Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Niet al onze vrienden kunnen met paarden omgaan, een groot deel durft ze niet eens binnen of buiten te zetten, de vrienden die het wel kunnen hebben allemaal zelf paarden aan huis (vaak ver weg) en daar schieten we dus ook niets mee op. Een paar goede vrienden van mij hier in de buurt komen zo in het werk om dat ik ze het ook al niet met goed fatsoen kan vragen. Voor af en toe vraag ik een vriendin met paarden die dan even langsrijdt, maar voor je hier klaar bent met alles voeren etc. ben je wel meer dan een uur per keer verder dus dat kan ik ook niet zo vaak vragen. Voeren etc. is niet moeilijk maar het is wel verrekte moeilijk om iemand met tijd te vinden, zeker voor een wat langere periode. De laatste keer is het trouwens faliekant fout gegaan. Het aardige meisje bleek een aantal gestoorde vrienden te hebben waarmee ze hier langs kwam toen wij weg waren. De honden werden niet uitgelaten want anders vielen ze de vrienden aan, paarden werden niet verzorgd (zelfs niet gevoerd) en mijn kuikens waren dood omdat ze dacht dat kuikens bij de moeder dronken en dus het drinkbakje niet gevuld had. Gelukkig voerde mijn buurvrouw hond en katten en zag wat er gebeurde dus die heeft de hulptroepen ingeschakeld zodat, behalve de arme kuikens, de rest er nog vrolijk bijliep bij terugkomst.
Citaat:Op 2001-12-10 17:05, schreef Percy:
Komende zomer wil ik echt heel graag weer eens met het hele gezin op vakantie dus ik ben naarstig op zoek naar iemand![]()
Citaat:Op 2001-12-11 09:54, schreef Prisca:
Mocht ik er ooit voor kiezen om mijn paard aan huis te houden zal ik moeten stoppen met werken. Ik heb helaas nare ervaring met paarden aan huis en werken.
Dat betekend ook dat weggaan meer dan 5 uur bijna onmogelijk is of je moet iemand aan huis hebben wonen die het nodige kan opvangen.
Citaat:Op 2001-12-11 09:33, schreef Karin:
Krijg hier een beetje een tegenstrijdig gevoel bij... Wat is het nou? Hebben jullie nu echt bewust voor dit leven gekozen zonder naar andere dingen te verlangen, of zit dat verlangen er stiekum toch?
Geen verwijt overigens hoor, gewoon iets wat me opvalt naar aanleiding van je reacties.
, een weekje ff geen verplichtingen