Van horses, waar ik af en toe eens een berichtje plaatste, maar waar ik me vooral groen en geel ergerde aan al die .
Hier is het stukken beter, houden zo!
Ook mijn complimenten aan Bart en Heike: bokt is super!
Mieke
Riëtte
Geplaatst: 12-04-01 14:38
Via Horses, hoorde van een aantal zoveel positieve reacties obver bokt, dat ik ook maar eesn een kijkje ben gaan nenmen... Is nu wel een erg lang kijkje geworden!
Ineke2
Geplaatst: 12-04-01 16:56
Vanaf horses!! Ik zag een berichtje van Heike staan dat ze een nieuw forum had...en sindsdien ben ik niet meer weg te slaan achter de computer
#Ymke#
Geplaatst: 12-04-01 17:52
*gaap* ik ook al vanaf horses.Ik ben gewoon meeverhuisd..en het is veel gezelliger. Op horses ben ik terecht gekomen via een link ergens
Groetjes ymke
Marieke
Geplaatst: 12-04-01 18:08
Ik zag op horses dat er hier een brief was over het MKZ, van desiree? kan dat kloppen? Die ben ik even op gaan zoeken, en eigenlijk blijven hangen. Leuk systeem vind ik het hier. Ziet er goed uit! Mijn complimenten.
flopsy
Geplaatst: 12-04-01 19:06
ikke zag in de chat van horses had iemand het over bokt.nl, du sik ging kijken
Jura
Geplaatst: 12-04-01 19:37
Ik ben ook van horses meegekomen. Ik moest eerst ontzettend wennen aan die berichten die steeds weer bovenaan gingen als je had gereageerd. Ik heb me pas na een week aangemeld geloof ik. Nu vind ik het irritant dat bij horses de onderwerpen allemaal blijven staan!
Jammer dat ik geen bordjes kan ophangen op stal. Er is namelijk niets om het aan op te hangen. Kijk maar voor een foto op mijn profiel, dan zie je wat voor boxen we hebben! Maar als ik van stal verhuis en mijn paarden staan in boxen waar het wel kan, dan wil ik ook zeker weten 2 bordjes van Heike!
_________________ Wie het laatst lacht, denkt het traagst
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-04-12 20:00 ]</font>
Laui!
Geplaatst: 12-04-01 19:57
Heike is heel lief, en toen eheft ze mij de link gegeven, en toen ben ik hier heel hard gaan kletsen.... maar toen werd ik weer ingehaald door jou, dat was heel vals, en nu zijn kim en marjo me weer te snel af... naja, ikk doe eindexamen, en dat is belangrijker denk ik.... Dit gaat weer lekker nergens over, maar ik heb de link via Mr-ed... was lachuh!
Nimber
Geplaatst: 12-04-01 20:03
Ik via Heike zei vroeg ook of ik ff wou kijken dus in het begin als gast en alleen kijken want er was niet zoveel te doen en daarna onder deze naam omdat ik ook wou reageren en een tijdje later werd het heel druk.Dus lees vanaf dag 1 mee en een paar dagen later geregisteerd
Jura
Geplaatst: 12-04-01 20:08
Wie zou er als eerste na Bart en Heike zich hebben aangemeld?
Horses blijft leuk voor een gezellige sporendiscussie hoor.
whahhahahaha ik lag helemaal dubbel om deze opmerking. Ik ben ook vanaf horses gekomen.
orri
Geplaatst: 12-04-01 21:44
Jura, ik heb het bordje opgehangen met van die plakkers die eigenlijk achter een haakje moeten (volg je het nog ) Die zijn ook weer verwijderbaar en doen niks met de stal zelf...geen gaten, lijmresten etc. etc. Helaas is mijn bordje met uitmesten verdwenen (waarschijnlijk omdat de boxen verschuiven heeft het paard er tegenover het losgeknaagd en is met shovel mesthoop in gegaan ) Ik moet even afwachten of ik er wel of niet 1 mag hangen bij volgende stal, de rest heeft er geen...anders wil ik er een mocht ik een eigen kast neerzetten.
Maaike
Geplaatst: 12-04-01 21:51
Citaat:
Op 2001-04-12 13:37, schreef Lovely:
Horses blijft leuk voor een gezellige sporendiscussie hoor.
Ja daar heb ik nu dus ff flink behoefte aan, ff stoken op Horses over sporen.... *evil grin*
Danielle
Geplaatst: 12-04-01 22:16
Ja, ook ik ben via horses gekomen! Eerst las ik voornamelijk, maar nu zet ik ook wat vaker wat neer! Groetjes Danielle
vikki
Geplaatst: 12-04-01 22:44
Via Stef...die ik weer ken via horses...(chat)... Ik geloof dat die link met horses toch blijft...
Karin
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 22:47
En op Horses is het nu leeg en ongezellig, en er hangt een rotsfeer. Ben er gisteren weer ff geweest maar ik was ook zo weer weg. Brrr... We hebben het hier toch een stuk leuker!
Jura
Geplaatst: 13-04-01 00:12
Orri kijk maar eens naar de foto hieronder, van Jurita in de box. Dan zie je dat het echt niet kan, er is namelijk niets om het aan op te hangen. Ik kan het ook niet aan een tralie hangen, want Jur sloopt het binnen een minuut, die sloopt alles wat ze kan namelijk. Verder is het een schuifdeur, dus de tralies moeten langs elkaar schuiven. En zou het ook niet mogen van de eigenaar. Dus helaas...
[img]../upload/63/jurstalkl.jpg[/img]
Vanessa
Geplaatst: 13-04-01 03:18
Ik kom ook van Horses. Ik miste de vaste mensen en toen schoot me dit adres te binnen. Er werd daar wel eens over gesproken dus uiteidelijk ben ik is gaan kijken. Groetjes VAnessa
LadyMadonna
Geplaatst: 13-04-01 09:12
jura, als je er nu 2 gaatjes in boort en daar een ijzerdraadje door doet en dat ijzerdraadje strak om een paal heen draait?? Is maar een idee
orri
Geplaatst: 13-04-01 09:34
Daarom kun (zat ik zelf al te overwegen) het naambordje op je kastje hangen/plakken... Ik ken een heel gaaf meubelmakelarij die maken houten meubels en als ik de afmetingen gebruik van een zadelkast...dan ben ik waarschijnlijk nog wel goedkoper uit dan bij Divoza. Zit op de Haarlemmerdijk, als je van Haarlemmerpoort richting Nieuwedijk loopt. Zowiezo zitten daar hele leuke winkeltjes.
Kitty
Geplaatst: 13-04-01 10:30
En ik kom niet van Horses!
Ik wilde Julius kampioen van Februari laten zijn op Hippics.net, maar daar wilde ik even toestemming voor van Heike. Zij gaf me bokt.nl door. Ik had het forum al eens eerder gezien via Welshcob.nl toen ik de foto van Julius kopieerde, maar vanaf eind januari was ik van de partij!
... en verslaafd...
Jura
Geplaatst: 13-04-01 11:44
Stef, jij kent mijn paard niet, maar als je haar ziet snap je wat ik bedoel. Als ze iets kan pakken doet ze het en is het binnen een minuut gesloopt. Verder moeten de tralies langs elkaar schuiven, want er is geen deur die open slaat zeg maar. Verder zou ik dan meteen van stal getrapt worden!!
Orri, ik heb 3 enorme legerkasten, dus kasten heb ik genoeg!! (lekker asociaal maar goed). Daar zou ik het op kunnen hangen maar dat vind ik niet zo leuk. Maar ik heb binnenkort hopelijk toch een nieuwe stal, dus daar zijn vast wel boxen waar ik iets kan ophangen!
Thirza
Geplaatst: 13-04-01 13:07
ik ben er dus via mijn zus omdat ik hoorde dat er allemaal foto's waren van tinkers en ik groot tinker fan ging natuurlijk gelijk kijken en ben blijven kijken