30/1-24u: Lesje Fotografie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlutterbyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:15

Kijk: dat jij er nou niets in ziet maakt me niet uit. Maar er zijn toch mensen die dat leuk vinden, dus ja.. En ik noem mezelf geen fotograaf -en bovendien ga ik dat wel studeren - maar dat doet niet terzake. Plaats zelf ook fijn een topic erover dan, als jij het graag wil doen, het is alleen maar een actie voor eht goede doel en daar is neits mis mee.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:38

Fabienne: jammer dat jij geen tijd hebt om dit voor Azië aan te bieden, maar misschien kan je dan elders een discussie starten over wanneer iemand zich een fotograaf mag noemen? Dan kunnen we hier verder met bieden op de aanbieding van Flutterby en Miekspeciaal.

Nu gaat op kop: pferdtje met 25 euro!

GoldenDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:56

het gaat er niet om dat zij zich fotograaf noemt iedereen mag zich fotograaf noemen! doe ik ook al heb ik mijn diploma nog niet en ik vind het heel leuk dat ze zo'n actie begint en wat ze zelf ook zegt: "het is alleen maar een actie voor eht goede doel en daar is neits mis mee" daar ben ik het hartstikke mee eens maar wat ook eerder gezegt is dat het niet duidelijk over kwam dat ze (nu nog) hobby fotograaf is en ik denk dat iemand die er helemaal geen verstand van heeft veel van haar kan leren...
DUS... allemaal bieden! en flutterby, heel veel sucses en het was niet mijn bedoelling om lelijk tegen je te doen! liefs fabienne

FlutterbyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:33

Het is ook bedoeld voor mensen die er helemaal geen verstand van hebben, vandaar dat we het toch proberen. Iig bedankt voor je laatste berichtje Lachen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 00:49

flutterby,je woont vlakbij,kunnen we het dan ook hier op stal doen met mijn camera...

ik snap hem niet helemaal namelijk...

natuurlijk met voldoende drank en eten!!!

dan bied ik meer als die 25 euro...

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 15:44

@Kimmie261: Wat snap je precies niet?
Wij willen zeg maar een lesje fotografie geven met een eigen camera of die van mij. Het maakt niet zoveel uit waar het precies is (niet te ver weg) maar er moet natuurlijk wel iets 'boeiends' te fotograferen zijn!.

@Cissie en [***]: Ik heb even overlegd met Flutterby. We kunnen nu niet zomaar zeggen dat we de 2 hoogste bieders doen. Wij hebben maar 1 camera ter beschikking, dus het is logisch als er bokkers zijn die dan liever alleen komen. Als jullie toch samen willen komen kunnen jullie misschien samen bieden? Dus dat jullie elkaar sponsoren zeg maar. Dan kunnen jullie samen komen als jullie willen en bokkers die dat niet willen bieden voor zich en bieden dus alleen.
Mochten er hier bezwaren tegen zijn dan horen we het natuurlijk graag!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:47

nou ik woon net onder roosendaal,maar mijn camera maakt bij bewegende beelden soms wazige foto's,en ook als het wat donkerder is buiten...nou schijn je dat te kunnen instellen,maar ik snap niet hoe.

Verder heb ik hier een heleboel leuke paarden staan om te fotograveren,boeiend genoeg???? Tong uitsteken

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 15:49

Hm.. paarden? Die saaie wezens?
Nee geintje Haha!
Ik pb je eventjes Knipoog

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:18

27,50

Oscar
Forumcoördinator

Re: 30/1-24u: Lesje Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 10:34

Met het bod van 27,50 euro is Kimmie261 de winnaar van deze veiling.

Graag de betaling aan Pauline overmaken en onderling verdere afspraken maken.