Gerrie Kneteman overleden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 02:43

Het kan ook gewoon toeval zijn. Fanny Blankers heeft het aardig lang volgehouden, dus andersom kan ook als is de vraag of dat te vergelijken is met de topsport van nu.

Aan de andere kant: wanneer we het aantal jaren dat Kneteman tosport heeft bedreven bij 53 op tellen is hij nog aardig oud geworden ......

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:37

Gerrie's zoon, Marnix zit overigens in de paarden. Hij heeft een bloedmooie arabierhengst. Ik ken hem wel van zien, maar niet persoonlijk.

Echt heel erg om je vader al op zo'n jonge leeftijd te verliezen...

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:44

ik hoorde het gisteren al heel snel, hij woont namelijk maar een paar straten verder van ons. echt zo erg! de familie van zijn vrouw heeft een slagerij bij ons in het dorp, daar komen wij altijd, maar daar is de stemming nu ook heel bedroeft, het was altijd zo'n aardige man! krommenie zal hem erg missen Verdrietig

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:50

Hurrycane schreef:
Dit is een donkere dag voor de sport en de wielerwereld in het bijzonder.. hij was een illuster figuur die veel betekent heeft voor de sport.
Stond niet alleen bekend vanwege zijn grote kwaliteiten als wielrenner maar ook door zijn uitspraken die sindsdien door velen zijn gebruikt. Hij gaf het wielrennen een gezicht en de wielersport een naam.
Persoonlijk was ik heel erg gecharmeerd van zowel de wielrenner als van de mens Gerrie Knetemann.
Ik zal altijd de beelden voor me houden van een huilende Knetemann na zijn winst op het WK in 1978 en na zijn eerste grote overwinning na zijn vreselijke val in 1983 in de Amstel Gold Race van 1985.

kan het niet beter zeggen

alle familie en vrienden heel veel strekte toegewenst met dit veel te vroege verlies ..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:04

Onze Kneet is niet meer......

We zullen hem missen

Familie en vrienden sterkte met het verlies

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 15:43

Maudje schreef:
Gerrie's zoon, Marnix zit overigens in de paarden. Hij heeft een bloedmooie arabierhengst. Ik ken hem wel van zien, maar niet persoonlijk.

Echt heel erg om je vader al op zo'n jonge leeftijd te verliezen...

Enig idee hoe oud Marnix is? Ik hoorde dat hij 3 relatief jonge kinderen achterlaat maar ik ken van naam alleen zijn dochter Roxanne omdat die ook aan wielrennen doet en aangezien ze aan het WK-junior dames meedeed schat ik haar een jaar of 17/18.. ik dacht eigenlijk dat zij de oudste was.

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:32

Hurrycane schreef:
Enig idee hoe oud Marnix is? Ik hoorde dat hij 3 relatief jonge kinderen achterlaat maar ik ken van naam alleen zijn dochter Roxanne omdat die ook aan wielrennen doet en aangezien ze aan het WK-junior dames meedeed schat ik haar een jaar of 17/18.. ik dacht eigenlijk dat zij de oudste was.

Ben er zelf al achter gekomen.. Marnix is de oudste, gevolgd door Elise en de jongste is Roxanne..

Info: Via www.knwu.nl kan een condoleance register worden getekent.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 09:26

Even een correctie: Hij is overleden tijdens een mountainbiketraining met vrienden, niet tijdens het skieen.

Maar wat maakt dat ook uit, we zijn een super man armer.

Bij ons in het dorp, Huijbergen, zijn ze ook flink aangeslagen. Hij heeft hier 20 jaar gewoond.

floortje_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:34

niet alleen zijn zoon ook zijn dochter zit in de paarden heb ik vroeger meer op pony kamo gezeten in zeeland op manege de eendracht

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 19:34

Hij laat inderdaad 3 kinderen achter, Marnix zal nu 25 zijn ofzo, Elise is net zo oud als mij 23 en Roxanne is inderdaad weer een aantal jaar jonger. Echt zonde dat dit gebeurd is, het was zo'n een fijne man! In t dorp is iedereen erg verbaasd en ontsteld. Heel veel sterkte voor de familie.