Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat maakt 't ook allemaal uit.
. Evenals nummers intoetsen, moet standaard een telefoonnummer 2/3 x opnieuw doen
.
. 
schaam schaam
nog meer onvoldoedes, en kon nergens iemand vinden die mij bijles wilden geven
, heb in 3 jaar tijd op de mavo 4x een voldoende voor een pw gehaald 
) en gelukkig had ik een pakket gekozen voor t 4de jaar ZONDER wiskunde
haha, ben dus toch nog geslaagd
zonder wiskunde.
haha 
Citaat:De term ‘dyscalculie’ wordt door velen niet makkelijk in de mond genomen. Terecht. Deze term duidt aan dat het om een disfunctie gaat, een stoornis. Je zult dus eerst moeten vaststellen of een kind een rekenprobleem of een rekenstoornis heeft...
Citaat:Hoewel er geen algemeen geaccepteerde criteria zijn die scherp afgrenzen wat wel en wat geen rekenstoornis mag worden genoemd, is er over de mate waarin het voorkomt wel een redelijke overeenstemming. In internationaal onderzoek worden percentages rond de 6% genoemd. Rekenstoornissen zouden daarmee ongeveer net zo vaak voorkomen als leesstoornissen.
Een belangrijk verschil met dyslexie is dat rekenstoornissen zelden alleen lijken voor te komen. Vaak is er ook sprake van bijvoorbeeld een taalstoornis, een geheugenstoornis, een rijpingsstoornis, een aandachtsstoornis of een visueel-ruimtelijke stoornis. Een ander verschil is dat bij dyslexie doorgaans een duidelijke plaats in de hersenen aan te wijzen is (m.n. het planum temporale van de linker hersenhelft). Terwijl dat bij rekenstoornissen nog veel ongewisser is...
mensen kregen veelal teveel terug