Levende dieren afschieten via het internet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 11:52

Leo_ke schreef:
:\ Ik geloof niet dat het waar is, het moet niet mogelijk kunnen zijn... Als er dieren voor het natuurbeheer afgeschoten zouden moeten worden, lijkt mij dat het gebeurt uit selectie en strikte regels. Zomaar in het wilde weg afschieten, ik denk niet dat dat toegestaan kan zijn

Als het wel waar is; ziek.
Maar dat is het ook als het nep is..

Dat ware verhaal achter de bonsai kittens heb ik gemist of ben ik even kwijt.. Was dat ook zo'n ziekelijke stunt?

Dat van die bosai kittens was geloof ik een soort grap van studenten...
Die hadden een site gemaakt met foto's van kleine katjes is glazen dingen.leuk om neer te zetten of als speelgoed voor kinderen ofzo. Dat was dus nep.

Als dit wel waar is vind ik het echt ziekelijk Scheve mond

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 12:02

Ik wil het niet eens geloven Lips are sealed .
Laat die mensen die het bedacht hebben maar lekker op een mijnenveld rondlopen en dat wij dan lekker via ons beeldscherm hun af kunnen schieten!
En als het nep is mogen ze het nog doen, wie bedenkt nou zoiets? En wie gaat er nou aan mee doen Lips are sealed ??!?!?!?!?!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 11:03

Kirsty schreef:
Nu ben ik er zelf nog niet helemaal uit wat ik van dit vind, mede omdat je hiermee de olifantenpopulatie verstoord omdat deze beesten echt rouwen om een overledenen, dus je doet de hierarchie er geen goed mee, maar verder voor het parkbeheer en de financien vind ik het geen slechte oplossing.

Ik ben er eerder voor om een hele familie af te schieten in een dergelijke situatie, juist omdat er zo wordt gerouwd. En wat is er mis met verplaatsen? En wat is er mis met de menselijke populatie aan banden te leggen, zodat er ook plek overblijft voor de dieren?

Kijk op het moment dat het gaat om wildbeheer, dan heb ik er beperkt vrede mee. Maar er zijn ook adressen waar je aangeeft dat je graag een leeuw wilt schieten, en die leeuw komt er dan ook. En meestal is dat er eentje uit een circus, of een oude leeuw uit een dierentuin. Geef zulke dieren dat alsjeblieft een spuitje, ze zijn hun hele leven al "uitgebuit" en hebben geld binnengehaald, moet hun dood dan ook nog wat opleveren?

Wat ik op de site zie is dit geen stropen, er word aangegeven dat je wilde zwijnen, antilopes en schapen kunt afschieten, en die vallen niet onder enige vorm van bescherming. In mijn ogen blijft het dus jacht. Die je desnoods vanuit je rolstoel kunt beoefenen...Misselijk