Stuur anky een kaartje !!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 14:06

Percy schreef:
Een kindje wat zoveel te vroeg geboren is met een gewicht van maar 800 gram loopt zeker gevaar. Het is te hopen dat alles goed gaat maar dat is alles behalve vanzelfsprekend. De eerste weken zullen in elk geval kritiek zijn.

En daarbij is het ook nog een jongetje.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 14:13

Ik vind het heel leuk dat Anky een zoontje heeft (en voor Sjef natuurlijk ook), maar ik stuur geen kaartje hoor. Ik krijg van haar toch ook geen kaartje? Knipoog
Dan stuur ik liever eens een kaartje naar iemand die weinig / geen kennissen / vrienden heeft, of mensen die het écht moeilijk hebben en eenzaam zijn.... Anky krijgt vast wel genoeg aandacht!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 14:32

Nouj dat hoef je hier niet te zeggen hoor , klink nogal banketstaaf hahaha

Neej ik wacht ook wel even af,
maar als we kaartjes gaan sturen moeten we even de site eronder vermelden he;)
Mischien heeft anky zin in een boktmeeting

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 14:44

Percy schreef:
Een kindje wat zoveel te vroeg geboren is met een gewicht van maar 800 gram loopt zeker gevaar. Het is te hopen dat alles goed gaat maar dat is alles behalve vanzelfsprekend. De eerste weken zullen in elk geval kritiek zijn.

Een kindje van 850 gram met goedewerkende vitale organen, loopt minder gevaar dan een kindje van 850 gram wat nog niet voldoende werkende vitale organen heeft.

10 weken te vroeg is heel wat, maar als de vitale functies/organen niet verstoord zijn is de kans op complicaties minder groot (t'blijft natuurlijk wel rot).

Zo moet je eigenlijk blijven denken. Lachen

[Edit: Foutje gemaakt, typte wiegendood ipv complicaties Rolleyes]
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 24-11-04 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 14:45

ga ook een kaartje aan anky en sjef sturen, maar hoelang moet ik wachten met een kaartje sturen tot volgende week ofzo?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 14:50

Dioxide schreef:
Een kindje van 850 gram met goedewerkende vitale organen, loopt minder gevaar dan een kindje van 850 gram wat nog niet voldoende werkende vitale organen heeft.

10 weken te vroeg is heel wat, maar als de vitale functies/organen niet verstoord zijn is de kans op wiegedood minder groot (t'blijft natuurlijk wel rot).

Zo moet je eigenlijk blijven denken. Lachen

Wiegendood? Denk dat dit niet aan de orde is. Wij weten niet in hoeverre de vitale organen functioneren. Er kunnen complicaties optreden, ontstekingen etc.
Uiteraard hoop ik van harte voor ze dat alles goed gaat komen.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:02

Percy schreef:
Wiegendood? Denk dat dit niet aan de orde is. Wij weten niet in hoeverre de vitale organen functioneren. Er kunnen complicaties optreden, ontstekingen etc.
Uiteraard hoop ik van harte voor ze dat alles goed gaat komen.

Euhh, sorry! Typmistake!

Ik bedoelde dus eventuele complicaties etc.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:12

je ziet wel vaker dat mensen met te vroeg geboren kindjes, of kindjes die nog hard moeten vechten voor hun leven eerst ook nog geen geboorte kaartje sturen. ik denk zo, ze zouden het adres niet op de site vermelden als ze geen post willen ontvangen....wij hebben ze een kaartje gestuurd, met daarin alle geluk toegewenst voor de kleine en dat anky maar weer snal mag opknappen.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:01

Sammie schreef:
En daarbij is het ook nog een jongetje.

waar slaat dat op??? meisje of jongen maakt naar mij idee geen ene fluit uit, ze zijn allemaal kwetsbaar.