Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Ik ga geen geld overmaken, hoe erg ik het ook vind voor die mensen.
Ik betaal genoeg belasting, en daarvan spendeert de regering nu een deel aan het hulpfonds. Dus indirect betaal ik wel mee. Er zijn zoveel goede doelen momenteel, dat ik geen droog brood meer kon eten als ik zou doneren aan elk doel wat mijn sympathie heeft.
Fitzroy schreef:Als je toch al die beelden ziet kun je toch niet anders dan geld overmaken of zie ik dat verkeerd?
IngridM schreef:Ik snap dat eerlijk gezegd niet............![]()
Begrijp je de omvang van de ramp wel goed ? Besef je wel hoe rijk we het hebben hier in nederland ? En 1 euro kan iedereen heus wel missen !!!! Sorry, ik begrijp dat je je eigen mening mag hebben, maar ik ben het er totaal niet mee eens
Chubby schreef:Ik ga geen geld overmaken, hoe erg ik het ook vind voor die mensen.
Ik betaal genoeg belasting, en daarvan spendeert de regering nu een deel aan het hulpfonds. Dus indirect betaal ik wel mee. Er zijn zoveel goede doelen momenteel, dat ik geen droog brood meer kon eten als ik zou doneren aan elk doel wat mijn sympathie heeft.
IngridM schreef:Begrijp je de omvang van de ramp wel goed ? Besef je wel hoe rijk we het hebben hier in nederland ? En 1 euro kan iedereen heus wel missen !!!! Sorry, ik begrijp dat je je eigen mening mag hebben, maar ik ben het er totaal niet mee eens
Fitzroy schreef:Voor al die mensen die zeggen dat er al zoveel goede doelen zijn enz. hoop ik echt nooit dat er in Nl. een ramp van deze omvang gebeurt en de rest van de wereld er ook zo over zou denken als jullie nu doen.
Volgens mij beseffen jullie echt de grootte van de ramp niet.
pharagirlke schreef:heel erg voor wat er met die mensen is gebeurt. Maar ze krijgen hun familie echt niet terug door geld hoor.
pharagirlke schreef:Maar ze krijgen hun familie echt niet terug door geld hoor. Dat vind ik dus geen argument
Fitzroy schreef:Wat was er vreemd aan mijn reactie? Misschien wat fel, maar dat komt omdat deze ramp zo verschrikkelijk is dat ik niet kan bevatten dat mensen er geen geld voor willen geven.