Bokt niet zo leuk meer,...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 14:23

Goed lopend = veel mensen = minder knus = topics over het minder gezellig worden..

Snap dus niet helemaal wat je bedoeld met dat 'er is geen goedlopend forum', Sunny...

Tja, we kunnen het wel weer ouderwets gezellig maken op Bokt hoor.. Gooien we gewoon at random 4 van de 5 mensen weg en sluiten we de nieuwe registraties.. Maar ik gok dat dat ook niet helemaal de bedoeling is.. Toch?

Anyway dit soort topics zijn al zooooooo vaag geweest.. Ze veranderen niets en niemand heeft er iets aan (IMO).

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 14:27

ssssssskkkkk....Gooi je er een slotje op Bart?
Wat ik bedoel met goedlopend is dat er een paar posts zijn,
en iets van 500 mensen ofzo!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:31

Ethelate schreef:
er wordt geloof ik ook mee gezeurd! Om alles wat ook maar net iets af wijkt komt al commentaar, verschijnt een nieuw topic, waar ze gewoon iemand de grond in boren... Frusty
De leuke sfeer misschien weg?

ik ben het hier mee eens! (ik weet het, doe nog niet zo lang mee en heb dus geen rcht van spreken, maar het moest er gewoon ff uit!)
het valt me op dat iedereen zo op elkaar zit te katten. je kan niet even een verkeerde opmerking maken, of een vraag stellen die al vaak behandeld is, en je krijgt allemaal opmerkingen naar je hoofd.
was dit eerst anders?

ook vindt ik idd veel polls nergens op slaan!

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:41

ik kom ook minder dan eerst!
maja boeiend

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:43

Ik heb hier ook last van. Ik wilde al een hele tijd een topic plaatsen, dat ik het oude Bokt zo miste, maar kwam er steeds niet van. Het lijkt idd wel of Bokt me minder boeit. Maarja, ik ga nog steeds stug door, ookal vind ik het niet meer zo leuk als eerst.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:45

Ik vind Bokt ook niet zo leuk meer als het was hoor, het word veelste druk... Ben er ook lang niet meer zoveel als eerst...

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 19:35

Dat krijg je trouwens bij elk forum... Hoe langer het bestaat, hoe meer gebruikers er komen en dan wordt het vanzelf minder gezellig. Je kan hier echt helemaal niets tegen doen behalve alleen maar leuke en aardige topics en reacties plaatsen!

Shalane je hebt zelf tot niet zo lang geleden MSN-taal gebruikt. En nu erger je je er opeens aan. Beetje onlogisch. En als je katten zo vervelend vindt, kijk je berichtjes eerst zelf na! Of die niet kattig overkomen! (Niet alleen voor Sunnylover bedoeld maar voor het algemeen, en dit is ook absoluut NIET kattig bedoeld alleen maar een tip)

Een betere Bokt begint bij jezelf *LOL*

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:23

Ik zit nog steeds heel erg veel op bokt, maar ik vind nu het verandert is wel minder.
Had ik net helemaal ondenkt hoe ik alles moest doen, is het weer anders.... Scheve mond
maar toch, bokt blijft verslavend!! Haha!