Ik hoop dat het doorgaat!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:06

Ik dacht al "heej waars Gizmo gebleven" Lachen Want hij(zij?) stond eerst gewoon bij Theo.

Nou ehh Luna > de meentweg op en over het bruggetje gaan, na het bruggetje is het de eerste echte opgang naar links waar je ook met de auto kunt rijden (= weiland met ponies naast). Bij deze oprit zie je een bordje van Natuurmonumenten met Hilverberg erop. Die oprijlaan dus uitrijden en dan zie je de boerderij met de stallen

Maar kdenkt dat als je met Luna komt, dat je daar nie heen ken (of wel.., heeb geen idee) maar nu weet je tenminste waar ut is Lachen

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:36

Gizmo is iets van Welsh/Arabier Lachen

Maarre Melissa, Ik ga er vanmiddag heen, ik laat je wel weten wat voor n schatje het is Haha!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 18:49

Melissa, Het is echt een schatje! zoo lief!!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 19:21

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 21:00

Nico Kwijl Lovers
Zoo lief Lachen Hij had gerold in het weiliand, hijwas helemaal zwart zowat Haha!
Echt een liefie issut!!!
Ik "moest" zondag weer komen, dan mag ik rijden (wil ze zien hoe ik rij etc etc)
Maar op welke dag kan jij dan? Want we hebben al afgesproken dat ik op Maandag, Dinsdag en Vrijdag zou komen, want dat kwam haar het beste uit ofzo..

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 21:08

ik kan op dinsdag, dat is de enige dag dat ik niet kwart over 4 uit ben!
Donderdag ben ik half 3 uit maar dan moet ik zes uur alweer de deur uit dat is ook niets.

Ben jij in het bezit van een ruiterbewijs?

Groetjes Melissa

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 21:56

Nee heb nog geen ruiterbewijs, heb me er al wel voor aangemeld... afw8en Lachen Geloof dat het ergens in April/Mei pas is Boos! Verdrietig

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 22:39

ik heb hem wel maar heb haar een mail gestuurt dat ze beter jou kan nemen dan, jij kan veel vaker in de week dan mij.

Nou ja even antwoord terug verwachten.
Weet jij of er op die boerderij stallen vrij waren?

xx melissa

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:50

Mja, wel jammer hoor voor jou!!

Of er stallen vrij waren? *oef* nu vraag je me wat, hoezo dan, koop je een eigen paardje? Haha! Zover ik weet zijn op dit moment alle stallen bezet, maar misschien dat ze nog wel stallen vrij hebben, weet ik eerlijk gezged niet!
T is dr wel goedkoop! Bij de meeste maneges/prive stallen hier betaal je zo'n 700,- pmnd gemiddeld, daar is het maar 350,-!! Alleen moet je dan wel zelf uitmesten en 's avonds/eind van de middag zelf voeren (sochtends voeren ze wel) maar das dan nog niet duur he!

Jah? ik wil em ook! Boos!
Waar heb jij je ruiterbewijs gehaald? Was tie moeilijk? Ik hoor van een heleboel mensen dat ie supermakkelijk was, maar een meisje die ik ken was 4x gezakt en vond em supermoeilijk (Tsja sorry maar die weet ook geen reet van paarden Haha! )

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 22:59

ja idd!
Ik zoek een goedkoop stalletje misschien ma ik dan een eigen paardje!

Maar ruiterbewijs vond ik niet zo moeilijk heb het op mijn manege gedaan maar doen ze het voorlopig niet meer Manege Kamphorst wel volgens mij!

groetjes

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:32

jaja de kamphorst... daar hoef ik dus echt niet meer heen Misselijk !!
5 jaar is lang genoeg Lachen

maarreh.. zoals ik al gezegd had, ze hebben op dit moment 1 heeele nieuwe stal leeg, dus hurry hurry Lachen

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:45

Alvast gefelicibokt Steffi Party!! Party!! .

Melis dan moet je maar mee op Snuit, dan heb je wel een groom nodig die af en toe wil duwen als Snuitje "afslaat".

Gizmo is SUPERGAAF, heel leuk om te zien Kwijl , pittig in de omgang en met rijden, heel lief en kan onwijs goed springen. Ze is een D-pony.

Dus mensen: Lijkt Gizmo je wel wat of weet je iemand, pb me dan even. (zie foto op 1ste pagina van dit topic in Steffi's reactie).