goede digitale camera?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:02

Ja ok, kleiner kan wel, die pen dingen en zo, maar ik bedoel dan van behoorlijke kwaliteit.
Zelf koop ik liever iets duurder waar ik 10 jaar (of langer) mee vooruit kan, dan iets van 300 gulden die ik na een week al weer liever in de kast smijt!

Zelf heb ik dus geen spijt van onze camera.
Alleen is er extra geheugen op komst want aan 8mb heb je echt te weinig.
Nu komt er 128 mb bij dus daar moeten we ff mee vooruit kunnen Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:07

Nee das waar. Die van mij gaat ook al 1 1/2 jaar mee en er is nog niets mee aan de hand. Over de kwaliteit van de foto's ben ik ook wel tevreden, hoewel ik liever nog een iets duurder toestel had gehad. Maarja, geheugen heb je idd meer nodig. Maar dat is tegenwoordig niet meer zo duur. Dat is ook weer een voordeel van de digitale camera he: je hoeft maar 1 x geheugen te kopen en der kunnen veel meer foto's op gemaakt worden. Je hoeft dus geen rolletje meer te kopen en geen ontwikkelings kosten meer te betalen. je legt een draadje aan je camera (liefst USB) download de files van je camera en kan ze zo versturen of uitprinten! Ideaal!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:11

Ik heb nu een Minolta, 2330 zoom, oid, hij ligt er niet naast, ik weet de naam niet precies uit mijn hoofd.
Ik heb hem sinds een paar dagen, ik moet er nog even aan wennen, soms maak ik niet goede foto's.
Dat komt voornamelijk door mij zelf, ik moet leren dat ding goed in te stellen.
Binnen maakt hij snel te donkere foto's, maar door de sluitertijd (geloof dat dat zo heet) in te stellen, worden ze toch erg mooi.
Precieze prijs weet ik niet, vriendje-lief heeft hem gekocht. Maar iets van 1000 was ie wel.
De foto's van Isolda en Udinde op ITP zijn er mee gemaakt!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:14

Ik heb een canon powershot S20, is alweer andehalf of twee jaar oud, maar ik wil dat ding nooit meer kwijt Haha! Goedkoop wassie niet, maar het geld dubbel en dwars waard.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 19:58

nou ik hoor het wel weer, hihi!
maaruh me ouders gaan eentje met 2,1 miljoen pixels kopen, die is geloofk 680,- maar die mag ik neit gebruiken want ze zijn bang dat ie stuk gaat bij de paarden of dat ik hem kwijt raak.
Maar zelf wilen ze dr gewoon familiefoto's mee maken, dan heb je dr tog nix aan???
die foto's kan de familie dan neit zien.
Verward Verward Verward Verward Verward

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 13:16

ok mijn vriendje heeft een olympus c2500l dit is een digitale speigelreflexcamera en deze doet het errug goed hij kosste zo'n 3000,- gulden geloof ik, tja kost wat hebbie ook wat!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 13:24

Wij hebben onlangs een kodak 3200 gekocht. De camera was in de aanbieding en was enorm afgeprijsd. Normaal gesproken kostte deze 1598,- en nu was ie slechts 792,-. Het is echt een geweldig goede camera van uitstekende kwaliteit.
Ik heb nog nergens anders een camera gezien van diezelfde kwaliteit voor die prijs.

Zie ook het volgende topic:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 2&forum=10

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 16:14

Diegene waar Honeybee het over heeft is inderdaad erg goed. Maakt prachtige foto's! Echt hele mooie scherpe foto's en was zeker niet duur. Echt al het geld waard

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=10&11

Deze foto's heb ik met dat toestel gemaakt, als je ze niet verkleind zijn ze nog veel scherper!