benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:26

daar gaat risje morgen voor zorgen die gaat de knhs bellen voor een locatie dus vandaar dat hun nodig zijn
en als we het officeel gaan maken dan zijn we niet binnen een jaar klaar dus het moet wel onderling

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:33

maar laat de knhs er dan buiten !!

zeker ivm vergunningen en verzekeringen !!!

gewoon zelf locaties zoeken
maar laat de knhs er alsjeblieft buiten

laten we eerst op eigen houtje een locatie zoeken en als die gevonden is, de rest gaan regelen

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:45

snap niet waaormd e KNHS er buiten gehouden moet worden hoor!!

Ze zijn toch de grootste hippische organisatie in nederland en is het niet met een locatie dan kunnen ze ons wel helpen met sponsoring lijkt me.
Bovendien is voor een onderlinge wedstrijd geen vergunning ofzo nodig hoor....
Tsja hoe meer sponsoring hoe beer dacht ik en beschikbaar stellen van een locatie is nu eenmaal ook sponsoring.

Maar goed als je me verteld waaorm je er zo op tegen bent en meerdere mensen vinden dat we de knhs er buiten moeten laten dan vindt ik dat ook best hoor....
mail is nog niet verstuurd en heb nog niet gebeld dus laat maar weten!!

JO!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:21

oke, als jullie gene knhs willen dan niet, maarre iemand idee-tjes voor locatie en sponsoren?

Lijkt me handig als we zo snel mogelijk manege regelen, dus bellen en mailen zou ik zeggen!!
Net op msn emt iemand heirover gehad en leek ons handigste als we minimaal 1 binnenbak hebben ivm het slechte weer, 2 zou helemaal ideaal zijn al moeten we natuurlijk blij zijn met alles wat ons aangeboden wordt!!

JO!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:27

Als het binnen een uur rijden is, wil ik wel deelnemen Haha!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:31

ben nu met joolanda maneges aan het mailen etc zodra we meer weten zetten we het hier neer!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:34

zoals ik al eerder zei, als de knhs gebeld word,dan moet het officieel gaan worden, moet je dus vergunningen hebben en aan alle eisen voldoen

zo ken ik een verhaal van een superleuke en gezellige cross in het dorpje zeeland, die gaat nu niet meer door omdat ook een oefenwedstrijd aan voorwaarden moest voldoen, waardoor het voor de organisatie financieel en praktisch niet meer haalbaar was deze leuke cross te houden
zo moest er een officiele parcoursbouwer de cross uitzetten, waardoor de hindernissen te zwaar werden voor de groene combinaties
ook de andere eisen haalden de gezelligheid weg, en het was financieel niet meer te doen

snap je nu een beetje waar ik op doel?

knhs stelt veel eisen en regels
mede ook voor de veiligheid, maar mede ook om de kas te spekken
dus vandaar dat we het beter op eigen houtje kunnen doen Knipoog

ze zullen wellicht wel sponsoren, maar door de regels word het onmogelijk om er een leuke wedstrijd van te maken waar veel mensen kunnen komen rijden
aangezien we voor de echte beginners ook een aangepast proefje zullen moeten maken, bijvoorbeeld alleen stappen en een beetje draven met simpele figuren ed.

we moeten een zo groot mogelijk aantal deelnemers zien te krijgen, zonder regels gaat dat stukken makkelijker als met !

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 01:12

oke maar zullen we eerst eens bedenken waar ongeveer in brabant het gaat plaats vinden
want het toch een groot verschil. Bergen op zoom of eindhoven
dus lijkt mij een beetje centraal.
Den Bosch ofzo?
Gewoon de brabant hallen haha
nee seriues hebben we hier al over nagedacht

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 08:47

Wij hebben op stal een 20x65 binnenbak met de achterste 30 meter 25 meter breed. Dus als we een 20x40 bak maken is er nog een stuk van 25x25 om los te rijden. Kantine er bij, springmateriaal voor groot parcour enz. Hal is te huur. Ik kan wel met de stalhouder overleggen als er interesse in is. Tussen Den Bosch en Veghel, in Heeswijk.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 08:53

Hoi

Als jullie willen kan ik wel voor een jury zorgen. Moet dit gratis zijn, of krijgt deze wel een kleine vergoeding.

De locatie kan ik ook wel eens navraag doen, maar natuurlijk daar ook de vraag, wat voor kosten mogen hieraan verbonden zijn.

Hopende iets te horen.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:11

Ethelate schreef:
Wij hebben op stal een 20x65 binnenbak met de achterste 30 meter 25 meter breed. Dus als we een 20x40 bak maken is er nog een stuk van 25x25 om los te rijden. Kantine er bij, springmateriaal voor groot parcour enz. Hal is te huur. Ik kan wel met de stalhouder overleggen als er interesse in is. Tussen Den Bosch en Veghel, in Heeswijk.

Dat is wel een mooie locatie, ben ik al wel vaker geweest

Als niemand eruit komt met het regellen van binnenbakken kan ik altijd nog wel iemand benaderen oa; Mortel, Zeeland, Berghem en Nistelrode waar ik mensen van ken. Maar ik ben niet zo'n regelmiep, dus ik laat het liever iemand anders doen Schijnheilig

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:30

Zeeland is ook een mooie locatie, als je de drie linde bedoeld, aangezien je daar 2 bakken hebt, dus een om los te rijden Knipoog
Maar ik zal het eens overleggen vanmiddag.
Olrike, ik denk dat we in eerste instantie moeten proberen alles gratis te regelen. Het hoeft geen professionele jury van KNHS te zijn maar wel mensen die er beetje verstand van hebben en eerlijk jureren Knipoog

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:37

Ja, ik bedoel de drie linden, kom daar al zo'n 10 jaar Lachen

Er zijn op bokt heel veel mensen die er verstand van hebben, dus zo'n probleem zal dat niet worden!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:41

ik wil best meedoen als het niet te ver is .
willen jullie springen en dressuur of aalleen springen of dressuur.
en hoe hoog is het inschrijfgeld ongeveer.

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:50

Volgensmij werd het alleen dressuur, omdat daarmee het grootste deelnemersveld is en het makkelijkste te organiseren!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:56

Kan het niet meer in de buurt van Breda Schijnheilig ?
Als het in de buurt is, en ik mag meedoen op mijn verzorgpony ben ik zeker van de partij.. mits ik een startkaart kan regelen enz. Nagelbijten / Gniffelen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:09

volgens mij was de bedoeling onderling dus dan is een startkaart niet nodig. Want dan kunnen meer mensen mee doen, je hebt geen gezeik met de KNHS enz Knipoog

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 13:28

flutterby zolas ik al heb gezegt is brabant vrij groot en ik weet niet waar de meeste geintresserde vandaan komen dus het lijkt mij het handigst om het ook een beetje centraal in brabant te houden

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:48

Hoi allemaal!!

Gisteravond heb ik met joolanda nog een aantal maneges benaderd. Inmiddels heb ik van 2 mensen al reactie terug. De ene is de nieuwe ark (www.denieuweark.nl) in Mierlo. Heike (Oprichter van bokt) werkt er ook. Ze hebben een binnenbak van 20 x 40, kleinere binnenbak om eventueel los te rijden / uit te stappen en buitenbak. Heike gaat vragen of het daar mag. Ze gaf echter al wel aan dat de manege -eigenaar de baropbrengst waarschijnlijk zelf wil houden omdat hij immers ook personeel in moet huren.

De andere reactie komt van pension en handelsstal de molenheide (www.molenheide.nl) in schijndel. Op hun website kan ik helaas niet vinden hoe groot de rijhal is, maar ze hebben er dus wel een. Verder worden er vaker spring en dressuurwedstrijden gehouden dus locatie is wle ok leek me. In de mail die ik van ze kreeg boden ze direct hun accomodatie gratis aan. Ze hebben echter meerdere evenementen dus met de datum moeten we (mocht de wedstrijd daar gehouden worden) even kijken.

Kortom nu al twee locaties waar het waarschijnlijk wel kan. We hebben naast deze twee nog meer maneges in gehele brabant gemaild overigens. Iemand bezwaar tegen een van deze twee? Of misschien een andere locatie die we zo kunnen gebruiken?

hoe gaan we het trouwens met de inschrijvingen doen?
Ik zelf had verzonnen om een apart mailadres hiervoor te openen zodat onze normale mailboxen niet vol komen te staan. Daarnaast is dat mailadres ook voor vragen van sponsoren etc en kan iedereen er dus terecht. We kunnen het zo regelen dat degene die mee organiseren erop kunnen.
Een andere mogelijkheid is www.inschrijfsysteem.nl. Op deze pagina kun je mensen online laten inschrijven. Eventueel kunnen beide dingen, dus online en mail ook samen.
Inschrijfsysteem.nl is normaal wel niet gratis, maar we kunnen natuurlijk altijd vragen of ze ons willen sponsoren toch?

Groetjes JO!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:59

Hoi!!

Ben ik weer.....heb nog wel een mail-adres "over" . Die kan wle gebruikt worden voor inschrijving en andere mails die we moeten versturen. Ik vindt het helemaal niet erg om die beschikbaar te stellen. Lijkt me handig als ik en degene die de inschrijvingen gaat doen er op kunnen. Overigens over de inschrijvingen wil ik eventueel ook wel doen of doorsturen naar iemand. Heb hier toch nog een bestand waar inschrijvingen heel makkelijk in geordend worden van een vorige wedstrijd.

Adres is j.tegenbosch@gmail.com
Overigens hebben we daar 1 Gb ruimte dus voorlopig meer dan genoeg lijkt me.

Iemand bezwaar tegen als we die gaan gebruiken?

Enne welke datum zullen pakken, ik zat zelf aan 20 februari te denken (zondag dus). Wat vinden jullie daarvan, of liever een andere datum?

JO!!

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:22

Hey, heb je Den Goubergh (bij Roosendaal) ook al geprobeerd te mailen?
Of is dat niet centraal genoeg...
Daar worden namelijk wel vaker benefietconcoursen georganiseerd (rond de kerstdagen elk jaar) misschien dat zij hierin ook wel mee willen werken.
Het is echt een hele mooie locatie met twee binnenbakken, longeerring, buitenbakken en weetikwat (+ een heel grote foyer). Ik neem aan dat er wel mensen zijn die het kennen. Misschien een idee OK dan!

zal even de website geven: http://www.dengoubergh.nl

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:05

Wauw super!!!!

Ik bied mezelf ook aan als hulp, als ik vervoer heb, dan wil ik wel helpen!! En als het zou kunnen zou ik ook heel graag mee willen rijden.. Maar eerst maar eens verder kijken.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:05

Trouwens, is het echt alleen voor Brabant? Want als je Zeeland, Limburg en (het noorden van) Vlaanderen erbij betrekt, heb je al een veel grotere groep te pakken...
Maar goed dat is wederom maar een suggestie Haha!
Als het in februari valt en het een beetje hier in de buurt is, zal ik ook mijn best doen om zoveel mogelijk te helpen (dan ben ik namelijk klaar met mijn tentamens)

... of is dat "brabant" alleen om aan te geven waar het georganiseerd wordt..? Blond

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:16

Ethelate schreef:
volgens mij was de bedoeling onderling dus dan is een startkaart niet nodig. Want dan kunnen meer mensen mee doen, je hebt geen gezeik met de KNHS enz Knipoog

Dat zou heel fijn zijn - gezien ik toch wel wat uit wil geveb voor azië maar dus niet wil bieden om mijn fjord te laten poetsen ( omdat ik geen fjord heb.. ofzo.. snap je Haha! )
Rossendaal is heel goed bereikbaar voor de meeste mensen. Zou er n iets via liberty geregeld kunnen worden bij stal sintels ofzo ? daar worden toch ook altijd zomerkampen enzo gehouden ?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:18

Ethelate schreef:
Zeeland is ook een mooie locatie, als je de drie linde bedoeld, aangezien je daar 2 bakken hebt, dus een om los te rijden Knipoog
Maar ik zal het eens overleggen vanmiddag.
Olrike, ik denk dat we in eerste instantie moeten proberen alles gratis te regelen. Het hoeft geen professionele jury van KNHS te zijn maar wel mensen die er beetje verstand van hebben en eerlijk jureren Knipoog

dat kan ik wel regelen ik sta daar met mn pony!!