hoe snel hadden jullie je rijbewijs?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoe snel hadden jullie je rijbewijs?

in 1 keer
30 (100%)

Totaal aantal stemmen: 30

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 15:52

Nou vooruit, nu mijn trauma: rijbewijs B: theorie in 1x, 7 examens en 57 lessen, dit alles in 1 jaar Huilen

Heb um nu 1 1/2 jaar, ,maar ik zie het voorlopig niet zitten om aan m'n E te beginnen...... Huilen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 17:56

kan nog geen antwoord geven, want ik ben zojuist (3 weken geleden) weer eens gezakt. Moet nu de datum voor de derde keer gaan opvragen. Heb echt géén zin, want ik ben de laatste keer echt gezakt omdat ik in de verkeerschaos mocht gaan invoegen.. Tsja, das lekker als je stikzenuwachtig peentjes zit te zweten. Antwoord van de examinator: dat moet je ook in t echte leven kunnen, maar dan ben ik niet zo zenuwachtig denk ik! Misselijk

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 12:34

Ik heb zo'n 10 dagen cursus gedaan en ben in 1x geslaagd. Je moet wel effe een bult geld neerleggen maar dan heb je ook wat.
Denk dat ik mijn trailer ook zo ga doen. Houwel ik over deze dagcursussen minder goede verhalen hoor.
Viv

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 18:12

Ik had het in 1x in 2 wkn tijd, zo'n snelcursus van 20 uur. dus dat was 5dgn in de week rijden en dan 2 uur per keer.

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 08:55

Ik heb met m'n vader leren rijden... viel al bij al goed mee, buiten af en toe het nodige geroep en getier (als ik de een of andere toer uithaalde en het zelf niet doorhad, meer in het begin hoor Haha! )

Theorie was ik de eerste keer geslaagd...

Praktijk heb ik in 2 keer gedaan, de eerste keer was ik doodnerveus, zat te bibberen achter m'n stuur en ben toen niet van het parcours afgeraakt, parkeren en die dingen lukte me toen gewoon niet van de zenuwen terwijl ik het perfect kon (lekker veel op geoefend ook...maar alleen daar lukte het toen niet van de zenuwen) en de tweede keer verliep alles goed, veel minder gestressed, en kalm parcours gedaan en op de baan viel ook alles goed mee...

En nu ben ik al anderhalf jaar eigenaar van m'n rijbewijs --> nu die auto nog en dan is alles compleet Haha!