Ik heb ook een kapotte accu gehad en ik hoorde ook alleen nog maar "klik klik" bij het starten.
Dus kan nog steeds de accu zijn! Heb een nieuwe gehaald voor 35 euro en intussen ben ik al een jaar verder zonder problemen.
Leone
Geplaatst: 12-11-04 12:43
Als je helemaal geen reactie krijgt van je auto ook geen lampje gaan branden is het bijna zeker je dynamo (die laad de accu op) als die het niet doet is het klaar heb ik met mijn auto ook gehad....
miepmiep
Geplaatst: 12-11-04 13:14
Wij hebben het ook eens gehad. Na het vervangen van de startmoter, dynamo en de accu hebben we de hele auto maar vervangen... Hij deed het nog steeds niet helemaal!
Weet waar je aan begint!
Elles
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-04 13:18
*UPDATE* Gisteravond heeft Thom het geprobeerd, maar uiteraard deed ie het niet. Hij stelde vast dat het toch de accu was, want toen hij startte terwijl de lichten aan stonden, viel alle licht volledig uit. Kennelijk dus toch een rotte accu. We hebben hem aangesleept en hij heeft er een poosje flink mee rondgereden (ook snelweg), in de hoop dat ie vanochtend weer gewoon zou starten. Helaas... Hij startte vanochtend weer niet. Ik hoop dat de buurman straks thuiskomt, dan vraag ik of ie me even aansleept, zodat ik ermee naar de garage kan komen
Alane
Geplaatst: 12-11-04 13:22
dat valt dan alweer mee. is alleen de vraag of de accu stuk is of dat hij niet bijgeladen wordt. gemiddelde accu gaat 3 jaar mee.
CynthiaV
Geplaatst: 12-11-04 13:26
miepmiep schreef:
Wij hebben het ook eens gehad. Na het vervangen van de startmoter, dynamo en de accu hebben we de hele auto maar vervangen... Hij deed het nog steeds niet helemaal!
Weet waar je aan begint!
Dat geintje heb ik ook een keer gehad, ik koop nooit meer een renault