Het sneeuwt!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vinden jullie van sneeuw

koud
6 (100%)

Totaal aantal stemmen: 6

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 19:54

ja bij ons zou het ook gaan dooien + regenen zeggen ze
ZOOO JAMMER Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty

starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:19

bij ons heeft het de heele nacht gesneeuwd.
en er ligt nu mega veel hier in zuid-limburg.
op de weg is het mega glad.
en aangezien ik altijd met de fiets naar mn scheetje toe ga is dat best wel iritant.
er zijn al een paar op hun gezicht gegaan 'grinnik'
maar dat is mij gelukkig niet gebeurt.
en oja er kwam een auto de berg niet op,moest die kei hard gas geven en allemaal mensen duwen maar ze kwamen lekker niet vooruit!
haha.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:30

sneeuw sucks!!!

Het enige voordeel van sneeuw is dat het een mooi plaatje geeft.
Vanmorgen kon ik als eerste de auto niet in, was de deur eenmaal open kreeg ik hem niet meer dicht :evil:
Toen de weg op, alles glad en ijs. Okay ben super blij met mijn 4x4 vitaratje, lach iedereen uit Haha!
Dan kom ik bij Esther, stapt in de auto, gaat weer die deur niet dicht Lips are sealed
Op stal alles sneeuw, erg mooi, maar ik krijg natte voeten , mijn paard mega klompen onder zijn ijzers, glijd vervolgens bijna uit in de stal daardoor.Met uitmesten zit de kruiwagen vast in de sneeuw en sodemietert om :evil: :evil:
Kan dus ook niet rijden.Boktrit ging ook niet door.
Okay ik heb vandaag wel mooie foto''s gemaakt.

Sneeuw is leuk als het er gewoon 4 maanden ligt.
Dan kun je je auto en je paard aanpassen(speciaal beslag) en er verder heerlijk van genieten.
Er is toch niets mooiers dan racen door de sneeuw of met je arreslee door het bos incl alle bellen en toeters.

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 20:37

Ja das heel irritand!!
Maarjah
het is wel gezellig en je kan coole foto`s maken:)
echt gaaf Lachen Kwijl

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 04:24

Jullie jammeren allemaal dat je niet buiten kan rijden met je paardje als het gesneeuwd heeft Verward . Hoezo niet, vanwege het stollen ?? Als je paard geen ijzers heeft, is het helemaal geen probleem. Met ijzers heb je een paar mogelijkheden: of je laat er ´s winters per definitie "grips" mee inzetten, dan heb je ook geen probleem als het gaat sneeuwen of je moet de smid eens vragen, er zijn hier een bepaald soort grips, die er uit zien als een stuk ijzer met tuinslang eromheen en die kan je zelf makkelijk tussen de ijzers klemmen. Het pratische van deze dingen is natuurlijk dat je ze aanschaft en alleen gebruikt als je ze nodig hebt; een groot voordeel is dan ook, dat je ze meerdere winters kan gebruiken. Koop je die dingen bijv. nu en je hebt ze dit jaar niet nodig, gebruik je ze gewoon de volgende jaren weer!
Voor nu kan je proberen om de hoefzool goed met hoef-vet in te vetten, bij sommige gaat het goed, bij andere helpt dit helemaal niet Scheve mond\ . Gewoon naast je paard wandelen is ook al leuk in de sneeuw (blijf je iig warmer dan dat je erop zit Lachen ) en je ziet eerder of de sneeuw erg in de hoeven gestolt is en of je evtl. even de hoef moet uitkrabben.
Wens jullie veel plezier, rijden in de sneeuw is super leuk!!!!
Als iemand wil weten hoe die dingen heten, mail maar even, dan zoek ik het wel uit!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:47

Vandaag zou het dus flink gaan dooien, het zou 7 graden worden! Frusty Maar vanochtend lag de sneeuw er nog en nu is het alweer aan het sneeuwen!! Yess.. krijgen we dan toch een witte kerst? Pling

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 18:21

Neej
wij hebben geen witte kerst!! Boos!
ECHT BALEN Verdrietig

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 10:40

o JAmMER
het is bij ons geen witte kerst Boos!:(:(
alles is weggeregent Huilen Huilen Verdrietig
EcHT JAMMER Boos!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 11:56

Ik haat sneeuw, het is koud en irritant..
Alleen met kerst is het wel gezellig..