan kijken we hoeveel mensen er mee gaan.
En dan allemaalop dezelfde dag storten.

Het is €5 per persoon, en we willen graag ook wat drinken dus het kan wezen dat je dan ook een hele kleine bedrage betaald voor het drinke en dat dat ook naar Azië gaat.

Postbank 4957020 tav Pauline Rijksen
Hier moeten alle (veiling) opbrengsten op worden gestort. Ik zal controleren. Zo is er een duidelijk overzicht op wat er binnenkomt. En wat het uiteindelijke bedrag is geworden. Dat bedrag wordt dan namens bokt overgemaakt op 555.

Zorg duidelijk dat je je boktnaam vermeld en om welke aktie het gaat.

DUS MENSEN NOG GEEN GELD STORTEN PAS OP ONS TEKEN EN OP 1 DAG

Er is ook een email voor deze actie
voor vragen kun je daar naartoe mailen

helpazie950@hotmail.com

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:08

Lijkt me wel leuk, alleen onze paarden zijn nog wel eens bang voor honden, dsu als die heel de tijd achter ons aan blaffen........

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 19:22

haha tja dan heb je een snel ritje.....

Maar ik had zelf in gedacht dat de paarden achter aan reden, want anders loop je ook steeds verder uit elkaar.

Kom je met paard en hond ofniet?? Ouders zijn ook welkom, of met zn 2e 1 paard en 1 hond...

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:00

Citaat:
hehe Bel.. neem je die hond van Gea mee.. (niet luck maar dat andere mormel.. ) Of Suus met dr topconditie hehe..

haha, Blitz...ben dr gek genoeg voor hoor...Tong uitsteken...Soesy ook al aan gedacht, maar ben bang dat die het niet vol houd. En volgens mn pa moest ik de hond van de buren maar mee nemen (buurman + vriendin as je me snapt) die had de hond vandaag al weer loslopen (kon m niet houden) en rende zowat vrouwtje van de brommer...

En zullen we maar saampjes Haha!...Knipoog....heb ik nog 3 achterbank plaatsjes over haha

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:46

Vosse, ik denk dat er misschien ook mensen met hond zijn die met iemand willen lopen met een paard, dus dan is het weer onhandig als het gescheiden is. Knipoog

Is er nou al een definitieve datum bekend? Als het 5 februari is kan ik heel misschien wel, maar ik moet dan wel checken bij m'n ouders... Ik wacht even met definitief toezeggen tot er een datum bekend is etc, dus ik post in dit topic later nog wel! Lachen

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:50

Het is 5 februari.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:53

Het lijkt mij veel overzichtelijker voor bokt ook.. om eerst het bedrag op een rekening te storten en daarna op de rekening van bokt.. jullie niet?

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 20:54

Roskur schreef:
Vosse, ik denk dat er misschien ook mensen met hond zijn die met iemand willen lopen met een paard, dus dan is het weer onhandig als het gescheiden is. Knipoog

wat bedoel je, gescheiden groepen ofzo, ik had gewoon in grote groep in gedacht, maar dat de paarden achter de honden blijven lopen, anders komt er zon grote afstand tussen omdat de paarden harder lopen.

De datum is 5 februari!!!!!

Roskur kom je dan met hond en paard?! laat het even weten
Leuk dat je meegaat
Als je nog meer mensen weet die mee willen Tong uitsteken

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:04

Ik ga mee, en ik heb wel een hond of pony voor miekjuh beschikbaar

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:04

Tja, ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die met paard komen en mensen die zonder paard komen, en dat er daarbij graag mensen zijn die samen willen lopen. Dus bijvoorbeeld iemand te paard naast iemand die wandelt met de hond zegmaar. Ik snap wat jij bedoelt, maar ik denk dat in de praktijk het wel gauw gemengd raakt... Scheve mond

Vosse, ik laat je nog weten of ik wel of niet meega / kan en met wat / hoeveel. Lachen

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 21:14

oh zo jah okay, maar het is eigelijk niet de bedoeling dat de paarden na een half uur een km voor lopen, maar ik snap jou ook wel, het komt zoals het komt Tong uitsteken

roskur keek in je profiel, je komt toch ook wel met je hondje toch, heb nog nooit zon hondje in het echt gezien Tong uitsteken

haha misschien paps en mams of zus/broer die mee wil

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:21

Dus krijg k zo maar ineens een pony aangeboden hehe.. Daan komt trouwens ook met de ouders.. en dus ook hond.. zal ik maar ff vragen ofze pb stuurt?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:41

ja je mag op Andoy, mn NRPSer....
je kent m dus das geen probleem,,
ik lekker op Olly,, ben benieuwd wat dat word,, ze heeft nog nooit een bosrit gemaakt en dan gelijk met een grote groep....
hehehe, da word lachen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:42

mn ouders gaan met zn 2en maar met 1 hond das toch geen probleem,, ze betalen allebei wel 5 euro hoor!!!